    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <06neE.16506$081.7484@fx03.ams1> <q5difb$dcs$2@node1.news.atman.pl>
    <k9seE.3591$UL5.149@fx14.ams1> <q5dnmu$ilv$1@node1.news.atman.pl>
    <5c7a6bc0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5dr2c$ilv$3@node1.news.atman.pl>
    <1q7vbo93fa4p5.12y34roa1z7f8$.dlg@40tude.net>
    <5c7c2f2a$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <120eoo9xd5toj$.1tjtgvb90bvrr$.dlg@40tude.net>
    <5c7d45e8$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7d4b62$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7d5504$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7e5dec$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7e982b$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7e9f7b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ec330$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ec821$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7f892f$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7fb156$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7fde20$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c8054d3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 7 Mar 2019 09:16:24 +0100

    > Nie wiem, kto to Kulson,

    Wiesz doskonale.

    > Dorośli ludzie i dlatego mają wątpliwości przy niedookreślonych
    > zasadach.

    Dorośli ludzie nie potrzebują prowadzenia za rękę w każdej banalnej
    sytuacji.
    Ale masz rację, w normalnych firmach też zdarzają się pracownicy, którzy
    bez instrukcji obsługi monitora przyklejonej obok monitora nie dadzą
    rady monitora włączyć.

    > Tobie się to wydaje proste i oczywiste, bo po prostu nie masz
    > zielonego pojęcia o czym piszesz.

    Nie, to tobie wydaje się to aż tak skomplikowane i nie do ogarnięcia.
    Bez rozkazu i instrukcji nie jesteś w stanie użyć własnego mózgu.
    Cały czas szukasz sposobu i wytłumaczenia, co by tu zrobić żeby kamery
    nie włączyć.
    W/g ciebie kulson musi przeprowadzić skomplikowany proces myślowy i
    roztrząsać, czy to już "działanie", czy to jeszcze nie "działanie", a
    może "interwencja". I ten proces przerasta możliwości intelektualne
    przeciętnego kulsona. Ciekawą opinię masz o swoich kolegach.
    Bez instrukcji czy zarządzenia nie są w stanie samodzielnie rozstrzygnąć
    takiego skomplikowanego problemu filozoficznego.
    A skoro nie potrafią samodzielnie podjąć decyzji, to wydajmy
    zarządzenie, że kamera ma być włączona cały czas. Po co kulson ma
    wysilać szare komórki, jeszcze się spoci i przegrzeje.
    Ktoś musi kulsonowi pokazać palcem i powiedzieć: teraz, właśnie w tej
    sekundzie a nie innej, powinieneś włączyć kamerę. Bo inaczej w ogóle nie
    włączy. Ludzie, którzy mają takie problemy nie nadają się do policji.
    Problemem w policji nie jest brak zarządzenia, lecz brak ludzi
    potrafiących samodzielnie myśleć.
    Takim zarządzeniem nie spowodujesz, że nagle policjant nabędzie
    umiejętność rozróżnienia sytuacji, w której powinien nagrywać, a w
    której nie powinien.

    > To nie są moje wypowiedzi i nie widzę powodu, by się z Tobą wdawać w
    > kretyńską dywagację. I tak nie zrozumiesz, cokolwiek bym nie napisał.

    Masz rację. Nie rozumiem takiego toku rozumowania. I mam nadzieję, że
    tak zostanie jeszcze długo.

    > Alesz ja nigdy nic innego nie pisałem. To Ty próbujesz sam sobie
    > zaprzeczać i sam ze swoimi argumentami dyskutować.

    Jesteś bardziej śmieszny niż myślałem.
    Napisz jeszcze raz, że nie wiesz kto to kulson.

    Pozdrawiam
    Piotr