    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    <q5hcsd$ntl$3@node2.news.atman.pl>
    <w...@4...net>
    <q5iejf$v5p$2@node2.news.atman.pl>
    <5c7d4d42$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5jl3h$1q9$3@node2.news.atman.pl>
    <5c7e5521$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5lnk2$u8v$2@node2.news.atman.pl>
    <5c7e6c31$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <vdDfE.1638$QU5.698@fx17.ams1>
    <1t9s0x96s8y5y$.1cctvme4sy7ry$.dlg@40tude.net>
    <q5nq40$t6n$1@node2.news.atman.pl>
    <5c7faf14$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5osdl$cfu$2@node1.news.atman.pl>
    <5c7ff8ce$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 07 Mar 2019 05:06:02 GMT

    On 2019-03-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kamerki kulsonowe oczywiscie robia normalny film, bo tego sie po nich
    > spodziewa ...
    > ale skoro na tych starych rejestratorach obraz tak skakal, to widac by
    > jakis powod, zeby nie nagrywac po prostu 16 filmow naraz.
    >
    > Moze dysk nie wyrabial, moze kompresor nie wyrabial.

    Ani jedno ani drugie. Po prostu na ogół nie ma potrzeby aby było więcej.
    Ja ma swoje ustawione tak, że nagrywają z 5-10kl/s, 4 kamery D1, 2 D1/2.
    Dysk 3TB, loop sie robi po jakiś 9 miesiącach. A jak ludzie mają w
    jakimś starszym modelu np. 250GB dysk i te 16 kamer to przy 25kl/s to
    pewnie byłoby maks parę dni materiału. To nie jest kurna festiwal
    filmowy w Gdyni aby musiałoby 25kl/s :) To ma mieć sens dokumentujący a
    nie estetyczny.

    --
    Marcin