  • 91. Data: 2002-06-13 05:31:56
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > nie show tylko tv - czytaj posty na ktore odpowiadasz -

    Na jedno wychodzi.

    > gdybys nie
    > wiedzial to taki program - cos jak tvp1, 2 - tylko inne programy
    > puszczaja - szkoda, ze u nas takich za duzo sie nie kreci - moze wtedy
    > ludzie nie wpadali by samochodami pod ciezarowki myslac, ze sa
    > szumacherem czy innym colinem, nie mowiac o zabawie w twardzieli
    > wzgldem zwracajacych im uwage policjantow...

    Brednie. Jezeli programy z tego gatunku maja pelnic role
    edukacyjna to proponuje gumowy mlotek i tak trzy razy
    przez lewe ramie.

    > NIE - mowimy o SPOSOBIE postepowania z czlowiekiem ktory stawia CZYNNY
    > opor funkcjonariuszom -

    UMIESZ CZYTAC ?! Wydaje mi sie ze jednak masz problemy
    ze zrozumieniem. Mowimy caly czas o czlowieku ktory lezac
    dostawal lomot. Moze zaczne pisac po chinsku zebys
    zrozumial. Nie neguje zasadnosci uzycia sily. Jak trzeba
    bylo to trudno. Ale nie o tym mowimy. Mowimy o katowanym
    chlopaku ktory dawno lezal na ulicy. Co i sad potwierdzil.
    Wyluzuj...

    > ak sam stwierdziles wyzej w USA w sytuacji
    > gdy gosc nie stosuje sie do USTNYCH polecen policjanta majacych
    > zapewnic MU bezpieczenstwo "Gliniarz moze nawet uznac go za
    > niebezpiecznego typa i go zastrzelic." mysle, ze to powinno wystarczyc
    > na odpowiedz odnosnie tego dlaczego nasz kraj jest taki a owaki i na
    > co powinien liczyc czlowiek atakujacy policjanta na sluzbie.

    Tu sie zgodze. Ale nie bicie zatrzymanego.

    > ogolnie - w cywilizowanych krajach panuje zasada, ze osoba
    > wykraczajaca poza ramy prawa musi liczyc sie z tym, ze dla dobra ogolu
    > NIKT NIE BEDZIE NAWET RYZYKOWAL sprawdzenia czy ona w rzeczywistosci
    > jest bardzo niebezpieczna czy tylko na taka wyglada.

    Jak nie kupie biletu w autobusie, lub przejde na czerwonym
    swietle to tez przekraczam ramy prawa ?

    > a czy Ty potrafisz zrozumiec, ze ta sprawa zakonczyla sie wyrokiem
    > skazujacym dla policjanta?
    > ze nie ma przyzwolenia na takie dzialanie
    > ze jest ono scigane z urzedu
    > itp itd
    > dlaczego tak proste fakty nie potrafia do Ciebie dotrzec?
    > (nie mowiac o tym, ze licealista byl studentem, to on zaatakowal a
    > wiec w innym kraju mogl rownie dobrze dostac kulke itp itd etc.)

    Dlatego ze dostal de facto tylko rok wiezienia. Za nieumyslne
    spowodowanie smierci zwykle sie dostaje wiecej. To guzik
    a nie kara. I to jest wlasnie takie przyzwolenie na brutalne
    dzialanie.

    > jest wyrok - wszyscy "pacyfisci" powinni byc uradowani - o co Ci
    > jeszcze chodzi?

    Nie zrozumiales... nie zrozumiesz... zbyteczny moj trud.

    Neko

  • 92. Data: 2002-06-13 05:35:03
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Piotr Dino Zaur" <g...@f...onet.pl> napisał

    > Neko - moj byly pupilu
    > ~%O
    > W imieniu sporego potencjalu kraju: dziekuje i rowniez pozdrawiam. 15 lat
    > morderczych treningow sumo ! Podziwiam.

    Kolejny pajac sie odezwal. Nie masz co podziwiac. Bierz dres
    i dalej na stadion. Mowisz ze za stary jestes? E tam, na nauke
    nigdy nie jest za pozno. Nawet te osiemdziesiat piec lat to
    wiek wspanialy i radosny. Wtedy i wreszczie ciebie ktos
    zacznie podziwiac, co zycze ci z calego serca.

    Neko - antyGad

  • 93. Data: 2002-06-13 05:43:26
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > a ja w sumie jestem w stanie uwierzyc, ze przez 10 lat bito Cie po
    > glowie...

    Jestes na dobrej drodze. Wiara potrafi przenosic gory. Wierz dalej.
    Ale czy wiara potrafi zmusic do myslenia?

    Neko

  • 94. Data: 2002-06-13 05:56:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Neko" <n...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Z _idiotami_ nie przywyklem dyskutowac.

    "Zareczam Cie ze nie zdarzylbys mnie zastrzelic - dzieciaku - bo
    szybciej bym
    Ci morde obił, gdybys wyskoczyl na mnie z bronia, "

    Jeśli przyznasz że to twoje słowa to ja przyznam że jesteś idiotą
    skoro nalegasz.

    Leszek

  • 95. Data: 2002-06-13 06:00:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Piotr Dino Zaur" <g...@f...onet.pl> napisał

    > Kolejny pajac sie odezwal.

    No ale to już uzgodniliśmy.To ty jesteś idiotą.Nie pamietasz?

    Leszek

  • 96. Data: 2002-06-13 06:32:28
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    Neko i kto te inwektywy rzuca :))

    refren znanej pioseneczki specjalnie dla Ciebie :
    "kto no poowiedz ktoooooo" :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    A co do zdrowego rozsądku to musze Ci powiedzieć że jak tak zmieniasz zdanie
    z wątku na wątek to ja jakoś już nic z tego co Ty mówisz nie rozumiem :)

    Odnośnie całej sytuacji :to powinno być chyba tak
    Wersja NEKO jak powinno być
    przyjeżdza patrol na wezwanie.
    rozmowa z chłopcami(jak ich nazywasz) dla mnie to młodzi mężczyżni dowód
    każdyz nich ma.
    chłopcy idą grzecznie do domu policjanci z usmiechem wracają do komendy.
    Wersja NEKO tak było:
    przyjeżdza patrol na wezwanie wypadają z auta z pałami i leją jak popadnie
    i kogo popadnie
    ginie młody chlopaczek który mialprzed sobą wielkie zycie moglbyc kims itp
    itd.
    Wersja MOJA z obserwacji zycia w tym kraju wynikająca (nie raz widzialem
    podobne zajscia wiec z duza doza prawdopodobienstwa mowie ze moglobyc tak
    samo):
    przyjezdza patrol
    próba rozmowy
    wyzwiska i prowokacje ze strony tych biednych przed ktorymi całe zycie a tu
    sie ich "dwa psy czepiają"
    policja prosi o dowody slysza że mają spierd!@# i proba zaatakowania( bo
    chlopakinawalone i mysla ze swiat przed nimi otworem bo na studia sie
    dostali)
    i wtedy do akcji wchodzą pałki

    Bardzo mi przykro jak sie komus to nie podoba atakujesz policjanta to
    zostaniesz spalowany bo atakujesz wtedy panstwo ktorego jest on
    przedstawicielem koniec i kropka.
    Dobrze wiedzieli co ich czeka w koncu inteligetni byli bo na "studia sie
    dostali" czyz nie?

    Nie pzdr. bo to juz nudne sie robi jak jeden krzykacz sieje takie
    zamieszanie probojac burzyc podstawy demokratycznego państwa.(ale
    górnolotnie mi to wyszło :)))))))) )

    JarQ

    ps. a moze do tego troche mniej emocjonalnie podejdziecie wszyscy :)

  • 97. Data: 2002-06-13 06:42:27
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Thu, 13 Jun 2002 07:31:56 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Na jedno wychodzi.

    jezeli dla Ciebie budynek kina i film ktory w nim ogladasz to to samo
    to wspolczuje.

    >Brednie. Jezeli programy z tego gatunku maja pelnic role
    >edukacyjna to proponuje gumowy mlotek i tak trzy razy
    >przez lewe ramie.

    myslisz, ze by Ci pomoglo?

> [...]
    >bylo to trudno. Ale nie o tym mowimy. Mowimy o katowanym
    >chlopaku ktory dawno lezal na ulicy. Co i sad potwierdzil.

    ale mowimy rowniez o tym, dlaczego on dostawal ten lomot, czemu wogule
    policja musiala do niego przyjechac i dlaczego musieli przylozyc mu
    pala gdy ich zaatakowal - jezeli nie potrafisz polaczyc dwoch faktow -
    ataku na policjanta i dostania beckow w czasie zatrzymania to sorki
    ale nie ma sensu z toba rozmawiac. Dokladniej - to tak jakbys wielce
    oburzal sie, ze spadl na Ciebie kamien, rzadal zmiany prwa fizyki itp
    itd zamiast zastanowic sie DLACZEGO ten kamien wogule spadal, kto Ci
    go na glowke zrzucil itp itd - dokaldniej - najlepszym sposobem na
    unikniecie nieprzyjemnych konsekwencji czegos jest niedopuszczenie by
    to cos wogule mialo miejsce - jezeli nie chcesz byc bity w czasie
    zatrzymania to NIEZALEZNIE od tego jaka jest policja wystarczy nie
    dawac powodow do bycia zatrzymywanym!

    ogolnie - jestes kukielka w pieknym teatrzyku nakrecanym przez
    dziwnych ludzi - moze wydaje Ci sie nawet, ze to Ty czyms sterujesz -
    ale wierz mi, sznurki Ci wystaja...

    >Tu sie zgodze. Ale nie bicie zatrzymanego.

    a jezeli on sie dalej szarpie? - NORMALNE jest wtedy dalsze uzywanie
    srodkow przymusu, chocby po to zeby nie wstal i nie uciekl (narazie
    przy zatrzymaniu nie przywiazuje sie podejrzanych od razu do slupa -
    pewnie bylo by to niezgodne z jakimis prawami...) - co proponujesz?
    lagodna rozmowe? - "wiesz - niby mozesz uciec bo kolanem ani inaczej
    przycisnac Cie nie moge ale nie rob tego - bedzie mi smutno" myslisz,
    ze to by zadzialalo?

    >Jak nie kupie biletu w autobusie, lub przejde na czerwonym
    >swietle to tez przekraczam ramy prawa ?

    dokaldnie tak - dlatego jezeli zostaniesz zlapany to placisz kare -
    dokaldniej - nie kupujac biletu okradasz nie firme przewozowa ale mnie
    i inne osoby ktore kupily bilety - bo ja musze kupowac drozsze bilety
    ktore pozniej finansuja tak moj przejazd jak i takich typkow jak ty.

    nie znaczy to jednak ze jestes niebezpieczny - dlatego normalnie sie
    ciebie spisuje i placisz kare - natomiast jezeli w czasie kontroli
    biletow pobil bys kogos to mam nadzieje, ze policja zjawila by sie
    szybko...

    >Dlatego ze dostal de facto tylko rok wiezienia. Za nieumyslne
    >spowodowanie smierci zwykle sie dostaje wiecej. To guzik
    >a nie kara. I to jest wlasnie takie przyzwolenie na brutalne
    >dzialanie.

    z tego co ja wiem to dostal 2 lata i 5 lat pozbawienia prawa do
    wykonywania zawodu - kwestia tego kiedy wyjdzie to narazie przyszlosc.

    w sytuacji gdy jego OBOWIAZKIEM bylo jakies zatrzymanie goscia ktory
    go zaatakowal a wczesniej zaklocal po pijaku spokoj uwazam, ze dostal
    i tak duzo.
    nie mowie - za pobicie mozna ich bylo zwolnic, itp itd (ukarac surowo)
    - ale sama smierc tego chlopaka to byl imho wypadek - za bardzo sie
    szarpal, gliniaz za bardzo chcial go uspokoic - no i sie stalo -
    pamietaj jednak, ze gliniarz nie przyjechal tam na swoje widzimisie -
    to zachowane tych chlopakow ZMUSILO go do interwencji i to Ci chlopacy
    go zaatakowali zmuszajac do ZUPELNIE innego potraktowania sytuacji -
    dokaldniej - gdyby chlopak mial rozum to dalej by zyl - i tyle -
    niezaleznie od tego jak zacietymi zomowcami byli Ci policjanci - gdyby
    chlopacy zachowywali sie jak ludzie to Ci policjanci NIGDY BY DO NICH
    NIE PRZYJECHALI - jak juz wczesniej proponowalem - zacznij kampanie w
    tym kierunku - mysle, ze bedzie ciekawsza i pozyteczniejsza.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!

  • 98. Data: 2002-06-13 09:36:47
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał

> [...]
    > Ci morde obił, gdybys wyskoczyl na mnie z bronia, "
    >
    > Jeśli przyznasz że to twoje słowa to ja przyznam że jesteś idiotą

    Buahahahaha :))))))

    Wiesz co to sarkazm? Watpie... z kim ja mam dyskutowac?
    Czy to znaczy szybszy od kuli? ROTFL :)))))))))))))))) Bosze....

    Rece opadaja na "inteligencje inaczej" co poniektorych.

    BTW: jak ktos ci powie: "mam weża w kieszeni"
    nie pytaj go czy to kobra albo inny dusiciel.
    Zrobisz z siebie DURNIA, ale czy mozna jeszcze bardziej
    niz przed chwila? (retoryczne pytanie)

    EOT, EOT, EOT i jeszcze raz EOT.

    Neko

  • 99. Data: 2002-06-13 09:52:50
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > myslisz, ze by Ci pomoglo?

    Tobie juz nic nie pomoze.

> [...]
    > to cos wogule mialo miejsce - jezeli nie chcesz byc bity w czasie
    > zatrzymania to NIEZALEZNIE od tego jaka jest policja wystarczy nie

    Nie ekscytuj sie tak mocno. Robisz bledy. I gramatyczne i ortograficzne
    i stylistyczne i jakie jeszcze chcesz. (pocwicz: "w ogóle", "zadal")
    Jezeli Twoja logika jest tak jak Twoja pisownia to wspolczuje.

    > ogolnie - jestes kukielka w pieknym teatrzyku nakrecanym przez
    > dziwnych ludzi - moze wydaje Ci sie nawet, ze to Ty czyms sterujesz -
    > ale wierz mi, sznurki Ci wystaja...

    Twoje sznurki juz dawno przestaly pelnic swoja funckje strategiczna,
    malo tego - niezmierny zly wplyw maja na Twoja logike, gdyz niestety
    zamiast pobudzac, ograniczaja Ci horyzonty.

> [...]
    > lagodna rozmowe? - "wiesz - niby mozesz uciec bo kolanem ani inaczej
    > przycisnac Cie nie moge ale nie rob tego - bedzie mi smutno" myslisz,

    Zakrec sznurkiem :)

> [...]
    > i inne osoby ktore kupily bilety - bo ja musze kupowac drozsze bilety
    > ktore pozniej finansuja tak moj przejazd jak i takich typkow jak ty.

    Ja natomiast musze placic, za to ze taki typek jak Ty egzystuje
    w tym kraju, ktory zamiast myslec i wykorzystywac wiedze
    nabyta w szkole podstawowej (darmowej!) bredzi i wyciaga
    pochopne wnioski (vide: sznurki)

> [...]
    > ciebie spisuje i placisz kare - natomiast jezeli w czasie kontroli
    > biletow pobil bys kogos to mam nadzieje, ze policja zjawila by sie

    Ino nadzieja ci tylko zostala.

    > z tego co ja wiem to dostal 2 lata i 5 lat pozbawienia prawa do
    > wykonywania zawodu - kwestia tego kiedy wyjdzie to narazie przyszlosc.

    Ale wyjdzie po roku.

    > w sytuacji gdy jego OBOWIAZKIEM bylo jakies zatrzymanie goscia ktory
    > go zaatakowal a wczesniej zaklocal po pijaku spokoj uwazam, ze dostal
    > i tak duzo.

    Bzdura.

    > nie mowie - za pobicie mozna ich bylo zwolnic, itp itd (ukarac surowo)
    > - ale sama smierc tego chlopaka to byl imho wypadek - za bardzo sie
    > szarpal, gliniaz za bardzo chcial go uspokoic - no i sie stalo -

    Rany po uderzeniach to takze stalo sie?!
    Pieprzysz jak maly Kazio po duzym piwie.
    Chlopak byl niemal zmasakrowany. Mam przed soba zdjecia
    tych ludzi. Takie slady powstaja po notorycznym, zwyrodnialym
    palowaniu, biciu do nieprzytomnosci. Jestes glupcem
    jesli tego nie widzisz.

> [...]
    > NIE PRZYJECHALI - jak juz wczesniej proponowalem - zacznij kampanie w
    > tym kierunku - mysle, ze bedzie ciekawsza i pozyteczniejsza.

    Gdybasz. Za duzo tego twego gdybania. Licza sie fakty a nie co by
    bylo gdyby.

    BTW: Nie mam juz zamiar brac udzial w prostackich dysputach
    wiec ciagnij sobie ten temat sam ze soba. EOT

    Neko

  • 100. Data: 2002-06-13 10:01:58
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "JarQ" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Wersja NEKO tak było:
    > przyjeżdza patrol na wezwanie wypadają z auta z pałami i leją jak
    popadnie
    > i kogo popadnie

    Gdybys umial czytac wiedzialbys, ze to co piszesz to Twoja wizja nie moja.

    > ginie młody chlopaczek który mialprzed sobą wielkie zycie moglbyc kims itp
    > itd.

    A moglby byc. Moze dla Ciebie zycie ludzkie jest nic nie warte.
    Ja sie wychowalem w zgola innych wartosciach.

    > Wersja MOJA z obserwacji zycia w tym kraju wynikająca (nie raz widzialem
    > podobne zajscia wiec z duza doza prawdopodobienstwa mowie ze moglobyc tak
    > samo):

    Malo zycia zaznales jak widac

> [...]
    > policja prosi o dowody slysza że mają spierd!@# i proba zaatakowania( bo
    > chlopakinawalone i mysla ze swiat przed nimi otworem bo na studia sie

    Nie przecze ze tak moglo byc. Powiem wiecej: prawdopodobnie
    moglo tak byc. Ale to nie zmienia faktu ze z nieuzbrojonego czlowieka
    ledwo stojacego na nogach (sad potwierdzil !) robia krwawa miazge.

    > Nie pzdr. bo to juz nudne sie robi jak jeden krzykacz sieje takie
    > zamieszanie probojac burzyc podstawy demokratycznego państwa.(ale
    > górnolotnie mi to wyszło :)))))))) )

    No gdybys napisal jeszcze: "probujac" to bym uznal, ale "probojac"
    to faktycznie masz chlopie problem. :)

    > ps. a moze do tego troche mniej emocjonalnie podejdziecie wszyscy :)

    Mysle, ze czas zakonczyc dyskusje.

    Neko