  • 1. Data: 2024-04-12 15:16:59
    Temat: Polak zamordowany w Sztokholmie
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Słuszną linie mają szwedzcy socjaliści, pozbywają się Polaków rękami ... no właśnie,
    czyimi?
    Z komunikatu "ustalono narodowość ofiary".
    Jakoś nie piszą, jaka jest narodowość sprawców - bo z góry wiadomo, że im nie wolno
    użyć słów svart, neger, brun, beige?

  • 2. Data: 2024-04-12 15:49:13
    Temat: Re: Polak zamordowany w Sztokholmie
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-12 o 15:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Słuszną linie mają szwedzcy socjaliści, pozbywają się Polaków rękami ...
    > no właśnie, czyimi?
    > Z komunikatu "ustalono narodowość ofiary".

    cyt.
    Pomyślałam, jakie to bogactwo sobie Szwecja przygarnęła wraz z
    imigrantami. Jaki to jest potencjał różnych sposobów myślenia,
    wrażliwości, puli genetycznej - mówiła noblistka Olga Tokarczuk po
    spotkaniu z uczniami szkoły w imigranckiej dzielnicy Sztokholmu.

    Od tubylców:
    https://www.hoplofobia.info/przestepczosc-imigrantow
    -w-szwecji/

    Widać peło myśli na 2 lata do przodu z pigułkami "dzień po".
    Skoro gwałtów ma być 4x więcej to i pigułki przydadzą się w przyszłości.
    Sprytnie:)

    OT.
    KPO dostaniesz w murzynach:)

  • 3. Data: 2024-04-12 16:23:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> pisze:
> [...]
    > Jakoś nie piszą, jaka jest narodowość sprawców - bo z góry wiadomo, że
    > im nie wolno użyć słów svart, neger, brun, beige?

    0. Jaką kwestie *prawną* poruszasz na news:pl.soc.prawo ?
    1. Wal (wiarygodny) link z datami albo wal się na drzewo.
    Ja mam dość [...] odgrzewających stare kotlety jak świeże sprawy.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2024-04-12 16:45:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.04.2024 o 15:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jakoś nie piszą, jaka jest narodowość sprawców - bo z góry wiadomo,
    > że im nie wolno użyć słów svart, neger, brun, beige?
    Uprzedzam, że to tłumaczenie przy użyciu sztucznej inteligencji ze stron
    szwedzkich, więc nie dość, że to informacje od dziennikarzy, to jeszcze
    zebrane przez IO. 10 kwietnia 2024: 39-letni Polak, Michał Janicki,
    został zastrzelony w Sztokholmie podczas wieczornego spaceru z 12-letnim
    synem. Do tragicznego zdarzenia doszło w dzielnicy Skarholmen, gdy
    mężczyzna minął grupę młodzieży. Został postrzelony w głowę na oczach
    przerażonego syna. Dokładny motyw zbrodni oraz tożsamość sprawców nie są
    jeszcze znane. Szwedzka policja prowadzi intensywne śledztwo, publikując
    zdjęcia i rysopisy potencjalnych podejrzanych. Michał Janicki od
    urodzenia mieszkał w Szwecji.

    Jest informacja, że podobno polak "zwrócił uwagę" grupie nastolatków.
    (np. tu: https://tiny.pl/drldt) Nie to, bym podzielał pomysł
    odstrzeliwania każdego zwracającego uwagę młodzieży "wapniaka", ale mimo
    wszystko mam podstawy sądzić, że narodowość młodzież ma akurat
    najmniejsze znaczenie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-04-12 20:40:27
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak wiadomo, w rysopisach szwedzkich zakazane jest podawanie narodowości.
    Kolor przezroczysty.
    Wiadomo, że Somalijczycy, tylko nie szwedzkiej policji.
    Jeszcze głupsza niż polska.
    Ty wiesz w ogóle, gdzie Somalia leży i jaki naród ją zamieszkuje? Tak bez internetu,
    bo niczego innego nie robisz jak kopiuj-wklej
    od kilku lat?

    -----

  • 6. Data: 2024-04-13 14:12:50
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > Jakoś nie piszą, jaka jest narodowość sprawców - bo z góry wiadomo, że
    > im nie wolno użyć słów svart, neger, brun, beige?

    A czemu niby by miało służyć to podawanie narodowości sprawców? Zresztą
    w podawaniu narodowości ofiar, zwłaszcza zamieszkałych w Szwecji na
    stałe też nie widzę sensu.