  • 1. Data: 2024-04-13 14:07:23
    Temat: Kara dla nieletnich
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    Ma ktoś pojecie jak można ukarać nieposłuszne dziecko bez obawy że nie
    podpadnie wymiarowi sprawiedliwości? Bo zdaje się na tradycyjne kary
    typu klaps, zamkniecie w ciemnym pomieszczeniu itd jest paragraf.

  • 2. Data: 2024-04-13 14:41:20
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2024 14:07:23 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ma ktoś pojecie jak można ukarać nieposłuszne dziecko bez obawy że nie
    > podpadnie wymiarowi sprawiedliwości? Bo zdaje się na tradycyjne kary
    > typu klaps, zamkniecie w ciemnym pomieszczeniu itd jest paragraf.

    Możesz okazać mu dezaprobatę. Zaraz powiesz że to nieskuteczne. Otóż się
    mylisz. Jeśli nie masz szacunku u dziecka, żadna kara nie będzie karą,
    nawet jak je stłuczesz na kwaśne jabłko. Dziecko jedynie nabierze
    biegłości w oszukiwaniu ciebie :) Natomiast gdy masz szacunek u bachora,
    wystarczy skrzywienie ust, ponura mina czy delikatne napomnienie z
    szerszym wyjaśnieniem by uzyskać to, do czego w istocie zmierza kara -
    do zmiany zachowania na pożądane. Pytasz tak jakbyś nigdy nie był
    dzieckiem :) Weź ty sobie przypomnij.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-04-13 15:54:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 14:07, Trybun pisze:
    > Ma ktoś pojecie jak można ukarać nieposłuszne dziecko bez obawy że nie
    > podpadnie wymiarowi sprawiedliwości?

    Zabrać tableta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-04-13 17:11:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.04.2024 o 14:07, Trybun pisze:
    > Ma ktoś pojecie jak można ukarać nieposłuszne dziecko bez obawy że nie
    > podpadnie wymiarowi sprawiedliwości?

    Na każdego są inne metody.

    > Bo zdaje się na tradycyjne kary
    > typu klaps, zamkniecie w ciemnym pomieszczeniu itd jest paragraf.

    Waterboardingu próbowałeś? Nie pozostawia fizycznych śladów, więc
    paragrafami nie ma co się przejmować.

  • 5. Data: 2024-04-13 17:20:20
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > podpadnie wymiarowi sprawiedliwości? Bo zdaje się na tradycyjne kary
    > typu klaps, zamkniecie w ciemnym pomieszczeniu itd jest paragraf.

    Napuścić rówieśników żeby mu wpierdolili :P

    PD

  • 6. Data: 2024-04-13 17:30:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > podpadnie wymiarowi sprawiedliwości? Bo zdaje się na tradycyjne kary
    > typu klaps, zamkniecie w ciemnym pomieszczeniu itd jest paragraf.

    Co prawda jest już za późno ale niedługo będzie można takie problemy
    rozwiązywać w "zarodku" czyli do 12 tygodnia od poczęcia. ;-)

    Ci mniej ułomni potrafią rozwiązać to jeszcze wcześniej ale jak wiadomo
    wiatropylność jest w modzie ;-)

  • 7. Data: 2024-04-13 17:36:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Weź ty sobie przypomnij.

    Dziecko jak zresztą mówi lewica PASOŻYT nie od początku zachowuje się
    jak dorosły myślący człowiek.
    Dlatego kara "cielesna" jest potrzebna na początku wychowania.
    Utrwalona świadomość że wolno mu wszystko prowadzi tylko do jeszcze
    większych problemów niż kilka klapsów za szczeniaka.

    Tak wiem... Wychowywałem się za komuny i niesłusznie ;-)

  • 8. Data: 2024-04-13 17:50:24
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2024-04-13 o 17:30, _Master_ pisze:

    > Co prawda jest już za późno ale niedługo będzie można takie problemy
    > rozwiązywać w "zarodku" czyli do 12 tygodnia od poczęcia. ;-)

    Jestem jak najbardziej za...
    Czasem pęknie prezerwatywa, czasem nie zadziała antykoncepcja hormonalna
    lub nie zadziała tabletka "dzień po". Różnie bywa.

    W całej Europie jest możliwe, tylko w Polsce nie.

  • 9. Data: 2024-04-13 18:07:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2024 17:50:24 +0200, Monika Głowacka napisał(a):

    > Jestem jak najbardziej za...
    > Czasem pęknie prezerwatywa, czasem nie zadziała antykoncepcja hormonalna
    > lub nie zadziała tabletka "dzień po". Różnie bywa.
    >
    > W całej Europie jest możliwe, tylko w Polsce nie.

    Master to idiota. Nie zauważył do tej pory że za każdą aborcją stoi
    sprawca - jakiś mężczyzna :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2024-04-13 18:56:09
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    > Master to idiota. Nie zauważył do tej pory że za każdą aborcją stoi
    > sprawca - jakiś mężczyzna :)

    Czasem z invitro wyjdzie płód bez ręki, bez nogi, czy bez oczu. Na USG
    to widać.
    Dziwię się kobietom, które nie kontrolują płodu przy pomocy USG, teraz
    są tak nowoczesne maszyny, że wszystko widać.