  • 531. Data: 2021-03-24 18:12:24
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w
    <news:605b6072$0$560$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Jest i jak zaznaczyć "celem ustalenia tożsamości", to wówczas po
    > sprawdzeniu, ze dana osoba nie jest poszukiwana dane są automatycznie
    > usuwane z systemu.

    Dobre, chodzi pewnie o to, żeby nie było widać, że legitymowane są te same
    osoby, przy każdej możliwej okazji... Dobre...

    --
    'Tom N'

  • 532. Data: 2021-03-24 18:12:48
    Od: Kviat

    > Ma. :-)

    > Jest i jak zaznaczyć "celem ustalenia tożsamości", to wówczas po
    > sprawdzeniu, ze dana osoba nie jest poszukiwana dane są automatycznie
    > usuwane z systemu.

    A jest do zaznaczenia powód/cel ustalania tożsamości?

    Powrotu do zdrowia życzą.
    Piotr

  • 533. Data: 2021-03-24 19:20:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 18:12, TomN pisze:

    > Dobre, chodzi pewnie o to, żeby nie było widać, że legitymowane są te same
    > osoby, przy każdej możliwej okazji... Dobre...

    Wątpię. Bardziej o to, by nie przetwarzać bez podstawy prawnej danych
    osobowych.

    --
    Robert Tomasik

  • 534. Data: 2021-03-24 19:25:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 18:12, Kviat pisze:

    > A jest do zaznaczenia powód/cel ustalania tożsamości?

    Nie pamiętam, czy jest dokładnie taki powód, ale tam jest kilka powodów
    w rodzaju "sprawca przestępstwa", i jak wybierzesz taki, który nie jest
    w katalogu tych dających podstawy do przetwarzania danych, to z automatu
    po zamknięciu zakładki nie jesteś w stanie sprawdzić danych osobowych
    legitymowanego.

    --
    Robert Tomasik

  • 535. Data: 2021-03-24 19:34:42
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Wątpię. Bardziej o to, by nie przetwarzać bez podstawy prawnej danych
    > osobowych.

    ROTFL

    Nie będziemy bez podstawy prawnej przetwarzać danych osobowych, które
    uzyskaliśmy nielegalnie legitymując (czyli bez podstawy prawnej)

    Ale masz musk indoktrynacją zepsuty!

    --
    'Tom N'

  • 536. Data: 2021-03-24 19:40:12
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

> [...]
    > w katalogu tych dających podstawy do przetwarzania danych, to z automatu
    > po zamknięciu zakładki nie jesteś w stanie sprawdzić danych osobowych

    Aaa...
    Czyli ty nie, ale kolegi, gdy wrzucą na BEMBEN?

    Tak, wiem, sam doświadczyłem, że mandat z 1997 mi pokazano w 2006...

    Więc nie pierdol, że są dane usuwane

    --
    'Tom N'

  • 537. Data: 2021-03-24 19:44:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ma. :-)

    Postep.

    >Jest i jak zaznaczyć "celem ustalenia tożsamości", to wówczas po
    >sprawdzeniu, ze dana osoba nie jest poszukiwana dane są automatycznie
    >usuwane z systemu.

    Nie bardzo rozumiem ... a w jakim celu ustalac tozsamosc ?

    J.

  • 538. Data: 2021-03-24 20:00:36
    Od: Kviat

    > Nie pamiętam, czy jest dokładnie taki powód,

    Czyli jaki? Zrozumiałeś w ogóle o co pytam?
    To ja się pytam, czy jest do zaznaczenia cel/powód.

    > ale tam jest kilka powodów
    > w rodzaju "sprawca przestępstwa",

    Czyli gdy legitymujecie nie sprawcę przestępstwa, to tego nie
    zaznaczacie. To logiczne.

    Ale co zaznaczacie, gdy obywatel nic złego nie zrobił?

    To po chuj legitymować taką osobę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 539. Data: 2021-03-24 20:04:30
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Nie bardzo rozumiem

    Ty nie rozumiesz po co są spacje po znakach cytowania, i dlaczego nie ma
    takowych przed znakami przestankowymi.
    Na kiego chuja wstawiasz je przed pytajnikiem, a nie wstawiasz przed kropką,
    czy przecinkiem?

    > a w jakim celu ustalac tozsamosc

    Nie rozumiesz, że trzeba ustalić tożsamość, żeby ustalić tożsamość, bo może
    przy ustalaniu tożsamości okaże się, że jest poszukiwany ten któremu ustala
    akurat "milicja" tożsamość?
    Taki samograj!

    --
    'Tom N'

  • 540. Data: 2021-03-24 20:17:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 19:44, J.F. pisze:
    > Nie bardzo rozumiem ... a w jakim celu ustalac tozsamosc ?

    Świadek. Sprawca przestępstwa. Sprawca wykroczenia. Zarządzenie KGP jest
    publicznie dostępne. Nie chce mi się sprawdzać. Z listy się wybiera.

    --
    Robert Tomasik