  • 1. Data: 2002-06-10 16:05:19
    Temat: e-prawnik.pl
    Od: "Fragles" <m...@p...fm>

    Witam,
    Czy ktos korzysta z tego serwisu? Jakie macie o nim zdanie?

    pozdrawiam,
    Fragles

  • 2. Data: 2002-06-11 07:41:27
    Temat: Re: e-prawnik.pl
    Od: "Voytek " <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Fragles <m...@p...fm> napisał(a):

    > Witam,
    > Czy ktos korzysta z tego serwisu? Jakie macie o nim zdanie?
    >
    > pozdrawiam,
    > Fragles

    Witam
    Nigdy nie korzystałem z porad prawnych, które oferują, z tego co tam
    znalazłem wynika, że prezentuja przyzwoity poziom.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-11 12:43:06
    Od: <l...@f...onet.pl>

    Korzystalam, jestem zadowolona. Nawet jesli czegos nie ma na stronie, a
    czlowiek sie zwroci o pomoc, to staraja sie nawiazac kontakt prywatny.

    Pozdrawiam
    Lev-al

  • 4. Data: 2002-06-11 20:15:11
    Od: "Janusz" <j...@p...onet.pl>

    Bardzo dobry serwis.
    Mnie się podoba. Znalazłem tam coś, co mi bardzo pomogło.

  • 5. Data: 2002-06-13 05:49:47
    Od: "Boguslaw Szelest" <s...@f...onet.pl>

    > Czy ktos korzysta z tego serwisu? Jakie macie o nim zdanie?

    Amatorzy darmowych porad (tak jak ja :-) ) niech wiedzą, że nie jest to
    serwis bezpłatny. Jakoś na początku nic nie wskazywało, że jest inaczej, ale
    po zarejestrowaniu i zadaniu pytania okazało się, że trzeba zamówić
    prenumerate, aby móc odczytać odpowiedź.
    Ale tak po za tym, to można znaleźć tam bardzo dużo porad za free.