  • 541. Data: 2021-03-24 20:19:21
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 20:00, Kviat pisze:
    > To ja się pytam, czy jest do zaznaczenia cel/powód.

    Jest.

    --
    Robert Tomasik

  • 542. Data: 2021-03-24 20:22:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli jaki? Zrozumiałeś w ogóle o co pytam?

    Skoro podaje cele, to chyba normalny średnio-inteligentny człowiek
    rozumie, że są tam celem.

    > To ja się pytam, czy jest do zaznaczenia cel/powód.

    Tak.

    > Czyli gdy legitymujecie nie sprawcę przestępstwa, to tego nie
    > zaznaczacie. To logiczne.

    Długo nad tym myślałeś?

    > Ale co zaznaczacie, gdy obywatel nic złego nie zrobił?

    Prawdziwy powód.

    > To po chuj legitymować taką osobę?

    Żeby sprawdzić, czy nie jest poszukiwana? Albo z pierdyliona innych
    zgodnych z ustawą powodów.

    --
    Robert Tomasik

  • 543. Data: 2021-03-24 20:27:00
    Od: Kviat

    > Świadek. Sprawca przestępstwa. Sprawca wykroczenia. Zarządzenie KGP jest
    > publicznie dostępne. Nie chce mi się sprawdzać. Z listy się wybiera.

    A co zaznaczacie gdy to nie świadek, nie sprawca przestępstwa i nie
    sprawca wykroczenia?
    Pokaż palcem fragment z tego zarządzenia, który pozwala na legitymowanie
    obywateli bez powodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 544. Data: 2021-03-24 20:40:19
    Od: Kviat

    > Jest.

    No i?
    Dowiem się w końcu co zaznaczacie, gdy legitymujecie bez powodu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 545. Data: 2021-03-24 21:06:23
    Od: Kviat

    > Skoro podaje cele, to chyba normalny średnio-inteligentny człowiek
    > rozumie, że są tam celem.

    "Nie pamiętam, czy jest dokładnie taki powód"

    Zrozumiałeś w ogóle o co zapytałem?

    > Tak.

    Więc to już ustaliliśmy.
    Trudno było, ale dałeś radę.
    A teraz się skup.

    > Długo nad tym myślałeś?

    Bardziej zastanawia dlaczego podałeś przykład "sprawca przestępstwa",
    gdy cały czas rozmawiamy o legitymowaniu bez powodu.
    Długo nad tym myślałeś?

    > Prawdziwy powód.

    Czyli jaki?
    Jaki jest powód legitymowania bez powodu?

    > Żeby sprawdzić, czy nie jest poszukiwana?

    To dlaczego nie legitymujecie każdego, kogo spotkacie na swojej drodze?
    Przed każdym kościołem postawcie milicjanta, po mszy zamknijcie kościoły
    i wypuszczajcie tylko jednym wyjściem każdego legitymując.
    Dlaczego tak nie sprawdzacie, czy koś jest poszukiwany?

    > Albo z pierdyliona innych
    > zgodnych z ustawą powodów.

    Ta, wiemy że nie musi być prawdziwy. Nie musisz ciągle o tym przypominać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 546. Data: 2021-03-24 21:22:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 20:27, Kviat pisze:

    > A co zaznaczacie gdy to nie świadek, nie sprawca przestępstwa i nie
    > sprawca wykroczenia?
    > Pokaż palcem fragment z tego zarządzenia, który pozwala na legitymowanie
    > obywateli bez powodu.

    To zarządzenie określa sposób dokumentowania legitymowania, a nie
    dopuszczalne powody. Te określa ustawa.

    --
    Robert Tomasik

  • 547. Data: 2021-03-24 21:24:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 20:40, Kviat pisze:

    > No i?

    No i ... nadal ejst.

    > Dowiem się w końcu co zaznaczacie, gdy legitymujecie bez powodu?

    Ja, to nic nei zaznaczam. Oni pewnie prawdziwy powód.

    --
    Robert Tomasik

  • 548. Data: 2021-03-24 21:30:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 21:06, Kviat pisze:

    > "Nie pamiętam, czy jest dokładnie taki powód" Zrozumiałeś w ogóle o
    > co zapytałem?

    Wydawało mi się, że o to, czy wpisuje się powód legitymowania.

    > Więc to już ustaliliśmy. Trudno było, ale dałeś radę. A teraz się
    > skup.

    Mnie skupienia nie brakuje.

    > Bardziej zastanawia dlaczego podałeś przykład "sprawca
    > przestępstwa", gdy cały czas rozmawiamy o legitymowaniu bez powodu.
    > Długo nad tym myślałeś?

    Podałem Ci przykładowo.

    > Czyli jaki? Jaki jest powód legitymowania bez powodu?

    Pewnie ten, który jest. To tylko tobie się wydaje, ze ono jest "bez
    powodu".

> [...]
    > zamknijcie kościoły i wypuszczajcie tylko jednym wyjściem każdego
    > legitymując. Dlaczego tak nie sprawdzacie, czy koś jest poszukiwany?

    Ja, to z lenistwa, a oni, to nie wiem.

    > Ta, wiemy że nie musi być prawdziwy. Nie musisz ciągle o tym
    > przypominać.

    NA tym etapie Twojego leczenia próbuję Ci uświadomić, że tam się powody
    wpisuje.

    --
    Robert Tomasik

  • 549. Data: 2021-03-24 22:00:02
    Od: Kviat

    > To zarządzenie określa sposób dokumentowania legitymowania, a nie
    > dopuszczalne powody. Te określa ustawa.

    Czyli kompletnie bez związku.
    To po chuj powołujesz się na to zarządzenie, skoro nie o tym mowa?

    J.F. pyta: "a w jakim celu ustalac tozsamosc?"
    A ty podajesz zarządzenie określające sposób dokumentowania.
    To logiczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 550. Data: 2021-03-24 22:02:11
    Od: Kviat

    > No i ... nadal ejst.

    > Ja, to nic nei zaznaczam. Oni pewnie prawdziwy powód.

    Podaj przykład prawdziwego powodu legitymowania bez powodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr