  • 1. Data: 2024-04-25 08:02:00
    Temat: Przestepcy chca uciec do Brukseli.
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tam wszyscy tacy, czy tylko większość?

  • 2. Data: 2024-04-25 08:52:42
    Temat: Re: Przestepcy chca uciec do Brukseli.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Apr 2024 08:02:00 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tam wszyscy tacy, czy tylko większość?

    Tam czasem bywają inne standardy, i nie kradną.
    Ale inni kradną więcej :-)

    Ale i krajowy posel ma przeciez immunitet, nie trzeba uciekać,
    a kadencja nie za długa.

    J.

  • 3. Data: 2024-04-25 09:11:27
    Temat: Re: Przestepcy chca uciec do parlamentu brukselki?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Tam czasem bywają inne standardy, i nie kradną.
    > Ale inni kradną więcej :-)
    >
    > Ale i krajowy posel ma przeciez immunitet, nie trzeba uciekać,
    > a kadencja nie za długa.

    Krajowemu (p)osłowi immunitet może odebrać krajowa większość Sejmowa [A].
    Odebrać PiSom immunitet w Brukseli może być względnie łatwo a PełOwcom
    trudno. Czy pomyliłem kto ma (i chyba będzie miał) większość w
    parlamencie brukselki?

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Pose%C5%82#Immunitet

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2024-04-25 21:19:40
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ostatnio wywalają ich z roboty parami ;-)

    -----