eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
  • Data: 2018-02-08 10:21:45
    Temat: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-02-07 o 18:30, A. Filip pisze:

    >Tylko, że strażnik na granicy nie wie za co jest zatrzymanie. W
    >momencie zeskanowania dowodu lub paszportu pokazuje mu się jedynie
    >informacja, że na polecenie jakiegoś tam sądu lub prokuratury trzeba
    >kogoś zatrzymać, czasem jest tam informacja z jakiego paragrafu,
    >czasem kogo należy niezwłocznie powiadomić ale na tym ich rola się
    >kończy. Generalnie, to oni tam na granicy nie wiedzą czy zatrzymują
    >alimenciarza czy wielokrotnego zabójcę.

    W cytowanym przykladzie jakos szybko sie dowiedzieli, ze wystarczy
    pokazac dowod zaplacenia mandatu i bedzie mozna uwolnic.

    No wlasnie, moment ... to w koncu sad zamienil grzywne na areszt czy
    nie zamienil ?
    Bo jak zamienil, to chyba obowiazuje procedura odwrotna, teraz trzeba
    zamienic areszt na grzywne :-)

    J.