  • Data: 2020-03-30 14:33:16
    Temat: Re: Czy za pójscie na poczte bedziemy aresztowani?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-30 o 13:32, Olin pisze:

    > No właśnie, ale to przesuwa wybory, a elektorat Maliniaka i tak pójdzie do
    > urn, mimo wirusa, więc ma wygraną w pierwszej turze.
    >
    > "Zakaz przemieszczania się po kraju, rozporządzanie o kwarantannie i
    > ograniczenie praktyk religijnych są wydane niezgodnie z uchwaloną 3
    > tygodnie temu specustawą "koronawirusową", tym samym są niezgodne z
    > konstytucją - napisał Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar w liście do
    > premiera Mateusza Morawieckiego.
    >
    > W wystąpieniu do premiera Bodnar zauważył, że w sytuacjach szczególnych
> [...]
    z-przemieszczania-si%C4%99-czy-przymusowa-kwarantann
    a-niezgodne-z-konstytucj%C4%85/ar-BB11PWtu

    A tu komunikat z Kościoła. Nie wiem czy to jest tylko jeden taki mądry
    ksiądz czy jest ich więcej. Popieram to stwierdzenie.

    Ogłoszenia duszpasterskie - 5 Niedziela Wielkiego Postu - 29.03.2020

    Do świąt Zmartwychwstania Pańskiego pozostały już tylko dwa
    tygodnie. Postarajmy się, by ten czas wykorzystać jak najlepiej.
    Unikając uczestnictwa w zgromadzeniach, także religijnych, pamiętajmy o
    osobistej i rodzinnej modlitwie w domu i lekturze Pisma Świętego.
    Zachęcamy do śledzenia transmisji telewizyjnych i internetowych, które
    pomogą nam duchowo uczestniczyć w liturgii i modlitwie Kościoła.
    Przypominamy również, że świadome i dobrowolne narażanie zdrowia
    własnego i innych, także pod pozorem pobożności, jest grzechem ciężkim
    przeciw piątemu przykazaniu Dekalogu.

    --
    animka