eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
  • Data: 2018-02-08 08:24:08
    Temat: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-02-08, j...@j...org <j...@j...org> wrote:

    > Zazwyczaj rok. Wystarczająco długo, aby otrzymać "zagubiony mandat".

    I z pewnością tez pismo z US wysłane 3-4 lata po złożeniu zeznania.

    > Wspomniana w artykule paniusia raczej nie zmieniła kraju zamieszkania
    > kilka razy.

    A czy ktos broni tej paniusi?

    > No nie wiem. Wyprowadzałem się z kilku krajów, i się nie dało. "Email?
    > Nie mamy takiej rubryki w systemie".

    No nie mówie o e-mailu, a o powiadomnieniu urzędu o następnym adresie do
    korespondecji. To są dość podstawowe zabiegi i kazdy powinien dla
    swojego dobra to zrobić ale mogą MZ nie wystarczyć.

    Pytanie gdzie jest granica, bo to już daleko wykracza poza należytą
    starnannoć. Czy np. taki pracownik fizyczny podejmujace nikskopłatne
    prace w różnych krajach miałby utrzymywać wirtualne biuro w którymś z
    tych kraju, bo np. US sobie może cos przypomniec po n-latach.

    --
    Marcin