  • 1. Data: 2002-06-10 18:11:38
    Temat: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Niech mi ktos cos wytlumaczy. Moze ja czegos nie rozumiem.
    Moze nie doroslem.

    Dzisiaj sad wydal wyrok skazujacy policjanta, ktory
    skatowal chlopaka. Wina byla bezsporna - wystarczylo ogladnac
    wstrzasajace zdjecia, na ktorych widac "zawodowe"
    ZOMO'wskie uderzenia palkami policyjnymi. Do tego dochodza
    wstrzasajace relacje swiadkow.

    Policjant dostal 2 (slownie: DWA) lata wiezienia, i zakaz
    wykonywania zawodu przez 5 (slownie: PIEC) lat.

    Morderca wyjdzie po 1 (slownie: jednym) roku za dobre sprawowanie.
    Rok za zamordowanie czlowieka ?!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pewnie sprawe znacie, chlopak nazywal sie Filipek (nie pamietam imienia)
    a sprawa miala miejsce w Sosnowcu - czyli temat na nasza grupe (PRGS)

    Wytlumaczy mi ktos o co tu chodzi? A moze ja czegos nie rozumiem?

    BTW: Pytanie wysylam w drodze wyjatku takze na grupe prawnicza
    liczac, ze wypowiedza sie takze specjalisci.

    --
    Pozdrawia: Neko - n...@z...pl
    moja strona - http://nekogl.republika.pl

  • 2. Data: 2002-06-10 18:17:13
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "tedi" <t...@p...onet.pl>

    "Neko" <n...@z...pl> wrote in message news:ae2pq0$a1q$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > wstrzasajace relacje swiadkow.
    > Wytlumaczy mi ktos o co tu chodzi? A moze ja czegos nie rozumiem?

    Nie rozumiesz ze gówniarze wypili trochę i darli mordy na pół osiedla.
    Wezwano policję która im się nie spodobała .
    Dostali więc wpierdol pałami.
    Moze trochę za duzo czego skutkiem była śmierc jednego gówniarza.
    I tak ma być . Rozrabiasz - dostajesz oklepkę. Po to jest policja.

  • 3. Data: 2002-06-10 18:22:11
    Od: radnor <r...@g...pl>

    On Mon, 10 Jun 2002 20:17:13 +0200, "tedi" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Moze trochę za duzo czego skutkiem była śmierc jednego gówniarza.
    >I tak ma być . Rozrabiasz - dostajesz oklepkę. Po to jest policja.

    zaczekajmy, aż trafisz do szpitala z połamanymi żebrami z powodu
    kłótni z policjantem dot. wysokości wlepionego Ci właśnie mandatu.
    szybko zmienisz zdanie.

    --
    +-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

  • 4. Data: 2002-06-10 18:34:49
    Od: "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Neko <n...@z...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > BTW: Pytanie wysylam w drodze wyjatku takze na grupe prawnicza
    > liczac, ze wypowiedza sie takze specjalisci.

    ZABOJSTWEM A NIEUMYSLNYM SPOWODOWANIEM
    SMIERCI.
    DAJ SE SPOKOJ
    HAXO

  • 5. Data: 2002-06-10 18:42:45
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "tedi" <t...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > Moze trochę za duzo czego skutkiem była śmierc jednego gówniarza.
    > I tak ma być . Rozrabiasz - dostajesz oklepkę. Po to jest policja.
    ^^^^^^^^^

    Wiem, ze nie powinienem z Toba dyskutowac bo prezentujesz
    mentalnosc wlasnie hiper-gowniarza pieprzacego trzy po trzy.

    Jasne, policja powinna interweniowac, ale - na Milosc Boska - nie
    w ten sposob! Widziales zdjecia z obdukcji (np. brata zamordowanego)?!

    To byla masakra! Ale nie bede z Toba dyskutowal, bo ani z Ciebie
    partner ani tym bardziej "normalnie myslacy osobnik" :((((

    Powtarzam pytanie: czy 2 lata za zabojstwo to jeszcze panstwo
    prawa, czy juz bezprawia. (albo prawa wybiorczo stosowanego -
    skad my to znamy?)

    Neko

  • 6. Data: 2002-06-10 18:49:32
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał

    > ZABOJSTWEM A NIEUMYSLNYM SPOWODOWANIEM
    > SMIERCI.
    > DAJ SE SPOKOJ
    > HAXO

    Po pierwsze nie krzycz. Nie jestes u siebie w domu.

    Po drugie zadalem pytanie. Po to sie pyta aby znalezc odpowiedz.
    Nie kazdy jest tak "genialny" jak Haxo

    Skoro ja nie rozumiem, moglbys mi wyjasnic? Nie jestem ani prawnikiem
    ani bieglym. Jestem zwyczajnym obywatelem, ktory zapytal.

    Czy moze "daj se spokoj" to wszystko na co Cie stac?

    Neko

  • 7. Data: 2002-06-10 18:49:56
    Od: "Pawel Wierzchołowski" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Neko <n...@z...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy moze "daj se spokoj" to wszystko na co Cie stac?
    >
    > Neko
    >

    > A CZY CIEBIE STAC NA OSADZANIE LUDZI ZNAJAC TYLKO
    ODPOWIEDNIO OKRASZONE WIADOMOSCI GAZETOWE I TELEWIZYJNE.
    PEWNIE WYSLALBYS TYCH LUDZI NA STRYCZEK. LATWO JEST
    MOWIC I OSADZAC NIE ZNAJAC SPRAWY. TO JEST BRAK
    OBIEKTYWIZMU. A CO DO ZABOJSTWA, TO TRZEBABY
    UDOWODNIC TEMU POLICJANTOWI ZE DZIALAL W ZAMIARZE
    POZBAWIENIA ZYCIA. CZY JESTES W 100% PEWIEN,
    ZE MIAL TAKI ZAMIAR. TRZEBA MIEC PODSTAWY
    DO TEGO ABY ZAMIAR ZABOJSTWA UDOWODNIC.
    TO NIE LINCZ TYLKO SAD.
    haxo

  • 8. Data: 2002-06-10 19:02:30
    Od: radnor <r...@g...pl>

    On Mon, 10 Jun 2002 18:49:56 +0000 (UTC), "Pawel Wierzchołowski"
    <h...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >UDOWODNIC TEMU POLICJANTOWI ZE DZIALAL W ZAMIARZE
    >POZBAWIENIA ZYCIA. CZY JESTES W 100% PEWIEN,
    >ZE MIAL TAKI ZAMIAR. TRZEBA MIEC PODSTAWY

    1. na usenecie NIE KRZYCZYMY!
    2. tniemy posty

  • 9. Data: 2002-06-10 19:29:51
    Od: "tedi" <t...@p...onet.pl>

    "Neko" <n...@z...pl> wrote in message news:ae2rk3$ob0$1@news.tpi.pl...
    > Powtarzam pytanie: czy 2 lata za zabojstwo to jeszcze panstwo
    > prawa, czy juz bezprawia. (albo prawa wybiorczo stosowanego -
    > skad my to znamy?)
    >
    > Neko

    Wszystkiemu winni żydzi i cykliści.
    Dupku jeden kiedy zrozumiesz ze jeśli postawisz się na policjanta to masz
    tak oberwać
    żebyś pamiętał do konca życia.
    Kiedy wejdziesz na mój teren to powinienem mieć prawo Cię zastrzelić,
    co z wielką przyjemnoscią bym zrobił bo reprezentujesz typ debilnego chłopka
    roztropka .
    Nie rób z siebie takiego idioty dziwaka .

  • 10. Data: 2002-06-10 20:05:08
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Mon, 10 Jun 2002 20:49:32 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Użytkownik "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał

    >Po pierwsze nie krzycz. Nie jestes u siebie w domu.
    >
    >Po drugie zadalem pytanie. Po to sie pyta aby znalezc odpowiedz.
    >Nie kazdy jest tak "genialny" jak Haxo

    tez nie jestem prawnikiem ale jak sama nazwa wskazuje roznica pomiedzy
    zabojstwem a nieumyslnym spowodowaniem polega na tym, ze pierwsze
    popelnia sie z rozmyslem i jakas tam determinacja a drugie przypadkiem
    - na skutek jakiegos tam bledu itp itd

    poza tym w tej sprawie mnie osobiscie denerwuje co innego - mentalnosc
    polskich mediow do gonienia sensacji i "wybielania" - teraz mamy
    Filipka i Marcinka - biedne ofiary pobicia przez zlych policjantow -
    "pewnie bylych zomowcow!" (krzyknie babcia pod sklepem) - ale
    jednoczesnie prawie nikt nie mowi o tym, ze to Ci biedni chlopcy
    swoimi pijanskimi wrzaskami spowodowali, ze sasiedzi zadzwonili po
    policje (do tego potrzeba naprawde wiele!) i to Oni zaczeli z
    policjantami burde - przedstawia sie ich jak niepelnioletnich chlopcow
    pobitych na pikniku a prawda jest taka, ze policjanci interweniowali w
    nocy w jakims blokowisku uciszajac kilku pijanych mezczyzn (studenci
    to raczej nie chlopcy) a ci ich zaatakowali - coz - nie powinno sie
    bylo stac to co sie stalo ale na litosc... nic nie jest czarno-biale,
    wypadki sie zdarzaja a skutki napasci na policjantow nie moga byc
    zadne - tym wiedziec powinien kazdy - nawet po kilku glebszych.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!