    From: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Tue, 11 Jun 2002 09:02:15 +0200

    Neko wrote:

    > Przypominam - bo niektorzy zapomnieli - sad orzekl: WINNY.

    Tylko winny czego? Moze bys zacytowal z jakiego paragrafu dostal wyrok?

    > Sad stwierdzil: Uduszenie (kolanem).
    >
    > Jak to sie nazywa uzasadniona interwencja - to smiac mi sie chce

    Sadze, ze jak banda pijanych ludzi rozrabia po osiedlu to interwencja
    jest jak najbardziej uzasadniona. Nikt nie kwestionuje bledu policji
    _podczas_ interwencji, ale nie myslisz chyba, ze nie powinni byli
    interweniowac?

    Chetnie tez poznam Twoje zdanie na temat tego jakich srodkow powinna
    uzyc policja wobec agresywnie sie zachowujacej grupy?
    Lagodna perswazja i po lizaku w nagrode za to, ze pojda do domu?

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej