  • 61. Data: 2023-09-29 17:19:14
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zgadzam się. Cos nadal śmierdzi.

    Coraz bardziej - ptaszek im odfrunął:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-09-29 17:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wygląda, że mają. Tak przynajmniej google twierdzi.
    > https://www.psychopraca.net/artykuly/jak-wyglada-pra
    ca-psychologa-policyjnego-wywiad

    Z tym że oni się "opiekują" policjantami a nie ofiarami:

    "Do moich podstawowych obowiązków należała opieka psychologiczna i
    psychoedukacja. Pracowałam z policjantami; sporadyczne i za specjalnym
    zezwoleniem otrzymywałam zadania związane z pracą z cywilami spoza policji.
    Zajmowałam się poradnictwem psychologicznym i interwencją kryzysową oraz
    psychoedukacją dotyczącą szkoleń na temat uzależnień, wypalenia
    zawodowego, informowania o śmierci itd.
    Moje obowiązki wynikające z zastępstwa dotyczyły zarządzania zasobami
    ludzkimi. Rekrutowałam policjantów, robiłam badania atmosfery pracy i
    doradzałam policjantom na stanowiskach kierowniczych."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-09-29 17:22:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Sep 2023 21:10:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przede wszystkim gdzieś pisali, ze osoby z BMW też wymagały pomocy
    > (zdaje się, ze Straż Pożarna tak twierdziła), to pewnie ważniejsze było
    > jego leczenie, niż stawianie mu zarzutu.

    Zarzut ... na jakiej podstawie, w tym momencie ...

    > Jak się te artykuły czyta, to wygląda na to, że jako świadkowi. :-) Ale

    Zeby nie wyjechal z kraju :-)
    No ale jesli mu zatrzymano PJ, to chyba nie walczyl o życie w
    szpitalu?

    > inaczej nie byłoby dramaturgii. Wyszło by na to, że syn brata policjanta
    > spowodował wypadek - też mi news :-)

    A to potwierdzone? Bo cos tam dementowali.

    Tak mi jeszcze przychodzi do głowy, ze w sumie kierował pojazdem,
    który miał wypadek (tez na barierkach?), w którym były poszkodowane
    dwie osoby - to znów oznacza sledztwo i moze nawet zatrzymanie PJ -
    mozna bez postawienia zarzutów?

    I tu ewentualna linia obrony, ze to wina kii.

    > Absolutnie nie uważam się za specjalistę od BMW, ale z ciekawości
    > wyświetliłem sobie dostępne w Google zdjęcia tych dwóch modeli.Wy Żeby
    > tak na podstawie zdjęć rozbitego pojazdu je rozróżnić? Oczywiście być
    > może akurat tam trafili jakiegoś znawcę, ale to intrygujące.

    "inna buda" jak rozumiem (F90) - to "pasjonaci marki" od razu widzą
    :-)

    M850i powinna miec z tylu znaczek "M850i", a M5 "M5".
    Aczkolwiek znaczek mozna zmienic, np w ramach "tunningu".

    No coz - biegli, policja i prokurator chyba nie przeoczą niezgodnosci
    w papierach, o ile naprawde jest ..

    > Wyszukiwanie obrazem na podstawie fotki z miejsca wypadku - ja sie
    > posłużyłem https://tiny.pl/c527n) prowadzi do wniosku, że na fotce jest
    > samochód BMW M3 (F80), ale na tej fotce nie widać numeru
    > rejestracyjnego.

    Ale to nie ten wypadek. BMW bylo czarne

    https://lodz.se.pl/rodzina-splonela-zywcem-krzyczeli
    -wolajac-o-pomoc-policja-ujawnia-szczegoly-wypadku-n
    a-a1-aa-QbuX-Cvsk-5mcc.html

    Trzy dni po wypadku, i o BMW juz wiadomo, choc nie z ust policji.

    16 to była sobota, w weekend rzecznik nie pracuje, w poniedziałek mamy
    informacje
    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    o BMW niby ani słowa, ale na zdjeciu ... właśnie BMW.

    Kto biegły w internetach, to moze ustali, kiedy dołożono tę fotkę lub
    zmieniono strone.

    > Czy ktoś z kolegów spotkał się z fotką, na której widać
    > ten numer?

    Pewnie wywieźli, zanim ktos zrobil. Ciemno, autostrada ... strazacy
    moze.

    J.

  • 64. Data: 2023-09-29 17:27:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spróbuj jechać z górki :-) Może Ci mocy brakowało.

    W jednym przypadku... nie sądzę. W drugim - max wyciągał przed końcem
    czerwonego pola.

    > Napisz, co w Twojej ocenie trzeba by było zrobić, by po zmianie tarczy
    > szybkościomierz pokazywał na nowej właściwą prędkość.

    Wyskalować. Zapewniam cię że tjuning nie opiera się o zmianę tarczy.

    > Na tych fotka tak. Ale na wcześniejszych był nieuszkodzony.

    Dobra - dawaj te fotki wraz ze źródełkiem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-09-29 17:41:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 19:49, Shrek pisze:

    Niespodzianka - kierowca się wylogował z kraju ale wydano list gończy -
    i tu kolejna niespodzianka - nie podano ani danych ani rysopisu
    poszukiwanego. Full pro! Przy takich służbach czuję się bezpieczny!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2023-09-29 17:46:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Sep 2023 19:49:56 +0200, Shrek wrote:
    > Ze słów prokurator można wywnioskować że nie tylko się przyczynił a go
    > spowodował:
    >
    > "prawdopodobnie doszło do nieustalonego zjechania samochodu marki Kia i
    > uderzenia w bariery, BMW prawdopodobnie zahaczyło o ten samochód"
    >
    > Czekamy na opinię roberta - niestety znów się nagrało powrzucali na
    > jutuby i wykopy i przeklęte pismaki wenszo i mieszajo! Coraz bardziej
    > zawzięte te ludzie - stachowiak się złośliwie w kiblu zabił żeby nasrać
    > kulsonom w papiery, a ten dokonał samospalenia z rodziną bo go na bemke
    > nie było stać!

    Czekali, czekali, i teraz trzeba kierowce scigac
    https://lodz.se.pl/list-gonczy-za-kierowca-bmw-jego-
    wizerunek-bedzie-upubliczniony-aa-7Npc-ZHmX-wio8.htm

    J.

  • 67. Data: 2023-09-29 18:00:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 17:41:58 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > i tu kolejna niespodzianka - nie podano ani danych ani rysopisu
    > poszukiwanego. Full pro! Przy takich służbach czuję się bezpieczny!

    Ale to dosc typowe.
    Jest list gończy, ale poufny.

    J.

  • 68. Data: 2023-09-29 18:03:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 18:00, J.F pisze:

    > Ale to dosc typowe.
    > Jest list gończy, ale poufny.

    Będzie go szukała ta sama policja co go kryła:P Brzmi rozsądnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2023-09-29 18:21:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 17:18:12 +0200, Kviat wrote:

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    > Fragment, który Shrek zacytował, nie odnosi się do tego, co milicja
    > wiedziała na miejscu wypadku.

    Ale to ty piszesz kto zapierdalał a kto zajechal.
    Policja na drodze tego nie wie - zbiera materiał dowodowy.

    > Ale tak nie było, więc po co to piszesz?

    Wtedy moglo sie wydawać, ze tak bylo, a chyba nawet teraz nie bardzo
    wiadomo jak było.

    > Da się jeszcze bardziej tomasikować?

    A co - przepisów nie znasz?
    Masz jechac w sposób zapewniający panowanie nad pojazdem.

    > Podobno są filmy nadesłane przez wkurwionych ludzi, na którym widać kto
    > mrugał światłami i kto włączył kierunkowskaz przed zmianą pasa.

    Na tym co ja widziałem, to kierunkowskazów nie ustalisz.
    Ale moze są lepsze.

    Ale przy zmianie pasa - kto pierwszy ten lepszy.

    > Rzeczywiście, to bardzo kurwa zabawne.
    > Jakby kierowca bmw nie przyspawał się do lewego pasa z prędkością
    > 300km/h, to ci ludzie z kii by żyli.

    300km/h w Polsce istotnie bardzo naganne, ale przeciez to sie moglo
    zdarzyc przy predkosciach np 110 i 148, albo 105 i 140 ..

    Trzeba uwazać jak sie jezdzi i jak zmienia pasy.

    > Nie, nie miało. Nie ma takiego prawa, które pozwalałoby wyprzedzać z
    > prędkością 300 km/h. To po pierwsze.

    Ale przy wyprzedzaniu mozna lewym pasem. Bez wyprzedzania ...
    w zasadzie nie mozna, tylko nie wiadomo po co takie szerokie drogi
    czasem robią :-)

    > Po drugie, napierdalanie światłami nie daje komuś większego prawa do
    > poruszania się lewym pasem.
    > I po trzecie, skoro BMW wyprzedzało kogoś na środkowym pasie, to może ta
    > KIA była na tym lewym pasie z tego samego powodu.
    > I na koniec, skoro środkowy pas był wolny, a ta zła KIA jechała lewym,
    > zamiast środkowym, to co te dobre BMW robiło na lewym, skoro środkowy
    > był wolny?

    Moze kogos wyprzedzało wczesniej :-P
    Generalnie nalezy wyprzedac lewym pasem, bo potem widzisz jakie
    nieszczescia, jak zawalidroga sie zorientuje ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=CAnJta7_kes
    >
    > Od 25 sek.

    I widzisz kierunkowskazy?

    > Od kiedy zapierdalanie 300 km/h i poganianie światłami jest prawidłowe?

    poinformowanie tego na lewym, ze za wolno jedzie, uwazam za bardzo
    prawidlowe :-)

    J.

  • 70. Data: 2023-09-29 18:32:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 17:11:41 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    e-a1-prokuratura-zdradza-kolejne-szczegoly,694573605
    3533536a

> [...]
    > policja:
    >
    > https://lodz.se.pl/rodzina-splonela-zywcem-krzyczeli
    -wolajac-o-pomoc-policja-ujawnia-szczegoly-wypadku-n
    a-a1-aa-QbuX-Cvsk-5mcc.html

    > "Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierujący pojazdem kia na chwilę obecną
    > z niewyjaśnionych przyczyn uderzył w bariery energochłonne, następnie
    > auto zapaliło się. W wyniku tego wypadku śmierć poniosły trzy osoby
    > podróżujące tym pojazdem - mówi st. sierż. Oliwia Kowalczyk z Komendy
    > Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim"
    >
    > Skoro podali stopień i nazwisko to sądzę że nie zmyślili.

    Ale tez "Policja nie potwierdza, że zderzyła się z BMW"
    Nie potwierdza, nie znaczy, ze zaprzecza.

    oryginalną wiadomosc znalazlem
    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    O bmw ani slowa ... ale na zdjeciu bwm wlasnie :-)

    > Jest płonaca kia na barierkach bo dostała strzała od BMKi z tyłu a nie
    > BMW wpadło na Kie która z nieznanych powodów znalazła się na barierkach.

    Ale tego wtedy nie wiedziałes.

    Jest kia na barierkach, wiec niewątpliwie jechała tam, gdzie nie
    powinna.

    > Gówno prawda - są ślady, są uszkodzone samochody itp. Jak nie ma kamer

    są ślady, ale niewyraźne, sa uszkodzone samochody, ale nie wiadomo
    dokładnie jak, swiadkowie nie są pewni co widzieli, bo za szybko się
    zdarzylo ...

    > to się nie da bo nie ma kamer, jak są kamery to się nie da bo ktoś nie
    > mieszka gdzie zameldowany. Jak jest już wszystko to podejrzany którego
    > dupę od dwóch tygodni kryli im spierdolił... Chyba same sasiny tam służą...

    No ale to prokurator juz decyduje ...

    > Tu jest w chuj materiału. Tylko najwyraźniej nie chciano go zauważyć -
    > dlaczego? Jak to mówił sztur "nie wiem, choć się domyślam".

    Jest sporo.
    Przeanalizowali i teraz gonią sprawce. Albo tylko domniemanego sprawcę
    :-)

    J.