  • 11. Data: 2002-06-10 21:06:44
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "kakalaka" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisał w
    wiadomości news:921agug4bfhnojtjkbfqb3mh1u6k2c808u@4ax.com...
    > On Mon, 10 Jun 2002 20:49:32 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:
    >

    >....... a ci ich zaatakowali - coz - nie powinno sie
    > bylo stac to co sie stalo ale na litosc... nic nie jest czarno-biale,
    > wypadki sie zdarzaja a skutki napasci na policjantow nie moga byc
    > zadne - tym wiedziec powinien kazdy - nawet po kilku glebszych.

    Popieram , jak ktoś atakuje glinę to powinien gliniarz dokopać....
    inaczej na ulicach będą rządzić bandziory i będziemy się bać wyjść z domu.
    Ktoś tu jeszcze napisał , że jak Neko mu wejdzie bez zezwolenia na jego
    teren prywatny to
    powinien mieć prawo zrobienia mu sitka z tyłka. RACJA ! Takie lub podobne
    prawo zdaje sie jest
    w usa.

    a.

  • 12. Data: 2002-06-10 21:08:57
    Od: "matiz" <m...@w...pl>

    Użydkownik "tedi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    netia.pl...
    > Nie rozumiesz ze gówniarze wypili trochę i darli mordy na pół osiedla.
    > Wezwano policję która im się nie spodobała .
    > Dostali więc wpierdol pałami.
    > Moze trochę za duzo czego skutkiem była śmierc jednego gówniarza.
    > I tak ma być . Rozrabiasz - dostajesz oklepkę. Po to jest policja.

    jeszcze tylko dopisz, ze jestes policjantem (a raczej milicjantem)

  • 13. Data: 2002-06-10 21:24:28
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "tedi" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Dupku jeden kiedy zrozumiesz ze jeśli postawisz się na policjanta to masz
    > tak oberwać
    > żebyś pamiętał do konca życia.
    > Kiedy wejdziesz na mój teren to powinienem mieć prawo Cię zastrzelić,
    > co z wielką przyjemnoscią bym zrobił bo reprezentujesz typ debilnego
    > chłopka
    > roztropka .
    > Nie rób z siebie takiego idioty dziwaka .

    Dupka - chloptasiu - ujrzysz gdy spojrzesz w lusterko - jesli takowe
    posiadasz.

    Zareczam Cie ze nie zdarzylbys mnie zastrzelic - dzieciaku - bo szybciej bym
    Ci morde obił, gdybys wyskoczyl na mnie z bronia, nawet gdyby to byl
    jak mowisz - Twoj teren - bo jak mniemam w Twoim prostackim mniemaniu
    Twoj teren to takze teren przyblokowy z lawka i "rozrywkowymi kolesiami"

    Jak dla mnie koniec dyskusji. EOT :(

    Neko

  • 14. Data: 2002-06-10 21:24:33
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisał

    /ciach/
    > wypadki sie zdarzaja a skutki napasci na policjantow nie moga byc
    > zadne - tym wiedziec powinien kazdy - nawet po kilku glebszych.

    Wreszcie rzeczowa opinia. Biore ja pod rozwage.

    Neko

  • 15. Data: 2002-06-10 21:24:57
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Pawel Wierzchołowski" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał

    > ODPOWIEDNIO OKRASZONE WIADOMOSCI GAZETOWE I TELEWIZYJNE.
    > PEWNIE WYSLALBYS TYCH LUDZI NA STRYCZEK. LATWO JEST
    > MOWIC I OSADZAC NIE ZNAJAC SPRAWY. TO JEST BRAK
    > OBIEKTYWIZMU. A CO DO ZABOJSTWA, TO TRZEBABY
    > UDOWODNIC TEMU POLICJANTOWI ZE DZIALAL W ZAMIARZE
    > POZBAWIENIA ZYCIA. CZY JESTES W 100% PEWIEN,
    > ZE MIAL TAKI ZAMIAR. TRZEBA MIEC PODSTAWY
    > DO TEGO ABY ZAMIAR ZABOJSTWA UDOWODNIC.
    > TO NIE LINCZ TYLKO SAD.

    Widze ze jestes niereformowalny niczym komuna - w Usenecie sie nie krzyczy.
    No chyba, ze nie wiesz jak wylaczyc duze litery? Podpowiedz: Caps Lock
    Sprobuj.

    Czy ja mowie, ze jestem obiektywny? Ja nie sad abym byl obiektywny.
    Malo tego - jestem bardzo subiektywny.

    Zadziwiajace wnioski wyciagasz. Twoje "przenikliwosc" mnie porazila.
    Skad wiesz, ze wyslalbym tych ludzi na stryczek. Przeciez ja jestem
    przeciwny karze smierci.

    A czy Ty jestes pewien ze nie mial takiego zamiaru?
    Efekt sie liczy. A efekt byl tragiczny.

    BTW: Pocwicz z Caps Locki'em :)))

    Neko

  • 16. Data: 2002-06-10 21:42:44
    Od: "Piotr Slimak" <p...@w...pl>

    >Wina byla bezsporna - wystarczylo ogladnac
    >wstrzasajace zdjecia, na ktorych widac "zawodowe".
    >ZOMO'wskie uderzenia palkami policyjnymi. Do tego
    >dochodza wstrzasajace relacje swiadkow

    Może przesadzili (nie widziałem żadnych zdjęć), ale wypadki też się
    zdarzają. Poza tym, diabli wiedzą jaka tam była sytuacja? Jesteś pewien,
    że policja pobiła tych bogu ducha winnych chłopaków, tylko dlatego że
    byli podpici? Nie wydaje mi się, bo z własnego doświadczenia wiem, że
    zwykle najpierw proszą aby iść już do domu. Może miałem szczęście, że
    trafiałem na "normalnych" policjantów? Poza tym, o ile mnie pamięć nie
    myli, akcja rozgrywała się na Środuli (albo na Zagórzu), różnica
    niewielka w sumie (praktycznie identyczne blokowiska) i zwykle po nocy
    tam się po prostu nie łazi i to może ewentualnie tłumaczyć nadgorliwą
    akcję policjantów.

  • 17. Data: 2002-06-10 22:11:14
    Od: "kakalaka" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Neko" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wstrzasajace zdjecia, na ktorych widac "zawodowe"
    > ZOMO'wskie uderzenia palkami policyjnymi. Do tego dochodza
    > wstrzasajace relacje swiadkow.
    >
    > Policjant dostal 2 (slownie: DWA) lata wiezienia, i zakaz
    > wykonywania zawodu przez 5 (slownie: PIEC) lat.
    >
    > Morderca wyjdzie po 1 (slownie: jednym) roku za dobre sprawowanie.
    > Rok za zamordowanie czlowieka ?!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Pewnie sprawe znacie, chlopak nazywal sie Filipek (nie pamietam imienia)
    > a sprawa miala miejsce w Sosnowcu - czyli temat na nasza grupe (PRGS)
    >
    > Wytlumaczy mi ktos o co tu chodzi? A moze ja czegos nie rozumiem?

    A pamiętasz jak policjant po służbie stanął w obronie zaczepianej pary i na
    niego z baru wylecialo kilkunastu debili z pałami ? w obronie życia
    zastrzelił takiego kretyna i co ? skazali go !
    na szescie kwasniewski go ułaskawił.
    Facet za odwagę medal powinien dostać i podwyżkę a nie wyrok !

    a.

  • 18. Data: 2002-06-11 05:25:49
    Od: m...@t...pl_NOSPAM (Witek Mozga)

    >Rozrabiasz - dostajesz oklepkę. Po to jest policja.

    Popieram.
    Policja nie moze bac sie interwencji, ze zrobi krzywde przestepcy. To
    przestepca musi sie liczyc z tym, ze policjant mu zrobi krzywde.
    Wedlug mnie skazywanie policjantow za 'uzasadnione interwencje' -jak
    bylo w tym przypadku - jest bez sensu.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 19. Data: 2002-06-11 06:40:36
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Piotr Slimak" <p...@w...pl> napisał

> [...]
    > zdarzają. Poza tym, diabli wiedzą jaka tam była sytuacja? Jesteś pewien,
    > że policja pobiła tych bogu ducha winnych chłopaków, tylko dlatego że

    Przypominam - bo niektorzy zapomnieli - sad orzekl: WINNY.
    Sad stwierdzil: Uduszenie (kolanem).

    Jak to sie nazywa uzasadniona interwencja - to smiac mi sie chce

    Neko

  • 20. Data: 2002-06-11 07:02:15
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>

    Neko wrote:

    > Przypominam - bo niektorzy zapomnieli - sad orzekl: WINNY.

    Tylko winny czego? Moze bys zacytowal z jakiego paragrafu dostal wyrok?

    > Sad stwierdzil: Uduszenie (kolanem).
    >
    > Jak to sie nazywa uzasadniona interwencja - to smiac mi sie chce

    Sadze, ze jak banda pijanych ludzi rozrabia po osiedlu to interwencja
    jest jak najbardziej uzasadniona. Nikt nie kwestionuje bledu policji
    _podczas_ interwencji, ale nie myslisz chyba, ze nie powinni byli
    interweniowac?

    Chetnie tez poznam Twoje zdanie na temat tego jakich srodkow powinna
    uzyc policja wobec agresywnie sie zachowujacej grupy?
    Lagodna perswazja i po lizaku w nagrode za to, ze pojda do domu?

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej