  • 221. Data: 2019-03-07 12:11:48
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsAA0B425BE4390budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    >Tylko koniecznie dokładne i dookreslone. Takie na 20 stron minimum.
    >Policjant rozpoczynajac interwencje albo cokolwiek innego bedzie
    >najpierw
    >właczał kamere i mowił:
    >na podstawie rozporzadzenia takiego i takeigo punkt taki i taki,
    >podpunkt
    >taki i taki rozpoczynam nagrywanie tego i tego i dopiero potem
    >rozpocznie
    >akcje.
    >Zeby było zgodnie z regulaminem HOWG!

    I innymi ustawami, bo inaczej to ... ma prawo filmowac ?

    >Matko, jakie problemy mozna sobie wymyslic, jak sie chce udowodnic ze
    >coś
    >oczywistego i prostego jest czyms trudnym i skomplikowanym...

    Ale co jest takie proste ?

    Proste by bylo gdyby musieli wlaczyc na cala sluzbe :-)

    J.

  • 222. Data: 2019-03-07 12:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-03-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ani jedno ani drugie. Po prostu na ogół nie ma potrzeby aby było
    >więcej.
    >Ja ma swoje ustawione tak, że nagrywają z 5-10kl/s, 4 kamery D1, 2
    >D1/2.
    >Dysk 3TB, loop sie robi po jakiś 9 miesiącach. A jak ludzie mają w
    >jakimś starszym modelu np. 250GB dysk i te 16 kamer to przy 25kl/s to
    >pewnie byłoby maks parę dni materiału. To nie jest kurna festiwal
    >filmowy w Gdyni aby musiałoby 25kl/s :) To ma mieć sens dokumentujący
    >nie estetyczny.

    A ty co - Centrum Pamieci urzadzasz, ze 9 miesiecy trzymasz ?
    Przyjdzie I/RODO i kare zaplacisz :-P

    No zalozmy, ze przydaloby sie po 2 tygodniach czy miesiacu urlopu
    zobaczyc kto okradl mieszkanie - o ile rejestrator zostawil :-)

    A powazniej:
    -wlasnie pisze na podstawie takiego jednego, co mial ze 2 kl/s, ale to
    chyba dosc stare urzadzenie bylo.
    No i zlodziej sie ledwo zalapal, bo jak szybko schodzil/zbiegal po
    schodach, to ledwo mignal na jednej klatce.
    W innych kamerach tez ledwo mignal, a ze jakosc tez stara - do niczego
    nie przydatne.

    -dla tych policyjnych kamer moze byc istotne, zeby to byl film dobrej
    jakosci, i zeby bylo widac co delikwent robil, a nie jakies klatki
    wyrwane z kontekstu.
    No ale one maja wlasny rejestrator, na jedna kamere, i raczej nie
    maja problemu z predkoscia.

    J.

  • 223. Data: 2019-03-07 12:36:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ale co jest takie proste ?
    > Proste by bylo gdyby musieli wlaczyc na cala sluzbe :-)

    Myślisz? Ale jak się rozładuje i będą ładowac, to po ładowniu nalezy
    włączyć czy nie? W sumie włączyć na całą służbę to można zrozumiec, że
    raz, a potem to nie wiadomo. A jak z taką włączoną chodzić do kibla? A
    co jeśli podejrzany cię obsika i trzeba będzie się wykąpać i przebrać? A
    jest w ogóle jakaś instrukcja, aby to nosić obiektywem do przodu? A czy
    w sytuacji gdzie wiadomo, że policjant może być zmuszony do stosowania
    bezposredniego przymusu fizycznego, nie lepiej zdjąć bo się jeszcze
    uszkodzi? A jak pada śnieg lub deszcz to należy czy nie przetrzeć
    obiektyw?

    --
    Marcin

  • 224. Data: 2019-03-07 12:52:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-03-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Myślisz? Ale jak się rozładuje i będą ładowac, to po ładowniu nalezy
    >włączyć czy nie?

    Jakie ladowanie ?
    Skoro na cala sluzbe, to powinny rejestrowac cala sluzbe :-)

    A w razie ladowania na sluzbie - nie wylaczac .

    >W sumie włączyć na całą służbę to można zrozumiec, że
    >raz, a potem to nie wiadomo. A jak z taką włączoną chodzić do kibla?

    Cala sluzba to cala sluzba :-)
    No dobra, na kibelek mozna zrobic wyjatek .. bo nawet w czesci
    wspolnej toalety moze sie przydarzyc nieplanowana interwencja...

    >co jeśli podejrzany cię obsika i trzeba będzie się wykąpać i
    >przebrać? A

    To zostawiamy kamere przypieta do munduru :-)

    A jak zaprowadzisz podejrzanego do toalety ?
    Nie ma wylaczania :-)

> [...]
    >stosowania
    >bezposredniego przymusu fizycznego, nie lepiej zdjąć bo się jeszcze

    A Budzik mysli, ze to proste :-)

    >A jak pada śnieg lub deszcz to należy czy nie przetrzeć obiektyw?

    W F1 nie maja problemow :-)

    J.

  • 225. Data: 2019-03-07 17:26:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślisz? Ale jak się rozładuje i będą ładowac, to po ładowniu nalezy
    > włączyć czy nie? W sumie włączyć na całą służbę to można zrozumiec, że
    > raz, a potem to nie wiadomo. A jak z taką włączoną chodzić do kibla?

    A to już zależy - na jedynkę i dwójkę można wyłączyć, ale jeśli celem
    przekroczenia uprawnień?

    > co jeśli podejrzany cię obsika i trzeba będzie się wykąpać i przebrać?

    A już najgorzej jak zanieczyści podłogę w kiblu swoimi zwłokami - tyle
    problemów. Prokurator chce musi uzasadnić zarzut przekroczenia
    uprawnień, a tu się akurat nie nagrało...

    > jest w ogóle jakaś instrukcja, aby to nosić obiektywem do przodu?

    A czy jest, że trzeba na wierzchu munduru? A jeśli tak to czy na bluzie
    mundurowej wystarczy. A można na taką bluzę założyć kurtkę mundurową?

    Miliony pytań bez odpowiedzi. Bez specustawy się chyba nie obejdzie...
    Może jakaś specjalna komisja... albo komisja specjalnej troski.

    Shrek

  • 226. Data: 2019-03-07 17:29:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 17:26, Sh-rek pisze:
    > Miliony pytań bez odpowiedzi. Bez specustawy się chyba nie obejdzie...
    > Może jakaś specjalna komisja... albo komisja specjalnej troski.

    szrek nie potrafi powiesić TV na ścianie, a zadaje miliony pytań. cały
    szrek, cały on:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 227. Data: 2019-03-07 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale co jest takie proste ?
    >
    > Proste by bylo gdyby musieli wlaczyc na cala sluzbe :-)

    No dla mnie proste.
    Jak ide sikac, to wyłączam.
    Jak w trakcie tego sikania cos się zaczyna dziac np ktos demoluje
    łazienke to włączam.
    Czyli prawie cały czas nagrywam.
    Problem ze to bedzie taka fotografia pracy i nagle sie okaze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 228. Data: 2019-03-07 20:01:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 19:59, Budzik pisze:
    > Jak w trakcie tego sikania cos się zaczyna dziac np ktos demoluje
    > łazienke to włączam.

    naiwniak, budzik sądzi, że będzie miał czas włączyć:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 229. Data: 2019-03-07 23:06:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 06:57, Shrek pisze:

    > https://pl.wiktionary.org/wiki/kulson
    > Zapytaj szefów - na konferencji prasowej pokazywali pierwszego kulsona
    > jak małpę w cyrku.

    Ale to Ty się posługujesz tym określeniem. Skąd mam wiedzieć, coś Ty
    sobie uroił i co się pod tym określeniem u Ciebie kryje.

    > A po co zarządzenie skoro już istniejących rozporządzeń nie rozumiesz?
    > Vide "przwoźnik", "nigdzie nie jest napisane, że trzeba podać prawdziwy
    > powód czynności", "imiennik jest wymieniony jako część umundurowania,
    > więc to znaczy, że wolno go do munduru nosić"?

    Ooo! Argumenty merytoryczne się skończyły, to zaczynasz wyciągać z
    kieszeni wszystko to, czego nie byłeś w stanie Ty zrozumieć i wydaje Ci
    się, że jest głupie.

  • 230. Data: 2019-03-07 23:07:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 06:59, Budzik pisze:

    > Matko, jakie problemy mozna sobie wymyslic, jak sie chce udowodnic ze coś
    > oczywistego i prostego jest czyms trudnym i skomplikowanym...

    No więc właśnie w tym problem, że to jest proste, dokąd sam nie musisz
    tego zrobić od początku do końca.