  • Data: 2020-03-28 21:42:35
    Temat: Re: Czy za pójscie na poczte bedziemy aresztowani?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 marca 2020 20:59:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik r...@o...pl ...

    > Do czego probujesz mnie przekonac? Ze dzieci trzeba pilnowac ale ze nie
    > zawsze sie udaje? ;-(

    Do uśmiechu z otaczających nas absurdów - a dzwoni, by się naród obudził, nie
    przez telefon :)

    O absurdy związane z pseudokwarantanną, które mnie ostatnio niepokoją zapytałem
    na pl.pregierz - odpowiedzi o które prosiłem brak, ale liczyłem się z tym - bo
    o absurdach oczywistych nikt nie chce rozmawiać - oczywiste oczywistości są
    zbyt oczywiste, by się nimi zajmować.

    Na rozkaz: "Oczywiście!", oczy posłusznie wiszą...

    Pozdr-
    -Rowerex