  • 111. Data: 2002-06-13 17:12:14
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Piotr Slimak" <p...@w...pl>

    >Jak nie kupie biletu w autobusie, lub przejde na
    >czerwonym swietle to tez przekraczam ramy prawa ?

    A uważasz że nie?? Myślisz że czerwone światło jest tylko taką lampką na
    drodze? To moim zdaniem oddaj prawo jazdy bo jesteś niebezpieczny i
    pewnego dnia kogoś zabijesz. Nie lubię kretynów siadających po pijanemu
    za kółko (to nie do ciebie, tylko tak ogólnie) i nie stosujących się do
    podstawowych przepisów.
    A jazda bez biletu też jest nieuczciwa i jest kradzieżą, a przez ludzi
    takich jak ty (niepłacących za przejazd) nasze autobusy wyglądają tak ja
    wyglądają (między innymi).

  • 112. Data: 2002-06-13 18:41:09
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Piotr Slimak" <p...@w...pl> napisał

    > A jazda bez biletu też jest nieuczciwa i jest kradzieżą, a przez ludzi
    > takich jak ty (niepłacących za przejazd) nasze autobusy wyglądają tak ja
    > wyglądają (między innymi).

    To jest ciekawe studium psychologiczne.
    Nie potrafie sie nadziwic, jak ktos probuje imputowac pewne
    "fakty" nie majac pojecia o czym pisze.

    Ty oczywiscie juz wyciagnales wnioski ze ja nie place za bilety. :(
    I oczywiscie przeze mnie autobusy wygladaja tak jak wygladaja (!)
    Jestes bezbledny. Nie ma co...

    Bosze... Rece opadaja. Zadalem tylko proste pytanie, na poziomie
    przedszkola: "czy jak ktos nie kupi biletu to czy tez przekracza
    ramy prawne?"

    A Ty juz oczywiscie wyjezdzasz z moralizatorstwem. Paranoja.
    Moje pytanie pojawilo sie w konteksie (DUZYMI LITERAMI)
    CZY MOZNA POSTAWIC ZNAK ROWNOSCI POMIEDZY:
    "Palowaniem na smierc" a "jazda bez biletu"
    Pytanie bylo prowokacyjne. Ale zawsze sie znajdzie nawiedzony
    (bez urazy, to nie do Ciebie) szukajacy trzeciego, albo nawet czwartego
    dna.

    Jesli sie zapytam prowokacyjnie: "Czy mozna pic alkohol w miejscu
    publicznym i czy to jest przekroczenie ram prawnych?", Ty oczywiscie
    wysuniesz blyskotliwy wniosek, ze ja codzien przesiaduje pod knajpa
    i zlopie "wino marki wino". Wiecej dystansu Ci zycze do zycia, siebie
    i do innych. Nie bierz wszystkiego tak powaznie. To tylko dyskusja,
    ktora wymknela sie spod kontroli. Jako ze tego sie juz czytac nie da
    co niektorzy plodza, daje Ignore temu watkowi.

    Neko

  • 113. Data: 2002-06-14 00:21:30
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002, Neko wrote:

    >+ Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal
    >+
    >+ > proponuje program reality tv czy inny
    >+
    >+ A to pech! :>
    >+ Nie ogladam reality-show. Pech.....

    W kwestii formalnej: zacietrzewiłeś się tak że tylko
    "goto słownik" jest rozwiązaniem.
    REALITY <> SHOW
    W cywilizowanych krajach kamera występuje częsciej od
    np. szczura i nagrania z *rzeczywistych* zdarzeń nie
    są czymś wyjątkowym, IMO o to chodziło.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 114. Data: 2002-06-14 06:51:58
    Temat: To teraz troche faktów
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    Uzyłem ciut znajomości i popytałem międzyinnymi lekarza jednego z
    sosnowieckich i kolege mieszkającego na tym osiedlu i fakty są co
    następuje:

    Przyjeżdża pierwszy patrol policji .
    Chłopaki którzy są nawaleni jak jasna cholera i siedzą w piaskownicy
    wydzierają sie w niebogłosy spiewają wyzwyają policjantów.
    Podchodzą policjanci
    !!!a teraz radze posłuchać!!!
    Dostają wpieprz od chłopaków - jeden z policjantów wstrząsnienie mózgu drugi
    mocno poobijany - uciekają do radiowozu wezwać wsparcie.

    Przyjeżdza drugi patrol no i wtedy jest juz jak szanowny kolega Neko
    powiedział
    zlali tych skurczybyków jak się patrzy
    I niech już nikt mi nie mówi że to byli niewinni młodziludzie którzy sobie
    cos tam świętowali

    a koledze NEKO radze sprawdzić o czym pisze ale nie tylko w prasie....

    Ps wszstkie fakty są do sprawdzenia zarówno na policji jak i w szpitalu więc
    jak jakiś geniusz powie że to jest wyssane z palca to niech najpierw
    sprawdzi a potem pisze

    Pozdrówka
    JarQ
    Ps.
    I po raz kolejny powiem może i policjant przekroczył swoje uprawnienia ale
    NIE podkreślam NIE POWINIEN zostać osadzony.
    Takie bandy na osiedlach trzeba tępić.!!!

  • 115. Data: 2002-06-14 17:45:00
    Od: "Piotr Slimak" <p...@w...pl>

> [...]

    >"czy jak ktos nie kupi biletu to czy tez przekracza ramy
    >prawne?"

    >A Ty juz oczywiscie wyjezdzasz z moralizatorstwem.

    Skoro zadajesz takie pytanie to wydaje mi się, że tak myślisz. Poza tym,
    to jest wykraczanie poza ramy prawa. A ja jestem wyluzowany, tyle że
    czasami mnie ponosi :-)