    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Thu, 12 Jul 2007 23:26:57 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 20:17
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f75ra3$rhg$1@news.dialog.net.pl>):

    > Jak nie lata, jak fruwa? Pewnie, że jest. Jak nie masz, to może kwestia
    > zasięgu.

    No pewnie kwestia... Bo na pewno takiego nigdy nie umiałem łapać.

    > Nie PR2 to po prostu program kulturalny, choc fak, że muzyka - jak ją
    > nazywasz - klasyczna stanowi trzon repertuarowy.
    > Napisałeś, że poza PR1 to tylko retransmisja muzyki, więc ci mówię, że
    > nie.

    No dobrze, ale to PR :D

    > W dużej częsci owszem, ale wcale nie tylko.

    No i się mam przedzierać przez polit-bełkot?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
    Obecnie TOK FM przyjęło formułę programową pod hasłem Pierwsze Radio
    Informacyjne - całość ramówki wypełniona została przez serwisy informacyjne
    emitowane w ciągu dnia co 20 minut a w nocy co godzinę. Wprowadzono również
    pasma pubicystyczne z udziałem dziennikarskich gwiazd.

    http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/0,54080,0.html (ramówka)

    http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/1,54080,4253325.html (ramówka czwartek)
    Informacje przez całą dobę - od 06:00 do 20:00 co 20 minut, od 20:00 do
    06:00 co godzinę. O 07:20, 10:40 i 17:20 Informacje Sportowe. O 06:40,
    09:20, 12:40, 15:40 i 18:40 Informacje Gospodarcze. O 09:40, 10:20 i 16:20
    Informacje Kulturalne

    Bosko.... Idealna ramówka. Prawie jak Onet.

    > Tzn. jakich? Dla rozwijających się?

    No.... Wiem, że to wymierający w Polsce gatunek...

    > Przesadzasz.
    > Ja też słuchałem 60min./h, listy przebojów, ale - czasy sie zmieniają,
    > musisz się z tym pogodzić.

    Dlaczego muszę? Ja jeszcze żyję i mi podobni pewnie też żyją. Po co zabijać
    rozgłośnię dla takich jak ja? Skoro wokoło jest 20 klonów RMFa, to po co
    tworzyć 21?

    > Kwestia czego kto chce. Jak ktoś by oczekiwał, że w radiu ma być jazz
    > progresywny, muzyka konkretna i punktualistyczna oraz analizy dzieł
    > niejakiego Mrożka, to sam jest sobie winien.

    A co ma być, sam pop i nic więcej? Ten sam identyczny łomot? Ja nie mówię,
    że to ma zniknąć, ale po co 20 takich samych stacji?

    Ja np. nie lubię muzyki. Jak chcę, to se puszczę swoją.... Natomiast lubię
    posłuchać czegoś kształcącego. Zwłaszcza jak jadę samochodem, bo wtedy mózg
    jest wolny, człowiek ma czas na wnikliwe słuchanie i nic nie rozprasza.
    A tu przewijam skalę radia i mam
    łomot-łomot-polityka-łomot-łomot-polityka-radio maryja-łomot-łomot

    > Dobre, dynamiczne radio dla kierowców jest lepsze.

    Dlaczego dobór muzyki przez kogoś ma być lepszy niż Twój własny? Jeśli takie
    Zetki czy eremefeemy dają sam łomot przetykany debilnymi (zwłaszcza na
    eremefemie) rechotami prowadzących lub polityką to ja wolę swój zestaw.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl