    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Thu, 12 Jul 2007 23:51:44 +0200

    W wiadomości news:f766b9$u61$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > No i się mam przedzierać przez polit-bełkot?
    Nie, korzystać z ramówki, pośmiać się.

    www.tok.fm

    > Bosko.... Idealna ramówka. Prawie jak Onet.
    A co ci się nie podoba?
    Zresztą - jest ramówka, wybierz sobie.
    To jest, powiadam tobie, niezłe radio (choć było dużo lepsze, ale wywalili
    nie wiem czemu naprawdę dobrych prezenterów, byli na skraju bankructwa),
    szkoda, że tylko w dużych miastach zasięg ma.

    > No.... Wiem, że to wymierający w Polsce gatunek...
    Nie... oni tylko tak o sobie myślą, że niby takie cuda na wymarciu, co za
    czasy...

    > Dlaczego muszę? Ja jeszcze żyję i mi podobni pewnie też żyją.
    A co ci przyjdzie, że się nie pogodzisz? Zmieni to coś?
    Będziesz niepogodzony z rzeczywistością i tyle. Jej to nie zaszkodzi a ty
    się będziesz irytował i zdrowie tracił.

    > Po co
    > zabijać rozgłośnię dla takich jak ja?
    Zaraz - zabijać.
    Może ona popełniła samobójstwo, albo zmarła śmiercią naturalną.
    Co to za rozgłośnia była?

    > Skoro wokoło jest 20 klonów RMFa,
    > to po co tworzyć 21?
    Bo ktoś wpadł na taki pomysł. Zabronisz mu?

    > A co ma być, sam pop i nic więcej? Ten sam identyczny łomot? Ja nie mówię,
    > że to ma zniknąć, ale po co 20 takich samych stacji?
    Ale do czego zmierzasz? Do zakazu tworzenia stacji i przyznawania koncesji
    jak ty jej nie zaakceptujesz?

    > Ja np. nie lubię muzyki. Jak chcę, to se puszczę swoją.... Natomiast lubię
    > posłuchać czegoś kształcącego. Zwłaszcza jak jadę samochodem, bo wtedy
    > mózg jest wolny, człowiek ma czas na wnikliwe słuchanie i nic nie
    > rozprasza. A tu przewijam skalę radia i mam
    > łomot-łomot-polityka-łomot-łomot-polityka-radio maryja-łomot-łomot
    I dziurawe, wąskie drogi. No i co?

    > Dlaczego dobór muzyki przez kogoś ma być lepszy niż Twój własny? Jeśli
    > takie Zetki czy eremefeemy dają sam łomot przetykany debilnymi
    > (zwłaszcza na eremefemie) rechotami prowadzących lub polityką to ja wolę
    > swój zestaw.
    A kto ci broni? Narób se płyt do jazdy i będziesz miał. Teraz są też takie
    radia, że normalnie pendrive'a wtykasz i gra - no problem.

    --
    Jotte