    From: "Piotr Slimak" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Mon, 10 Jun 2002 23:42:44 +0200

    >Wina byla bezsporna - wystarczylo ogladnac
    >wstrzasajace zdjecia, na ktorych widac "zawodowe".
    >ZOMO'wskie uderzenia palkami policyjnymi. Do tego
    >dochodza wstrzasajace relacje swiadkow

    Może przesadzili (nie widziałem żadnych zdjęć), ale wypadki też się
    zdarzają. Poza tym, diabli wiedzą jaka tam była sytuacja? Jesteś pewien,
    że policja pobiła tych bogu ducha winnych chłopaków, tylko dlatego że
    byli podpici? Nie wydaje mi się, bo z własnego doświadczenia wiem, że
    zwykle najpierw proszą aby iść już do domu. Może miałem szczęście, że
    trafiałem na "normalnych" policjantów? Poza tym, o ile mnie pamięć nie
    myli, akcja rozgrywała się na Środuli (albo na Zagórzu), różnica
    niewielka w sumie (praktycznie identyczne blokowiska) i zwykle po nocy
    tam się po prostu nie łazi i to może ewentualnie tłumaczyć nadgorliwą
    akcję policjantów.