  • 261. Data: 2019-03-17 14:59:59
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jedna mozna.
    > Ale kamery dwie, ladowarki dwie, a zapalniczka jedna - ktos tu
    > glupio wymyslil :-)

    a dokupienie rozdzielnika za 10zł to juz przewyzsza czyjes wyobrazenie.
    Kurwa, ja mam w aucie 5 wykorzystanych gniazd zapalniczki i jeszcze ze 3
    wolne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 262. Data: 2019-03-17 15:08:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.03.2019 o 14:59, Budzik pisze:
    > a dokupienie rozdzielnika za 10zł to juz przewyzsza czyjes wyobrazenie.
    > Kurwa, ja mam w aucie 5 wykorzystanych gniazd zapalniczki i jeszcze ze 3
    > wolne...

    oj budzik najwyraźniej nie wie co to budżetówka, w budżetówce
    praktycznie nie ma zakupów z wolnej ręki, oszczędza się się na
    wszystkim, a budzik chce dokupować duperele:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 263. Data: 2019-03-18 13:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >a dokupienie rozdzielnika za 10zł to juz przewyzsza czyjes
    >wyobrazenie.

    Jakze to tak - bez przetargu, bez SIWZ, bez homologacji typu ? :-)

    >Kurwa, ja mam w aucie 5 wykorzystanych gniazd zapalniczki i jeszcze
    >ze 3 wolne...

    I to w rozdzielniku za 10 zl ? :-)

    P.S. Rozpadla/rozkrecila mi sie wtyczka w takim rozdzielniku, zwarla,
    bezpiecznik spalila ... i kto bylby winny niezrealizowania zadan
    sluzbowych ?

    J.

  • 264. Data: 2019-03-18 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakze to tak - bez przetargu, bez SIWZ, bez homologacji typu ? :-)

    > I to w rozdzielniku za 10 zl ? :-)

    Wiesz, taki rozdzielnik to tylko obudowa i dwie blaszki plus przewód.
    Najczesciej robię tak, ze przymocowuje go na sztywno do auta.
    Wiec po zakupie rozkrecam, lutuje grubszy przewód (bo te oryginalne to
    czesto maja 3-4 zyleczuniusiniunki), dodatkowy bezpiecznik i juz.
    Ale niech bedzie ze za 20zł to juz całkiem porządny mozna kupic.

    > P.S. Rozpadla/rozkrecila mi sie wtyczka w takim rozdzielniku, zwarla,
    > bezpiecznik spalila ... i kto bylby winny niezrealizowania zadan
    > sluzbowych ?

    To sobie dwa zamontuj! I zawsze masz backup.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 265. Data: 2019-03-19 16:09:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Wiesz, taki rozdzielnik to tylko obudowa i dwie blaszki plus przewód.

    Takiego na 8 gniazd nie widzialem.
    A gdybym zobaczyl ... to chyba kosztowalby ze 20 zl :-)

    >To sobie dwa zamontuj! I zawsze masz backup.

    Rada bardzo dobra, bo jakze to - zrobic dluzsza trase bez telefonu ...
    Ale jak zamontowac dwa ?

    Zamocowac gdzies na stale i podpiac kable gdzies do instalacji ?

    We wspolczesnym samochodzie klopotliwe, no i nie kazdy lubi dziurawic
    auto.

    J.

  • 266. Data: 2019-03-20 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Takiego na 8 gniazd nie widzialem.
    > A gdybym zobaczyl ... to chyba kosztowalby ze 20 zl :-)

    Ale 3 x 3 = 9 :)
    Albo jak połączysz jeden w drugi trzeci to masz 2+2+3 - 7
    Plus jedno oryginalne gniazdo. :)

    >>> P.S. Rozpadla/rozkrecila mi sie wtyczka w takim rozdzielniku,
    >
    > Rada bardzo dobra, bo jakze to - zrobic dluzsza trase bez telefonu ...
    > Ale jak zamontowac dwa ?

    W czym problem?

    > Zamocowac gdzies na stale i podpiac kable gdzies do instalacji ?

    No pewnie. A co za problem?
    Albo pociągnać sobie dodatkowy prosto z aku, plus bezpiecznik i voila.
    Ile to? Godzina roboty? Dwie?

    > We wspolczesnym samochodzie klopotliwe, no i nie kazdy lubi dziurawic
    > auto.

    Przy ilosci sprzetu jaki jest dodatkowo pomocowany w policyjnym aucie, to
    chyba nie bedzie problem.
    Ale jak ktos sie boi zrobić dziurke w aucie... to mzoe zamiast auta
    antyczny mebel powinien sobie kupic...?
    No i zawsze mozna na trytytki pokombinowac :)))) Albo na kropelke ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"