  • 1. Data: 2014-05-06 23:24:05
    Temat: Płatne parkowanie W-wa
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Jakieś kilka tyg. temu parkowałem sobie autko w strefie płatnego parkowania.
    Opłaciłem bilet, wrzuciłem na deskę i poszedłem dalej. Wróciłem, nic za
    wycieraczkami nie było. Wczoraj polecony przyszedł z informacją, że winny
    jestem Miastu Warszawa 50 zł opłaty za brak wykupionego postoju. Wezwania za
    szybą (wycieraczką) nie było, bilet który WYKUPIŁEM (ale w starym
    parkometrze bez nr rejest.) oczywiście nie trzymałem bo i po co.

    Teraz kwestia odwołania się - biletu niet więc dupa. Czytam sobie to
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/nie-mozna-ukarac-za-
    brak-biletu-za-parkowanie/z93q9 i
    się zastanawiam co dalej. Pewno po wezwaniu do zapłaty dostanę jakieś
    zajęcie przez US itd ... poradźcie - zapłacić i pluć sobie w brodę że nie
    przechowuję przez miesiące kwitów ...

  • 2. Data: 2014-05-07 12:57:07
    Temat: Re: Płatne parkowanie W-wa
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-05-06 23:24, CPL pisze:
> [...]
    > wykupionego postoju. Wezwania za szybą (wycieraczką) nie było, bilet
    > który WYKUPIŁEM (ale w starym parkometrze bez nr rejest.) oczywiście nie

    Nie wiem jak w Wawie, ale kontrolerzy często robią zdjęcia: cały
    samochód z widocznym miejscem parkowania (okolicą) plus zdjęcie przez
    szybę, że biletu nie ma na desce.
    Zażądaj zdjęcia.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-05-07 17:10:50
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak w Wawie, ale kontrolerzy często robią zdjęcia: cały samochód
    > z widocznym miejscem parkowania (okolicą) plus zdjęcie przez szybę, że
    > biletu nie ma na desce.
    > Zażądaj zdjęcia.

    Zapomniałem dopisać, że bilet prawdopodobnie wpadł za podszybie, gdzie
    control :) nie ma szans go dojrzeć.

  • 4. Data: 2014-05-07 19:19:18
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > Zapomniałem dopisać, że bilet prawdopodobnie wpadł za podszybie, gdzie
    > control :) nie ma szans go dojrzeć.

    No to przestan marnowac nasz czas i idz zaplac mandat. :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-05-08 22:17:49
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>