  • 1. Data: 2002-06-10 18:16:50
    Temat: Doniesienie do prokuratury
    Od: "xx" <p...@p...pl>

    Jestem dosc mlody i nieobeznany w sprawach zwiazanych z prawem.
    Ktos wyslal mi smsy na komorke z pogrozkami i obelgami mam pytanie, czy to
    jest przestepstwo ?
    Jesli tak to jak zlozyc zawaidomienie do prokuratury o popelnieniu
    przestepstwa ? jak ma wygladac druk ? gdzie go zaniesc ? co robic ?
    Prosze o pomoc !!!

    s...@p...pl

  • 2. Data: 2002-06-10 18:31:30
    Temat: Re: Doniesienie do prokuratury
    Od: "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Art. 190 § 1 kk - Kto grozi innej
    osobie popelnieniem przestepstwa na jej szkode lub szkode osoby
    najblizszej, jezeli grozba wzbudza w zagrozonym uzasadniona obawe, ze bedzie
    spelniona ....
    Nie musisz zaraz isc do prokuratury,
    zawiadomienie wraz z wnioskiem o ściganie
    przestępstwa przyjma na kazdym komisariacie.
    Ale znajac realia nie wierze w duze szanse
    wykrycia sprawcy.
    HAXO

  • 3. Data: 2002-06-10 19:10:13
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawiadomienie wraz z wnioskiem o ściganie
    > przestępstwa przyjma na kazdym komisariacie.
    > Ale znajac realia nie wierze w duze szanse

    Dalczego? Był już precedens i sprawa zakończyła się wyrokiem skazującym.

    Depi.

  • 4. Data: 2002-06-14 21:03:52
    Od: "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl>

    > Nie musisz zaraz isc do prokuratury,
    > zawiadomienie wraz z wnioskiem o ściganie
    > przestępstwa przyjma na kazdym komisariacie.
    > Ale znajac realia nie wierze w duze szanse
    > wykrycia sprawcy.

    Znając realia, panowie policjanci z komisariatu pękną ze śmiechu, jak
    zobaczą taki wniosek ...
    agentka Kunnenfeldt

  • 5. Data: 2002-06-15 08:44:55
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Znając realia, panowie policjanci z komisariatu pękną ze śmiechu, jak
    > zobaczą taki wniosek ...
    > agentka Kunnenfeldt

    Moze i peklna poza tym - nie ma pewnosci czy wysylajacy nie powie "to byl zart
    tylko glupi", "pomylilem numer", ciezka sprawa no chyba ze sms polaczymy z
    realiami dnia codziennego i doslownie takze byly tego typu wypowiedzi. No coz
    poczekajmy niestey az spoleczna szkodliwosc czynu wzrosnie - ale nie do
    przesady :-)