  • 581. Data: 2021-03-26 00:28:56
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zasadniczo to pewnie nikt nie wierzy, że legitymowanie Julek podczas
    > pokojowych manifestacji słuzy czemuś pozytecznemu i praworządnemu.

    Robert wierzy i sypie przykładami z rękawa.

    --
    Shrek

  • 582. Data: 2021-03-26 07:34:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 25.03.2021 o 20:26, Robert Tomasik napisał:
    > Trzeba zapytać legitymującego. Myślę, ze jakiś powód ma.

    Na pytania zazwyczaj nie potrafi odpowiedzieć. To jest udokumentowane
    często. Więc sorki, ale WF się już skończył i przestań robić fikołki, bo
    to niczego nie zmieni. Policja zamieniła się w zorganizowaną grupę
    przestępczą o charakterze zbrojnym i za nic ma zapisy prawne.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 583. Data: 2021-03-26 13:48:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 25.03.2021 o 14:00, J.F. pisze:

    >Nie wolno. Twierdzę, ze nie ma legitymowań ebz powodu.

    w zasadzie sie zgodze.
    Pytanie tylko czy przestepstwo stanowi legitymowanie z powodu:
    -policjantowi sie nudzi,
    -komendant nalozyl miesieczna norme - 100 wylegitymowanych,
    -obywatel wedruje w pochodzie "kobiet",
    -obywatel ma na samochodzie namalowanych 8 gwiazdek
    -obywatel sie wydaje policjantowi podejrzany ...
    -obywatel jedzie rowerem w zimie ...
    itp.

    >Skąd ja mam wiedzieć, czemu dany konkretny policjant legitymuje daną
    >konkretną osobę.

    No jak to skad - ze slow podanych przez policjanta jako powod :-P

    J.

  • 584. Data: 2021-03-26 15:30:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2021 o 13:48, J.F. pisze:
> [...]
    > -obywatel wedruje w pochodzie "kobiet",
    > -obywatel ma na samochodzie namalowanych 8 gwiazdek
    > -obywatel sie wydaje policjantowi podejrzany ...

    Ustawa wskazuje powody. Żadnego z tych, których pisze w ustawie nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 585. Data: 2021-03-26 15:32:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 25.03.2021 o 13:37, J.F. pisze:

    >Tak. W ustawie o Policji. Przeczytaj art. 15.1.1 Ustawy o Policji.
    >Ba,
    >jest to jedyny legalny cel.

    Tylko ciagle jakos wybiorczo, podobnie jak koledzy, zapominasz, ze
    "wykonujac czynnosci o ktorych mowa w art 14" ... wiec dokladnie ktore
    czynnosci wykonywal ?

    I dlaczego sie tego w ten nowy system nie wpisuje ?

    J.

  • 586. Data: 2021-03-26 16:22:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2021 o 15:32, J.F. pisze:
> [...]
    > czynnosci wykonywal ?
    > I dlaczego sie tego w ten nowy system nie wpisuje ?

    Wpisuje się. Lista w urządzeniu jest dokładniejsza, bo w zależności od
    tego, co wybierasz, to przez tyle jest przechowywana informacja.
    Dokładnego algorytmu nie znam.

    --
    Robert Tomasik

  • 587. Data: 2021-03-26 16:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wpisuje się. Lista w urządzeniu jest dokładniejsza, bo w zależności
    >od
    >tego, co wybierasz, to przez tyle jest przechowywana informacja.
    >Dokładnego algorytmu nie znam.

    No wiec co wybiera, jesli "chce tylko ustalic tozsamosc" ?

    J.

  • 588. Data: 2021-03-26 18:14:32
    Od: Kviat

    > Trzeba zapytać legitymującego. Myślę, ze jakiś powód ma.

    Więc ludzie pytają i okazuje się, że nie ma.
    I zamiast przeprosić za pomyłkę, to dyskutują, filozofują, udają
    "znafcóf konstytucji", pryskają gazem po oczach i skuwają kajdankami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr