eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
  • Data: 2018-02-08 08:33:14
    Temat: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-07 o 18:30, A. Filip pisze:

    > Bo jak dla mnie jak Straż Graniczna może zatrzymywać na granicy za takie
    > duperele jeśli np. umożliwi (przynajmniej na większych lotniskach) dokonywanie
    > przelewów "świątek, piątek czy niedziela". No chyba że aż taka
    > "uciążliwość" jest celowym zastraszaniem obywateli przez państwo.

    Tylko, że strażnik na granicy nie wie za co jest zatrzymanie. W momencie
    zeskanowania dowodu lub paszportu pokazuje mu się jedynie informacja, że
    na polecenie jakiegoś tam sądu lub prokuratury trzeba kogoś zatrzymać,
    czasem jest tam informacja z jakiego paragrafu, czasem kogo należy
    niezwłocznie powiadomić ale na tym ich rola się kończy. Generalnie, to
    oni tam na granicy nie wiedzą czy zatrzymują alimenciarza czy
    wielokrotnego zabójcę.