    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Fri, 29 Sep 2023 18:32:49 +0200

    On Fri, 29 Sep 2023 17:11:41 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    e-a1-prokuratura-zdradza-kolejne-szczegoly,694573605
    3533536a

    > Ale jak już jadaczkę otwierają to niech nie mijają się z prawdą - bo
    > dokładnie tym jest pomijanie jednego samochodu w opisie wypadku,

    > To się raczej nie da. Natomiast da się wiele rzeczy zrobić jak pismaki
    > nie wenszo... No ale wenszo i przez te pieprzone pismaki bananka do sądu
    > zaciągną.

    > No to jak nie chcą to niech nie mówią. A jak mówią to niech się z prawdą
    > nie mijają.

    > Do 17 września wszędzie stoi że po zderzeniu z BMW aż nagle 18 wchodzi
    > policja:
    >
    > https://lodz.se.pl/rodzina-splonela-zywcem-krzyczeli
    -wolajac-o-pomoc-policja-ujawnia-szczegoly-wypadku-n
    a-a1-aa-QbuX-Cvsk-5mcc.html

    > "Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierujący pojazdem kia na chwilę obecną
    > z niewyjaśnionych przyczyn uderzył w bariery energochłonne, następnie
    > auto zapaliło się. W wyniku tego wypadku śmierć poniosły trzy osoby
    > podróżujące tym pojazdem - mówi st. sierż. Oliwia Kowalczyk z Komendy
    > Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim"
    >
    > Skoro podali stopień i nazwisko to sądzę że nie zmyślili.

    Ale tez "Policja nie potwierdza, że zderzyła się z BMW"
    Nie potwierdza, nie znaczy, ze zaprzecza.

    oryginalną wiadomosc znalazlem
    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    O bmw ani slowa ... ale na zdjeciu bwm wlasnie :-)

    > Jest płonaca kia na barierkach bo dostała strzała od BMKi z tyłu a nie
    > BMW wpadło na Kie która z nieznanych powodów znalazła się na barierkach.

    Ale tego wtedy nie wiedziałes.

    Jest kia na barierkach, wiec niewątpliwie jechała tam, gdzie nie
    powinna.

    > Gówno prawda - są ślady, są uszkodzone samochody itp. Jak nie ma kamer

    są ślady, ale niewyraźne, sa uszkodzone samochody, ale nie wiadomo
    dokładnie jak, swiadkowie nie są pewni co widzieli, bo za szybko się
    zdarzylo ...

    > to się nie da bo nie ma kamer, jak są kamery to się nie da bo ktoś nie
    > mieszka gdzie zameldowany. Jak jest już wszystko to podejrzany którego
    > dupę od dwóch tygodni kryli im spierdolił... Chyba same sasiny tam służą...

    No ale to prokurator juz decyduje ...

    > Tu jest w chuj materiału. Tylko najwyraźniej nie chciano go zauważyć -
    > dlaczego? Jak to mówił sztur "nie wiem, choć się domyślam".

    Jest sporo.
    Przeanalizowali i teraz gonią sprawce. Albo tylko domniemanego sprawcę
    :-)

    J.