  • Data: 2020-03-28 16:59:44
    Temat: Re: Czy za pójscie na poczte bedziemy aresztowani?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@o...pl ...

    > I ciekawi mnie, kto jako drugi w Europie wdroży ten model. Obawiam
    > się, że to nieuniknione... A Polska? Jesteśmy na dobrej drodze - nad
    > przepaścią i co tydzień po kroku do przodu....

    Znajomi własnie opowiadali jak wychodzili z rodzina na spacer.
    Piekna pogoda, przy wejsciu do bloku ławeczka wiec oczywiście przy
    wejsciu komitet powitalny w postaci kilkuosobowej grupki nie tylko
    młodzierzy.
    Kwarantanna jego mac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest