  • 1. Data: 2002-06-10 16:38:08
    Temat: Z jaką datą następuje rozwiązanie umowy?
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl>

    Czy data wypowiedzenia umowy, za np. 30-dniowym wypowiedzeniem, jest
    równoznaczna z datą jej rozwiązania. Wydaje mi się, że tą datą jest
    dzień kończący wypowiedzenie. Czyli, jeśli wypowiadam 10 czerwca, to
    datą rozwiązani jest 10 lipca. Czy tak?

    Julian

  • 2. Data: 2002-06-10 16:54:05
    Temat: Re: Z jakšdatšnastępujerozwišzanie umowy?
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

  • 3. Data: 2002-06-11 03:14:10
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl>

    On 10 Jun 2002 18:54:05 +0200, e...@p...onet.pl (Marek
    Janczur) wrote:

> [...]
    >o pracę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, to umowa rozwiązuje

    Dzięki. Zatem datą rozwiązania umowy jest ostatni dzień okresu
    wypowiedzenia, tak?

    P.S. Moje pytanie nie dotyczyło pracy, ale umowy z Dialogiem.

    Pozdr

    Julian