eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
  • Data: 2018-02-08 10:29:46
    Temat: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kDLeC.815901$H...@f...ams1...
    On 2018-02-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Też jestem ciekaw, i jak daleko w czasie to sięga, bo sam fakt, że
    >ludzie są w tej chwili dużo bardziej mobilni moze sprzyjać różnym
    >problemom. A potem się dowiesz na granicy, że masz gdzieś dług sprzed
    >15tu lat.

    No przeciez czytasz sasiedni watek - jak US raz orzekl, tak co 5 lat
    kieruje do egzekucji i sie termin przedluza ... dopoki zapomna.
    Bo jak nie zapomna, to do smierci i przechodzi na spadkobiercow :-)

    Ale tu mamy wykroczenie, to inaczej dziala, gdzies tam jest zapis "a
    orzeczonej kary nie wykonuje" ... po 3 latach OIDP.
    ALe kto ich tam wie, moze np z systemu nie usuwaja i wisi.

    P.S. Mowicie Schengen ? To i Francuzi moga zamknac, jak ktos z Londynu
    promem/pociagiem wraca.

    J.