    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Fri, 29 Sep 2023 17:22:21 +0200

    On Thu, 28 Sep 2023 21:10:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przede wszystkim gdzieś pisali, ze osoby z BMW też wymagały pomocy
    > (zdaje się, ze Straż Pożarna tak twierdziła), to pewnie ważniejsze było
    > jego leczenie, niż stawianie mu zarzutu.

    Zarzut ... na jakiej podstawie, w tym momencie ...

    > Jak się te artykuły czyta, to wygląda na to, że jako świadkowi. :-) Ale

    Zeby nie wyjechal z kraju :-)
    No ale jesli mu zatrzymano PJ, to chyba nie walczyl o życie w
    szpitalu?

    > inaczej nie byłoby dramaturgii. Wyszło by na to, że syn brata policjanta
    > spowodował wypadek - też mi news :-)

    A to potwierdzone? Bo cos tam dementowali.

    Tak mi jeszcze przychodzi do głowy, ze w sumie kierował pojazdem,
    który miał wypadek (tez na barierkach?), w którym były poszkodowane
    dwie osoby - to znów oznacza sledztwo i moze nawet zatrzymanie PJ -
    mozna bez postawienia zarzutów?

    I tu ewentualna linia obrony, ze to wina kii.

    > Absolutnie nie uważam się za specjalistę od BMW, ale z ciekawości
    > wyświetliłem sobie dostępne w Google zdjęcia tych dwóch modeli.Wy Żeby
    > tak na podstawie zdjęć rozbitego pojazdu je rozróżnić? Oczywiście być
    > może akurat tam trafili jakiegoś znawcę, ale to intrygujące.

    "inna buda" jak rozumiem (F90) - to "pasjonaci marki" od razu widzą
    :-)

    M850i powinna miec z tylu znaczek "M850i", a M5 "M5".
    Aczkolwiek znaczek mozna zmienic, np w ramach "tunningu".

    No coz - biegli, policja i prokurator chyba nie przeoczą niezgodnosci
    w papierach, o ile naprawde jest ..

    > Wyszukiwanie obrazem na podstawie fotki z miejsca wypadku - ja sie
    > posłużyłem https://tiny.pl/c527n) prowadzi do wniosku, że na fotce jest
    > samochód BMW M3 (F80), ale na tej fotce nie widać numeru
    > rejestracyjnego.

    Ale to nie ten wypadek. BMW bylo czarne

    https://lodz.se.pl/rodzina-splonela-zywcem-krzyczeli
    -wolajac-o-pomoc-policja-ujawnia-szczegoly-wypadku-n
    a-a1-aa-QbuX-Cvsk-5mcc.html

    Trzy dni po wypadku, i o BMW juz wiadomo, choc nie z ust policji.

    16 to była sobota, w weekend rzecznik nie pracuje, w poniedziałek mamy
    informacje
    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    o BMW niby ani słowa, ale na zdjeciu ... właśnie BMW.

    Kto biegły w internetach, to moze ustali, kiedy dołożono tę fotkę lub
    zmieniono strone.

    > Czy ktoś z kolegów spotkał się z fotką, na której widać
    > ten numer?

    Pewnie wywieźli, zanim ktos zrobil. Ciemno, autostrada ... strazacy
    moze.

    J.