eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Date: Wed, 07 Feb 2018 22:01:49 +0100 (CET)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Sprawdź czy faktycznie tyle skasowano.
    > Pozdrawiam

    Według "googlanie na szybko" tak [1]. AFAIR tyle podawały też inne źródła.
    Zapewne jest to kwota "zaokrąglona". Nie kojarzę by rzecznik prasowy
    sądu tą informacje "oprotestował w medialnie znaczącym terminie" a wiec
    musimy ją uznać zaocznie za prawdziwą :-)

    Jak rozumiem zapisy KPC koszty postępowania zaocznego (te 6_000 PLN)
    Piekara poniesie czy mu termin apelacji przywrócą i wygra apelacje
    czy też nie. Wiec _JA_ oceniam standardy postępowania drogiego sądu
    także w kontekście tej skasowanej "już nie małej" opłaty sądowej.
    Jak opłata/cena taka jakość usługi - nie tak powinno być w kapitalizmie?

    [1] https://www.tvp.info/35670863/wellman-kontra-piekara
    -pisarz-wydal-oswiadczenie

    --
    A. Filip