  • Data: 2020-03-29 15:57:41
    Temat: Re: Czy za pójscie na poczte bedziemy aresztowani?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 marca 2020 13:00:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ona mnie nie martwi jakos szczegolnie - pokazuje tylko ze ludzie sa
    > niekonsekwentni co w sumie zadna nowoscia nie jest.

    Żadna nowość, owszem, ale ciągły brak konsekwentności, to zwykle brak
    akceptacji (co w innym poście opisałem - oczywiście mogę się mylić)

    > Moim zdaniem ludzie ktorzy maja to w dupie po prostu NIEPOTRZEBNIE to
    > ryzyko podwyzszaja bo spotykajac sie np przed klatka robia to co chca a
    > nic w zamian nie oferuja.

    Wszystko jest kwestią analizy ryzyka - ludzie przed klatką niemal zawsze będą
    "z bliskiego sąsiedztwa", ale ludzie w swoich miejscach pracy, to zbiorowisko
    z setek kilometrów kwadratowych...

    > Ale w pierwszym okresie? Naprawde? Nie mozna kurwa siedziec w chacie
    > zwłaszcza jak masz darmowe wolne i czas na to zeby W KONCU pobiawic sie
    > troche z dzieckiem?

    W KOŃCU..., hmmm - teleturniej "Familiada":
    - Ulubiony pisarz Polaków na kwarantannie?
    - Władysław Stanisław Re(y)mont! :)

    Pozdr-
    -Rowerex