  • 51. Data: 2007-07-12 14:06:50
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 14:38:52 +0200, Johnson napisał(a):

    > Wychodzisz z domu a tu pada deszcz. Myślisz sobie kurcze pada i padał,
    > nigdy słońca nie ma :) Takie jest twoje rozumowanie.

    No widać taki pechowy jestem bo włączyłem znowu i pogadali chwilę
    o Orient Expresie (poprzednio też mówili), a potem znowu CBA i Ziobro
    to, Lepper tamto... No może wieczorem jest lepiej, ale wtedy nie mam
    internetu i nie mogę słuchać. O... już trzeci raz słyszę o CBA i ciągle
    to samo w kółko. Zresztą Wrak pisał o audycjach edukacyjnych, a nie
    (dez)informacyjnych.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 52. Data: 2007-07-12 18:17:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f74ja2$jej$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Gdzie jest? Na skali radia? Może gdzieś w Sieci, bo w powietrzu to nie
    > lata.
    Jak nie lata, jak fruwa? Pewnie, że jest. Jak nie masz, to może kwestia
    zasięgu.

    > Poza tym, muzyka klasyczna, a chyba tym zajmuje się PR2, nie jest
    > tym o czym mówimy.
    Nie PR2 to po prostu program kulturalny, choc fak, że muzyka - jak ją
    nazywasz - klasyczna stanowi trzon repertuarowy.
    Napisałeś, że poza PR1 to tylko retransmisja muzyki, więc ci mówię, że nie.

    > Ale TOKFM to bełkotniki polityczne.
    W dużej częsci owszem, ale wcale nie tylko. Możesz posłuchać o gospodarce,
    kuchni smakosza, łubi-dubi ;), były (nie wiem czy jeszcze są) audycje
    Sumińskiej o zwierzętach, poradniki prawne, budowlane, są programy
    motoryzacyjne, poswięcone filmom itd.
    Nie przesadzaj więc.

    > A ja mówię o audycjach rozwojowych.
    Tzn. jakich? Dla rozwijających się? Niedorowiniętych, czy jakich? ;)))

    > Polityki to jest pełno wszędzie. W Trójce w latach 90 o 21 były audycje
    > różne tematycznie każdego dnia inne. Potem koło północy też były różne.
    > Siedziałem nieraz do 2 w nocy i słuchałem. Były np. o książkach. Radio to
    > nie tylko muzyka i polityka. A niestety takim się stało. Ja rozumiem, że
    > są tacy, co lubią... OK. Ale nie wystarczy im jedno? Musieli zagarnąć
    > wszelkie możliwe rozgłośnie?
    Przesadzasz.
    Ja też słuchałem 60min./h, listy przebojów, ale - czasy sie zmieniają,
    musisz się z tym pogodzić. Te obecne też sie zmienią.

    > No wiem, ja słucham właśnie Radia Piekary, bo lubię taką muzykę. Ale to
    > nie zmienia faktu, że niestety mało jest treści coś wnoszących.
    Kwestia czego kto chce. Jak ktoś by oczekiwał, że w radiu ma być jazz
    progresywny, muzyka konkretna i punktualistyczna oraz analizy dzieł
    niejakiego Mrożka, to sam jest sobie winien.

    > No i nikt nie broni, ale czemu wszystkie? Poza tym, muzyki se można z
    > MC/CD/mp3 zapodać takiej, jaką się lubi.
    Dobre, dynamiczne radio dla kierowców jest lepsze.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2007-07-12 18:27:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f74kij$qdg$4@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Spokojnie, nie musisz startować... Nie zauważyłeś, że po prostu już na
    > starcie jesteś po drugiej stronie.
    Zawsze ta zawiść małych ludzi..., jakie to polackie, jakie to zaściankowe i
    prowincjonalne... fu!

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2007-07-12 21:26:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 20:17
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f75ra3$rhg$1@news.dialog.net.pl>):

    > Jak nie lata, jak fruwa? Pewnie, że jest. Jak nie masz, to może kwestia
    > zasięgu.

    No pewnie kwestia... Bo na pewno takiego nigdy nie umiałem łapać.

> [...]
    > nazywasz - klasyczna stanowi trzon repertuarowy.
    > Napisałeś, że poza PR1 to tylko retransmisja muzyki, więc ci mówię, że

    No dobrze, ale to PR :D

    > W dużej częsci owszem, ale wcale nie tylko.

    No i się mam przedzierać przez polit-bełkot?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
    Obecnie TOK FM przyjęło formułę programową pod hasłem Pierwsze Radio
    Informacyjne - całość ramówki wypełniona została przez serwisy informacyjne
    emitowane w ciągu dnia co 20 minut a w nocy co godzinę. Wprowadzono również
    pasma pubicystyczne z udziałem dziennikarskich gwiazd.

    http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/0,54080,0.html (ramówka)

    http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/1,54080,4253325.html (ramówka czwartek)
    Informacje przez całą dobę - od 06:00 do 20:00 co 20 minut, od 20:00 do
    06:00 co godzinę. O 07:20, 10:40 i 17:20 Informacje Sportowe. O 06:40,
    09:20, 12:40, 15:40 i 18:40 Informacje Gospodarcze. O 09:40, 10:20 i 16:20
    Informacje Kulturalne

    Bosko.... Idealna ramówka. Prawie jak Onet.

    > Tzn. jakich? Dla rozwijających się?

    No.... Wiem, że to wymierający w Polsce gatunek...

    > Przesadzasz.
    > Ja też słuchałem 60min./h, listy przebojów, ale - czasy sie zmieniają,
    > musisz się z tym pogodzić.

    Dlaczego muszę? Ja jeszcze żyję i mi podobni pewnie też żyją. Po co zabijać
    rozgłośnię dla takich jak ja? Skoro wokoło jest 20 klonów RMFa, to po co
    tworzyć 21?

    > Kwestia czego kto chce. Jak ktoś by oczekiwał, że w radiu ma być jazz
    > progresywny, muzyka konkretna i punktualistyczna oraz analizy dzieł
    > niejakiego Mrożka, to sam jest sobie winien.

    A co ma być, sam pop i nic więcej? Ten sam identyczny łomot? Ja nie mówię,
    że to ma zniknąć, ale po co 20 takich samych stacji?

    Ja np. nie lubię muzyki. Jak chcę, to se puszczę swoją.... Natomiast lubię
    posłuchać czegoś kształcącego. Zwłaszcza jak jadę samochodem, bo wtedy mózg
    jest wolny, człowiek ma czas na wnikliwe słuchanie i nic nie rozprasza.
    A tu przewijam skalę radia i mam
    łomot-łomot-polityka-łomot-łomot-polityka-radio maryja-łomot-łomot

    > Dobre, dynamiczne radio dla kierowców jest lepsze.

    Dlaczego dobór muzyki przez kogoś ma być lepszy niż Twój własny? Jeśli takie
    Zetki czy eremefeemy dają sam łomot przetykany debilnymi (zwłaszcza na
    eremefemie) rechotami prowadzących lub polityką to ja wolę swój zestaw.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 55. Data: 2007-07-12 21:32:36
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 20:27
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f75s5u$sav$1@news.dialog.net.pl>):

    > Zawsze ta zawiść małych ludzi...,

    Mówisz, że Kaczyńscy ci zazdroszczą? E, nie sądzę. Oni też są tam gdzie ty.

  • 56. Data: 2007-07-12 21:51:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f766lp$uq3$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Mówisz, że Kaczyńscy ci zazdroszczą?
    Nie. Nie mówię tego, czytać nie umiesz, czy co?

    > E, nie sądzę. Oni też są tam gdzie ty.
    Tak ci się wydaje, bo patrzysz z dołu.
    Prosta kwestia perspektywy.
    Kaczory są nad kawał drogi nad tobą, ja jeszcze masę nad nimi, ale z twojego
    punktu widzenia to jak jeden obraz.
    Identycznie jak z oglądaniem gwiazdozbiorów, rozumiesz, prawda?

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2007-07-12 21:51:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f766b9$u61$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > No i się mam przedzierać przez polit-bełkot?
    Nie, korzystać z ramówki, pośmiać się.

    www.tok.fm

    > Bosko.... Idealna ramówka. Prawie jak Onet.
    A co ci się nie podoba?
    Zresztą - jest ramówka, wybierz sobie.
    To jest, powiadam tobie, niezłe radio (choć było dużo lepsze, ale wywalili
    nie wiem czemu naprawdę dobrych prezenterów, byli na skraju bankructwa),
    szkoda, że tylko w dużych miastach zasięg ma.

    > No.... Wiem, że to wymierający w Polsce gatunek...
    Nie... oni tylko tak o sobie myślą, że niby takie cuda na wymarciu, co za
    czasy...

    > Dlaczego muszę? Ja jeszcze żyję i mi podobni pewnie też żyją.
    A co ci przyjdzie, że się nie pogodzisz? Zmieni to coś?
    Będziesz niepogodzony z rzeczywistością i tyle. Jej to nie zaszkodzi a ty
    się będziesz irytował i zdrowie tracił.

    > Po co
    > zabijać rozgłośnię dla takich jak ja?
    Zaraz - zabijać.
    Może ona popełniła samobójstwo, albo zmarła śmiercią naturalną.
    Co to za rozgłośnia była?

    > Skoro wokoło jest 20 klonów RMFa,
    > to po co tworzyć 21?
    Bo ktoś wpadł na taki pomysł. Zabronisz mu?

    > A co ma być, sam pop i nic więcej? Ten sam identyczny łomot? Ja nie mówię,
    > że to ma zniknąć, ale po co 20 takich samych stacji?
    Ale do czego zmierzasz? Do zakazu tworzenia stacji i przyznawania koncesji
    jak ty jej nie zaakceptujesz?

> [...]
    > rozprasza. A tu przewijam skalę radia i mam
    > łomot-łomot-polityka-łomot-łomot-polityka-radio maryja-łomot-łomot
    I dziurawe, wąskie drogi. No i co?

> [...]
    > takie Zetki czy eremefeemy dają sam łomot przetykany debilnymi
    > (zwłaszcza na eremefemie) rechotami prowadzących lub polityką to ja wolę
    A kto ci broni? Narób se płyt do jazdy i będziesz miał. Teraz są też takie
    radia, że normalnie pendrive'a wtykasz i gra - no problem.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2007-07-12 22:06:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 16:00
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f75c66$224$2@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Zalezy od tego na czym ogladasz :)

    A na czym ty oglądasz? Bo haracz jest za dowolny odbiornik przystosowany do
    odbierania, a Twój dekoder jest, prawda?

    > Apage od piso-propagandy. Sporo kanalow i porzadne jakosciowo
    > sygnaly radiowe. Szczegoly:
    > http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_sat_pakiet-podstaw
    owy.html

    No w sumie to dla mnie się nie nadaje. 48zł i same TVP i TVN w zasadzie, a
    TVN nienawidzę. A Polsatu nie ma nawet 1.

    Ja za kablówkę płacę też właśnie 48 i mam polsaty (no ja oglądam tylko 3
    główne bo sport mnie nie interesuje)

  • 59. Data: 2007-07-12 22:08:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-11 22:07 Johnson pięknie wystukał/a:

    > Za cenę obecnego abonamentu + jeszcze troszkę miałbyś TV Cyfrową przez
    > satelitę.

    Ile płacisz m-cznie za tv cyfrową?
    Ja płacę za kablówkę abonament 31 zł, jest ok 70 programów, ale wszystko
    do d*, bo to są darmowe (dla kablówki) programy i większość nie nadaje
    się do oglądania - oprócz Ale Kino, RTL7, Vivy. MTV i Viva to teraz
    dziadostwo polskie, tzn najczęściej puszczaja Steczkowską i inne tego
    typu. Nie ma RTL, nie ma VOX, nie ma SAT1 i innych dobrych kanałów.

    --
    animka

  • 60. Data: 2007-07-12 22:13:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-12 09:42 Jacek_P pięknie wystukał/a:

    > O cholera, ale mnie dowartosciowales :)
    > Najnizszy abonament w Cyfrze wynosi 38 zl. Jak widzisz, niewiele
    > wiecej niz haracz KRRiT, a dostajesz sporo wiecej.
    > Nie ma obowiazku brania C+ i HBO, za ktore ceny sa nieco kosmiczne.

    No tak, ale trzeba sobie antenę satelitarną kupić, umocować na loggi
    (sąsiad z góry będzie ją niszczył), no i ciągle np. w zimie wychodzić na
    tą loggię jak wiatr mocniej zawieje, żeby tą czaszę poprawić.

    --
    animka