  • 211. Data: 2019-03-07 05:50:00
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >>> przerw (razem godzina) nawet dla 12-to godzinnej służby będzie zapas 1
    >>
    > Ogólnie odpowiedzieć się nie da. Przeważnie patrole mają radiowozy, a
    > jeśli nie mają, to raczej służby 8-mio godzinne. Wychodzić 12 godzin nie
    > jest łatwo. Natomiast patrole na jednostki wracają sporadycznie i tego
    > bym do oszacowania nie brał pod uwagę. Poza tym to ma być pomoc dla
    > policjantów, a nie obciążenie, zeby jeszcze kombinowali z ładowarkami.

    No ale zawsze jest gdzie podładować. No jest to odrobinę upierdliwe
    rzecz jasna, ale założe się, że prywatne komórki podładowują jesli
    trzeba :) Zreszta po coś te ładowarki samochodowe dostarczyli.

    --
    Marcin

  • 212. Data: 2019-03-07 05:51:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Oczywiście w kazdym zawodzie moze sie znaleźc ktos kto przez przypadek
    > przeszedł sito naboru a ma problem z prawidłowym podpisaniem się...
    > Wiesz co sie z takimi delikwentami robi?

    Patrząc po ostatnich paru latach to wygląda, że awansuje i stawia za
    przykład.

    --
    Marcin

  • 213. Data: 2019-03-07 06:06:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kamerki kulsonowe oczywiscie robia normalny film, bo tego sie po nich
    > spodziewa ...
    > ale skoro na tych starych rejestratorach obraz tak skakal, to widac by
    > jakis powod, zeby nie nagrywac po prostu 16 filmow naraz.
    >
    > Moze dysk nie wyrabial, moze kompresor nie wyrabial.

    Ani jedno ani drugie. Po prostu na ogół nie ma potrzeby aby było więcej.
    Ja ma swoje ustawione tak, że nagrywają z 5-10kl/s, 4 kamery D1, 2 D1/2.
    Dysk 3TB, loop sie robi po jakiś 9 miesiącach. A jak ludzie mają w
    jakimś starszym modelu np. 250GB dysk i te 16 kamer to przy 25kl/s to
    pewnie byłoby maks parę dni materiału. To nie jest kurna festiwal
    filmowy w Gdyni aby musiałoby 25kl/s :) To ma mieć sens dokumentujący a
    nie estetyczny.

    --
    Marcin

  • 214. Data: 2019-03-07 06:31:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2019 o 21:59, Budzik pisze:

    > Oczywiście w kazdym zawodzie moze sie znaleźc ktos kto przez przypadek
    > przeszedł sito naboru a ma problem z prawidłowym podpisaniem się...
    > Wiesz co sie z takimi delikwentami robi?

    Awansuje i przydziela sekretarkę?

    Shrek

  • 215. Data: 2019-03-07 06:57:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, kto to Kulson, więc trudno mi powiedzieć, do czego jeszcze nie
    > mają dostępu i czego nie wiedzą.

    https://pl.wiktionary.org/wiki/kulson

    Zapytaj szefów - na konferencji prasowej pokazywali pierwszego kulsona
    jak małpę w cyrku.

    > Dorośli ludzie i dlatego mają wątpliwości przy niedookreślonych
    > zasadach. Tobie się to wydaje proste i oczywiste, bo po prostu nie masz
    > zielonego pojęcia o czym piszesz.

    Policja - komplikowanie rzeczy prostych;)

    > Ja? Skoro dwa różne słowa, to dwie różne rzeczy.

    Słyszałeś o słowniku wyrazów bliskoznacznych? Auto-samochód,
    śmigłowiec-helikopter, wojsko-armia, piętro-kondygnacja, policjant-kulson.

    > Bo to ma wynikać z zarządzenia, a nie z widzimisię kogokolwiek. Alboi
    > nie miejmy pretensji, ze są różne interpretacje.

    A po co zarządzenie skoro już istniejących rozporządzeń nie rozumiesz?
    Vide "przwoźnik", "nigdzie nie jest napisane, że trzeba podać prawdziwy
    powód czynności", "imiennik jest wymieniony jako część umundurowania,
    więc to znaczy, że wolno go do munduru nosić"?

    Naprawdę dochodzę do wniosku, że w policji albo służy bardzo specyficzny
    typ ludzi, ale służba w tej instytucji tak ich uszkadza.

    Shrek

  • 216. Data: 2019-03-07 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Patrząc po ostatnich paru latach to wygląda, że awansuje i stawia za
    > przykład.

    W takim układzie trzeba dokładnie ten sam problem przestawić oczko wyzej
    w hierarchii i zastanowic sie nad jakoscią kadry zarządzajacej :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 217. Data: 2019-03-07 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo to ma wynikać z zarządzenia, a nie z widzimisię kogokolwiek. Alboi
    > nie miejmy pretensji, ze są różne interpretacje.

    Tylko koniecznie dokładne i dookreslone. Takie na 20 stron minimum.
    Policjant rozpoczynajac interwencje albo cokolwiek innego bedzie najpierw
    właczał kamere i mowił:
    na podstawie rozporzadzenia takiego i takeigo punkt taki i taki, podpunkt
    taki i taki rozpoczynam nagrywanie tego i tego i dopiero potem rozpocznie
    akcje.
    Zeby było zgodnie z regulaminem HOWG!

    Matko, jakie problemy mozna sobie wymyslic, jak sie chce udowodnic ze coś
    oczywistego i prostego jest czyms trudnym i skomplikowanym...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 218. Data: 2019-03-07 09:16:24
    Od: Kviat

    > Nie wiem, kto to Kulson,

    Wiesz doskonale.

    > Dorośli ludzie i dlatego mają wątpliwości przy niedookreślonych
    > zasadach.

    Dorośli ludzie nie potrzebują prowadzenia za rękę w każdej banalnej
    sytuacji.
    Ale masz rację, w normalnych firmach też zdarzają się pracownicy, którzy
    bez instrukcji obsługi monitora przyklejonej obok monitora nie dadzą
    rady monitora włączyć.

    > Tobie się to wydaje proste i oczywiste, bo po prostu nie masz
    > zielonego pojęcia o czym piszesz.

    Nie, to tobie wydaje się to aż tak skomplikowane i nie do ogarnięcia.
    Bez rozkazu i instrukcji nie jesteś w stanie użyć własnego mózgu.
    Cały czas szukasz sposobu i wytłumaczenia, co by tu zrobić żeby kamery
    nie włączyć.
    W/g ciebie kulson musi przeprowadzić skomplikowany proces myślowy i
    roztrząsać, czy to już "działanie", czy to jeszcze nie "działanie", a
    może "interwencja". I ten proces przerasta możliwości intelektualne
    przeciętnego kulsona. Ciekawą opinię masz o swoich kolegach.
    Bez instrukcji czy zarządzenia nie są w stanie samodzielnie rozstrzygnąć
    takiego skomplikowanego problemu filozoficznego.
    A skoro nie potrafią samodzielnie podjąć decyzji, to wydajmy
    zarządzenie, że kamera ma być włączona cały czas. Po co kulson ma
    wysilać szare komórki, jeszcze się spoci i przegrzeje.
    Ktoś musi kulsonowi pokazać palcem i powiedzieć: teraz, właśnie w tej
    sekundzie a nie innej, powinieneś włączyć kamerę. Bo inaczej w ogóle nie
    włączy. Ludzie, którzy mają takie problemy nie nadają się do policji.
    Problemem w policji nie jest brak zarządzenia, lecz brak ludzi
    potrafiących samodzielnie myśleć.
    Takim zarządzeniem nie spowodujesz, że nagle policjant nabędzie
    umiejętność rozróżnienia sytuacji, w której powinien nagrywać, a w
    której nie powinien.

    > To nie są moje wypowiedzi i nie widzę powodu, by się z Tobą wdawać w
    > kretyńską dywagację. I tak nie zrozumiesz, cokolwiek bym nie napisał.

    Masz rację. Nie rozumiem takiego toku rozumowania. I mam nadzieję, że
    tak zostanie jeszcze długo.

    > Alesz ja nigdy nic innego nie pisałem. To Ty próbujesz sam sobie
    > zaprzeczać i sam ze swoimi argumentami dyskutować.

    Jesteś bardziej śmieszny niż myślałem.
    Napisz jeszcze raz, że nie wiesz kto to kulson.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 219. Data: 2019-03-07 09:45:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > I tu się z Tobą zgodzę. Powinien. I nie ma się to opierać na domysłach i
    > wymysłach.

    bzdura, policmajster powinien mieć włączoną kamerkę cały czas, kamerka
    nie jest dla widzimisię deb-ila i spółki, który może dowolnie
    interpretować kiedy można wyłączyć kamerkę, a kiedy nie, kamerkę można
    wyłączyć tylko podczas przerwy n.p. w WC:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 220. Data: 2019-03-07 09:46:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 06:06, Marcin Debil pisze:
    > To nie jest kurna festiwal
    > filmowy w Gdyni aby musiałoby 25kl/s

    --
    George Orwell :