  • 1. Data: 2024-04-22 17:54:05
    Temat: dwie nastolatki w radiowozie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Pojawia się
    https://crowdmedia.pl/o-tym-wypadku-mowila-cala-pols
    ka-policjant-ktory-wywiozl-dwie-nastolatki-ma-swoja-
    wersje-wydarzen-proces-dowiedzie-ze/

    ... informacja, czy kolejny szum medialny?

    niby policjant ma inną wersję, tylko coś nie wiadomo jaką :-)

    a gazety
    "Powiedział do nas ,,czemu to kur...a podpaliliście"?"

    uwierzę bez problemu ... na początek.

    "Potem padały jakieś dziwne teksty ze strony policjanta, że zaraz może
    nam pokazać koguty. Wspominał też coś o trójkącie.
    Były też teksty na temat kontroli osobistej.
    Nikt się nie odzywał, bo baliśmy się postawić policji - opowiadała "

    Hm.

    "Gdy dziewczyny wsiadły do radiowozu, policjanci ruszyli i odjechali.
    Kierowca, Janusz R., stracił panowanie nad pojazdem i wjechał w
    drzewo. Jedna z dziewczyn uderzyła głową w przednie siedzenie i
    odniosła rany. Jak tłumaczy, nie zapięła pasów, bo nie spodziewała
    się, że policjanci odjadą. "

    Ile tam było od miejsca pożaru do miejsca wypadku?

    Bo chyba nikt nie napisał jakoś dokładnie.
    Kilka metrów, ok 100, kilkaset?

    Na kilku m raczej trudno się poważnie rozpędzić, na kilkuset jest
    już czas zapiąc pasy, ale wypadałoby, aby kierowca przypomniał ...

    "Przeszłam dwie operacje i mam problemy ze zdrowiem, a policjanci,
    którzy się do tego przyczynili, są bezkarni - mówi poszkodowana
    kobieta. "

    Taa, niby błacha sprawa, a robi się poważna ...

    J.