  • 1. Data: 2023-09-27 19:49:56
    Temat: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ze słów prokurator można wywnioskować że nie tylko się przyczynił a go
    spowodował:

    "prawdopodobnie doszło do nieustalonego zjechania samochodu marki Kia i
    uderzenia w bariery, BMW prawdopodobnie zahaczyło o ten samochód"

    Czekamy na opinię roberta - niestety znów się nagrało powrzucali na
    jutuby i wykopy i przeklęte pismaki wenszo i mieszajo! Coraz bardziej
    zawzięte te ludzie - stachowiak się złośliwie w kiblu zabił żeby nasrać
    kulsonom w papiery, a ten dokonał samospalenia z rodziną bo go na bemke
    nie było stać!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-09-27 20:28:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 19:49, Shrek pisze:
> [...]
    > zawzięte te ludzie - stachowiak się złośliwie w kiblu zabił żeby nasrać
    > kulsonom w papiery, a ten dokonał samospalenia z rodziną bo go na bemke

    A zdradzisz jaką KIAnką i jakim BMW się interesujesz?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-09-27 20:33:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A zdradzisz jaką KIAnką i jakim  BMW się interesujesz?

    Po co - jak nie wiesz, to przecież nie możesz mieć na ten temat zdania.
    A jak chcesz się dowiedzieć... to niespodzianka - trzeba wpisać w googla
    "bmw kia". O kurcze - śledczy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-09-28 01:17:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A zdradzisz jaką KIAnką i jakim BMW się interesujesz?

    https://www.rp.pl/prawo-drogowe/art39168361-tragiczn
    y-wypadek-na-a1-wzbudza-kontrowersje-chodzi-o-policj
    e-i-kierowce-bmw
    https://joemonster.org/art/69140/Smiertelny_wypadek_
    oraz_znikajacy_i_pojawiajacy_sie_samochod_Newsy_z_fi
    kolkiem

    Nie mam siły analizować zdjęć z kamer, ale sprawa zdecydowanie śmierdzi
    poprzez fakt początkowego, zupełnego ignorowania udziału bmw, a dalej,
    jak już uznano, że brało udział,, stwierdzeń, które nadal przypisują
    winę kii. W końcu nie ma nadal opinni biegłych, więc na podstawie czego?
    Nie ulega też wątpliwości, że bmw jechało jakby chcieli się wbić na most
    Dębickiego w Krakowie, co mogło, choć nie musiało się przyczynić.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2023-09-28 08:12:57
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > zawzięte te ludzie - stachowiak się złośliwie w kiblu zabił żeby nasrać
    > kulsonom w papiery, a ten dokonał samospalenia z rodziną bo go na bemke

    Mamy tu też inny wątek. Mianowicie Ziobro mówi tak:
    "Pytany o doniesienia medialne dotyczące pokrewieństwa funkcjonariusza,
    który przybył na miejsce wypadku, z kierowcą bmw, odpowiedział, że
    ustalenia śledczych tego nie potwierdziły. - Natomiast na pewno jest to
    osoba, którą stać na najlepszych adwokatów, którzy wiedzą, jak w takich
    sprawach kwestionować materiał dowodowy i przewrócić tezy prokuratury,
    ewentualnie zarzuty przed sądem, gdyby prokuratura występowała z jakimiś
    wnioskami. Prokurator musiał tak przygotować ten materiał, aby być
    pewnym, że tę sprawę obroni przed sądem - powiedział."
    https://tiny.pl/c5lsm

    Czyli na codzień odpierdalamy manianę, bo mało kogo stać by się przed
    manianą bronić.

    A co do ew. opini Roberta, ciekaw jestem strategii. Czy tym razem biegli
    powinni ustalić czy kierownik bmw nie był współwinny, czy tak jak w
    przypadku pieszego, powinni ustalić czy był współwinny.

    PD

  • 6. Data: 2023-09-28 14:16:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Sep 2023 08:12:57 +0200, PD napisał(a):

> [...]
    > wnioskami. Prokurator musiał tak przygotować ten materiał, aby być
    > pewnym, że tę sprawę obroni przed sądem - powiedział."

    Prokurator nagle okazał się bardzo robotny, bo jednak da radę postawić
    zarzuty:

    "Prokurator zdecyduje się stawiać zarzuty. Materiał dowodowy był gromadzony
    bardzo skrupulatnie, ale warunkiem postawienia skutecznego zarzutu (...) było
    pozyskanie choćby wstępnej opinii biegłych. (...) Prokurator w oparciu o
    wstępną opinię biegłego będzie stawiał zarzuty podejrzanemu -- powiedział
    minister sprawiedliwości na konferencji prasowej."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/tragic
    zny-wypadek-na-a1-zbigniew-ziobro-o-zarzutach-dla-ki
    erowcy-bmw/7lfj1me,79cfc278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-09-28 15:15:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Sep 2023 14:16:52 +0200, Olin wrote:

> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/tragic
    zny-wypadek-na-a1-zbigniew-ziobro-o-zarzutach-dla-ki

    Ale ale - kierowce BMW wczesniej przesłuchali, rozpytali,
    porozmawiali, czy starannie unikali ?

    J.

  • 8. Data: 2023-09-28 16:49:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Nie ulega też wątpliwości, że bmw jechało jakby chcieli się wbić na most
    > Dębickiego w Krakowie, co mogło, choć nie musiało się przyczynić.

    Filmik średnio czytelny, tym nie mniej na tyle, na ile widać, to BMW
    jechało znacznie szybciej od KIA i chyba chciało wymusić na niej
    ustąpienie z pasa. Z faktu że ma rozbity przód można również wnioskować
    że do uderzenia w KIA doszło. Chyba, ze gdzieś tam znaleziono miejsce na
    barierze, o które BMW uderzyło.

    To, czego tu nie widać, to czy kierujący KIA zbyt raptownie chciał
    zwolnić lewy pas, utracił panowanie nad pojazdem i bezwładnie obracający
    się pojazd uderzyło BMW. Czy też BMW uderzyło w KIA, a w wyniku tego
    kierujący KIA utracił panowanie nad pojazdem i uderzył w barierę. W
    obydwu wypadkach mogły mieć miejsce podobne widoczne na filmie iskry,
    które chyba są wynikiem zapłonu - pewnie paliwa, choć może coś było w
    bagażniku KIA - np. butla z gazem do kuchenki turystycznej.

    Wydaje mi się, że cokolwiek by tam się nie wydarzyło, to kierujący BMW
    najechał na poprzedzający go pojazd i spowodował wypadek. Uniewinniałoby
    go, gdyby KIA przykładowo na coś najechała i zatrzymała się z
    opóźnieniem niemożliwym do przewidzenia przez kierującego BMW. Albo
    gdyby kierujący KIA bez powodu nacisnął hamulec - co czasem widuję na
    filmikach w Internecie. Ale tego nie zobaczymy na tym nagraniu.
    Musiałaby być kamera z przeciwnej strony, gdzie można by zobaczyć, kiedy
    zapaliło się światło STOP KIA.

    Ewentualnie teraz biegły może sprawdzić, czy w chwili uderzenia palił
    się STOP, o ile to nie są LED-owe światła. Choć brak zapalonych świateł
    STOP nie wyklucza, ze przyhamował i puścił hamulec.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-09-28 18:10:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > ustąpienie z pasa. Z faktu że ma rozbity przód można również wnioskować
    > że do uderzenia w KIA doszło. Chyba, ze gdzieś tam znaleziono miejsce na

    W jaki więc sposób wytłumaczysz, że policja przez tydzień twierdziła że
    w tym wypadku brał udział _jeden_ samochód?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-09-28 18:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 08:12, PD pisze:

> [...]
    > który przybył na miejsce wypadku, z kierowcą bmw, odpowiedział, że
    > ustalenia śledczych tego nie potwierdziły

    Zwróćmy uwagę, że nie zaprzeczył że pokrewieństwo było, tylko że nie
    przybył on na miejsce wypadku. Jeszcze się okaże że nie przybył bo był w
    tej bemce:P

    > Natomiast na pewno jest to
    > osoba, którą stać na najlepszych adwokatów, którzy wiedzą, jak w takich
    > sprawach kwestionować materiał dowodowy

    Oraz na najlepszych kulsonów, którzy w ogóle nie zauważyli drugiego
    samochodu i całkiem dobrych prokuratorów, którzy jak już z siebie
    wysrali oświadczenie to wyszło na to że kianka rozjebała się sama i być
    może o nią zahaczył BMW.

    Ponieważ życzyć komuś śmierci jednak nie wypada, tio życze skurwielom
    którzy próbowali zatuszować zabicie w szczególnie okrutny sposób całej
    rodziny długiego życia - w męczarniach z jakimś nowotworem albo co.
    Zasadniczo wolałbym żeby po prostu poszli w pasiak, ale wiem że nic
    takiego nie nastąpi...

    > Czyli na codzień odpierdalamy manianę, bo mało kogo stać by się przed
    > manianą bronić.

    A masz jakąś wątpliwość?

    --
    Shrek