  • 11. Data: 2012-01-13 22:34:48
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/13/2012 12:01 PM, Pan Zbyszek wrote:
    > Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    > pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    > pensji .

    rozwiazania są dwa:

    - pracuj do momentu, az twoja emerytura osiągnie 80% ostatniej pensji.
    Najwyrazniej jeszze za krotko pracujesz.

    - znajdz sobie gorzej płatną pracę w ostatnim miesiacu

  • 12. Data: 2012-01-14 00:37:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-13 23:34, witek pisze:

    > - znajdz sobie gorzej płatną pracę w ostatnim miesiacu

    ???

    Można prosić o rozjaśnienie, bo totalnie zmiażdżyłeś mnie logiką
    ... ?

  • 13. Data: 2012-01-14 00:41:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > ???
    >
    > Można prosić o rozjaśnienie, bo totalnie zmiażdżyłeś mnie logiką
    > ... ?

    No wtedy bedzie mial 80% ostatniej pensji, wiec nie bedzie mial do
    nikogo zalu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-01-14 01:06:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/13/2012 6:37 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > ???
    >
    > Można prosić o rozjaśnienie, bo totalnie zmiażdżyłeś mnie logiką ... ?

    chciał mieć 80% ostatniej pensji.

  • 15. Data: 2012-01-14 07:08:34
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Pan Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zbliżam się do 65 więc szykuje dokumenty do ZUS-u .
    > Pani / blondynka / wyliczyła mi wstępnie , że będę
    > " zarabiał " 1550 zł miesięcznie .
    > Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    > pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    > pensji .

    W czasach gdy Ci to obiecywali to miałeś mieć emeryture wyliczoną na
    podstawie lat pracy i zarobków z ostatniego roku pracy. Teraz masz na
    podstawie zgromadzonego kapitału. Możesz zaskarżyć Sejm o zmiane zasad
    obliczania emerytury (oczywiście do Pana Boga).

    pozdr

  • 16. Data: 2012-01-14 08:25:19
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo .
    Moje pytanie było proste :
    Czy zwykły obywatel ma szanse zaskarżyć swój kraj i rząd
    o niedotrzymanie umowy ?
    Zaraz dostanę odpowiedź , że szanse to ma , ale co z tego
    jak wyrok będzie niepomyślny . Wtedy ja odpowiem , że wyrok
    był wydany przez sędziego , który jest na usługach państwa
    bo bierze państwową pensję oraz państwo mu opłaca składkę ZUS
    W związku z tym ten urzędnik /sędzia/ nie jest bezstronny .
    Czy w tej sytuacji będę mógł wyrok zaskarżyć do Trybunału
    Międzynarodowego .
    Drugie pytanie dotyczyło : czy ktoś wie , gdzie szukać starych
    przepisów z lat 80 ub. wieku na temat wysokości emerytury ?
    A dlaczego pytam ? - bo miałem dobre zarobki , dużo wyższe od
    średniej krajowej , ale kilka długich kilkumiesięcznych wyjazdów
    z kraju i w całym okresie pracy nie ma ani razu ciągłości 10 lat
    co jest podstawą do obliczania .
    Pozdrawiam wszystkich zaangażowanych w odpowiedzi
    Zbyszek

  • 17. Data: 2012-01-14 10:09:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 09:25, Pan Zbyszek pisze:
    > bierze państwową pensję oraz państwo mu opłaca składkę ZUS

    Nie opłaca.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2012-01-14 10:28:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 09:25:19 +0100, Pan Zbyszek napisał(a):

    > Czy zwykły obywatel ma szanse zaskarżyć swój kraj i rząd
    > o niedotrzymanie umowy ?
    > Zaraz dostanę odpowiedź , że szanse to ma , ale co z tego
    > jak wyrok będzie niepomyślny .

    Gdyby nawet byl pomyslny, to co mialbys z tego oprocz satysfakcji?
    Wygralbys sprawe z golodupcem, ktory juz roztrwonil kase, a przed Toba
    dluga kolejka wierzycieli.

    Pieniadze z prywatyzacji powinny zostac przeznaczone na fundusz emerytalny.
    A zostaly w wiekszej czesci rozdzielone wsrod ubecji, a reszta
    roztrwoniona.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 19. Data: 2012-01-14 11:39:43
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-14 09:25, Pan Zbyszek pisze:
    > Szanowni Państwo .
    > Moje pytanie było proste :
    > Czy zwykły obywatel ma szanse zaskarżyć swój kraj i rząd
    > o niedotrzymanie umowy ?

    Tak. Do Sztrasburgera. Teoretycznie. Ale PRL składając obietnice nie
    obiecywała podporządkowywać się żadnemu takiemu. Więc nawet formalnie i
    teoretycznie - szanse żadne.
    Druga RP również sprzedała trochę obligacji, które jeszcze u niektórych
    się poniewierają. Ale ani PRL, ani III RP, które skwapliwie zagarnęły
    majątek powstały w czasach II RP, a stojący na terenie tego kraju, nie
    zamierzały się z tamtych zobowiązań wywiązać. Coś tak-jakby "biorę
    aktywa, ale nie odpowiadam za zobowiązania". Kuriozum prawne.

    Państwo, jakie-by-nie było, czy to II RP, czy III Rzesza, czy ZSRR, czy
    PRL, czy III RP (coś dziwnie się zbieżnie pisze z III Rzeszą) zawsze
    jest tylko okupantem tego (czy innego) kraju, ciemiężycielem narodu,
    złodziejem i wyzyskiwaczem. To mafia-nad-mafie. Nie czuję się
    zobowiązany do czegokolwiek wobec tego okupanta. Jak-tylko będę w
    stanie, to będę starał się nie dać się ograbić.

    Jedyna dla Ciebie rada: skrzyknij paru, zróbcie rewolucję, to będziecie
    mogli wziąć co chcecie i nie ponieść za to odpowiedzialności.

    Pisałeś też o wielokrotnych wyjazdach z kraju. A co z tamtymi państwami?
    Nie zamierzasz ich pozywać?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 20. Data: 2012-01-14 12:19:04
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > ???
    >
    > Można prosić o rozjaśnienie, bo totalnie zmiażdżyłeś mnie logiką ... ?

    ty tak poważnie czy jaja sobie robisz?
    to przecież logiczne, skoro mu wyliczyli 1500 emerytury, wystarczy znaleźć
    robotę za 1875
    i wtedy 80 % z tego będzie akurat 1500 i obietnica zostanie spełniona

    macso