  • Data: 2020-03-28 18:54:02
    Temat: Re: Czy za pójscie na poczte bedziemy aresztowani?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 marca 2020 16:59:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik r...@o...pl ...

    > Znajomi własnie opowiadali jak wychodzili z rodzina na spacer.
    > Piekna pogoda, przy wejsciu do bloku ławeczka wiec oczywiście przy
    > wejsciu komitet powitalny w postaci kilkuosobowej grupki nie tylko
    > młodzierzy.
    > Kwarantanna jego mac...

    "Kwarantanna jego mac..." - czyli tragedyja narodowa by Rowerex:
    Występują:
    R:załoga radiowozu,
    G:kilkuosobowa grupka nie tylko młodzie(rz)y,
    B: Budzik (cichy obserwator)

    (kurtyna w górę!)
    R: Co to za zbiegowisko?! Jest zakaz! Kwarantanna! Rozejść się!
    G: Ależ panie władzo szanowny, toż to dezynwoltura! Spirytus i dezynwoltura!
    R. Dezyn.., dezyn-co? Spirytus? Hmmm, aaaa, czyste ręce - to byle szybko, ale
    potem rozejść się!
    (radiowóz odjeżdża, grupka nadal stoi)
    B: Kwarantanna jego mac...
    (kurtyna opada, Budzik dzwoni)