  • 1. Data: 2021-03-03 13:36:47
    Temat: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Na drzwiach restauracji Byczy Burger wisi plakat z informacją, że
    policjanci i ich rodziny nie są w lokalu obsługiwani. Zgodnie z obecnym
    stanem prawnym, właściciel nie poniesie odpowiedzialności za dyskryminację.

    Od kilku dni na wejściu do restauracji Byczy Burger wisi plakat z napisem
    ,,W tym lokalu nie obsługujemy funkcjonariuszy policji i ich rodzin. W
    podziękowaniu za: bicie i gazowanie ludzi, nękanie przedsiębiorców,
    kultywowanie tradycji ZOMO".
    Odmowa udzielenia świadczenia umyślnie lub bez uzasadnionej przyczyny
    wcześniej podlegała karze zgodnie z art. 138 Kodeksu Wykroczeń. Jednak w
    2019 roku Trybunał Konstytucyjny orzekł, że ten artykuł jest częściowo
    niezgodny z Konstytucją. Uznano, że karanie za odmawianie świadczenia
    usługi jest zbyt represyjne. TK zajął się sprawą na wniosek Prokuratora
    Generalnego Zbigniewa Ziobry, który wnioskował o uznanie art. 138 za
    niezgodny z Konstytucją po tym, jak na jego podstawie Sąd Rejonowy w Łodzi
    uznał za winnego popełnienia wykroczenia pracownika drukarni z Łodzi, który
    w maju 2015 roku - ze względu na swoje przekonania - odmówił Fundacji LGBT
    Business Forum wydrukowania baneru reklamującego organizację.
    Mecenas Kondracki przyznaje jednak, że przy obecnym stanie prawnym - w jego
    ocenie - właściciel Byczego Burgera nie może zostać ukarany. - Może
    powoływać się na orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z 2019 roku - mówi
    adwokat.

    O ewentualne konsekwencje prawne właściciel lokalu w związku z orzeczeniem
    TK z 2019 roku się nie boi. - Jeżeli drukarz może odmówić drukowania ulotek
    LGBT, to ja mogę odmówić obsłużenia policjanta."

    https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,26844646,zat
    rzymano-go-na-strajku-przedsiebiorcow-w-swoim-lokalu
    -nie.html?_gl=1*1cmh9do*_ga*MTYwOTI1MTI2Ni4xNTk1NTg4
    MDgw*_ga_WQB1X4MJHS*MTYxNDc2OTQ4MC41OTAuMS4xNjE0Nzc0
    MzUyLjUz&_ga=2.207633490.1758677444.1614585262-16092
    51266.1595588080#S.main_topic-K.P-B.1-L.2.zw

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-03-03 15:49:10
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-03-marca-2021 o 13:36, Olin pisze:
    > Zgodnie z obecnym
    > stanem prawnym,

    Jest jakiś stan wyjątkowy?
    Wszak już samo wystawienie tablicy (strefa wolna od lgbt) jest karalne
    (w opinii UE) a jeszcze do działań nie doszło ;-)

  • 3. Data: 2021-03-12 18:20:28
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-03 o 15:49, _Master_ pisze:

    > Jest jakiś stan wyjątkowy?
    > Wszak już samo wystawienie tablicy (strefa wolna od lgbt) jest karalne
    > (w opinii UE) a jeszcze do działań nie doszło ;-)

    Nie jest karalne. Ten kto wystawił te fejkowe tablice nie poniósł żadnej
    kary a nawet jest dla ue bohaterem.

  • 4. Data: 2021-03-13 10:22:15
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > https://torun.wyborcza.pl/torun

    Czy żydomedia już się zdecydowały? Zamykamy wszyćko i robimy lokdałny
    co jest równoznaczne z zarżnięciem gospodarki, czy też odmrażamy
    wszyćko, co jest równoznaczne z zapchaniem służby zdrowia?

    Żydomedia znają jakieś tajne złote rozwiązanie, czy tylko bija polityczną pianę
    pod czytelnika (wiernego ofkors)?

  • 5. Data: 2021-03-13 11:56:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-13 o 10:22, Astralny Rębajło pisze:

> [...]
    > wszyćko, co jest równoznaczne z zapchaniem służby zdrowia?
    >
    > Żydomedia znają jakieś tajne złote rozwiązanie, czy tylko bija polityczną pianę

    Zamykamy czy nie zamykamy, oto jest pytanie.
    https://www.youtube.com/watch?v=U53GY1miT58

    Czy odmrożenie grozi zapchaniem służby zdrowia?
    Już roczne doświadczenie pokazało, że zamykanie gospodarki nie ma
    istotnego wpływu na tak inteligentnego wirusa.

  • 6. Data: 2021-03-13 13:41:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-12-marca-2021 o 18:20, t-1 pisze:

    > Nie jest karalne. Ten kto wystawił te fejkowe tablice nie poniósł żadnej
    > kary a nawet jest dla ue bohaterem.

    BO UE jeszcze nie uświadomiła sobie że to fejk i kto te tsablice wystawił.

    UE w swoim obecnym stanie wiedzy traktuje takie tablice jako
    NIEDOPUSZCZALNE/KARALNE zabraniem dotacji...

    Ci co już się dowiedzieli o tym aktywiście bronią go że w ten sposób
    artystycznie "dokumentował" deklaracje samorządów w sprawie obrony
    wartości rodzinnych.

    A jeśli jak to w praworządnym kraju ktoś jest wzywany pod sąd za
    zniesławienie nazywają to ATAKIEM i REPRESJAMI

    Taka już ta UE jest.

  • 7. Data: 2021-03-13 15:16:44
    Od: Kviat

    W dniu 13.03.2021 o 13:41, _Master_ pisze:

    > BO UE jeszcze nie uświadomiła sobie że to fejk i kto te tsablice wystawił.

    No tak, bo w UE to sami debile i nie wiedzą co się w tym kraju odpierdala.

    > UE w swoim obecnym stanie wiedzy traktuje takie tablice jako
    > NIEDOPUSZCZALNE/KARALNE zabraniem dotacji...

    Normalni ludzie wiedzą, że dotacje zostały zabrane nie za tablice.

    > Ci co już się dowiedzieli o tym aktywiście bronią go że w ten sposób
    > artystycznie "dokumentował" deklaracje samorządów w sprawie obrony
    > wartości rodzinnych.

    Nie, on nie dokumentował obrony wartości rodzinnych.
    Szczucie ludzi na innych ludzi nie ma nic wspólnego z obroną wartości
    rodzinnych.
    Dokumentował głupotę.

    > A jeśli jak to w praworządnym kraju ktoś jest wzywany pod sąd za
    > zniesławienie nazywają to ATAKIEM i REPRESJAMI

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Znies%C5%82awienie

    "Istnieją dwa kontratypy dla tego czynu zabronionego. Nie ma
    przestępstwa, jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy (art.
    213 § 1 k.k.) oraz nie popełnia przestępstwa zniesławienia, kto
    publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut, który służy obronie
    społecznie uzasadnionego interesu lub dotyczy postępowania osoby
    pełniącej funkcję publiczną."

    > Taka już ta UE jest.

    To smutne, że politycy z innych krajów muszą bronić obywateli tego kraju
    przed represjami ze strony obywateli tego samego kraju.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2021-03-13 18:14:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-13 o 15:16, Kviat pisze:

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Czy Kviat (Piotr) z tej grupy to Piotr ze ściepy?
    Czy po prostu Piotry tak mają poukładane w głowach?

  • 9. Data: 2021-03-13 18:36:34
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-13 o 15:16, Kviat pisze:

    > No tak, bo w UE to sami debile i nie wiedzą co się w tym kraju odpierdala.

    Tak działa atmosfera w budynkach UE. Żadne maski tam nie pomogą.

    > Normalni ludzie wiedzą, że dotacje zostały zabrane nie za tablice.
    Każdy wie, że to polityka.

    > Nie, on nie dokumentował obrony wartości rodzinnyc > Szczucie ludzi na innych ludzi
    nie ma nic wspólnego z obroną wartości
    > rodzinnych.

    Dokładnie. Szczucie ludzi w Europie na innych ludzi (Polaków).

    > Dokumentował głupotę.
    Swoją.

> [...]
    > publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut, który służy obronie
    > społecznie uzasadnionego interesu lub dotyczy postępowania osoby

    I żaden z nich nie dotyczy jego sprawy.

    > To smutne, że politycy z innych krajów muszą bronić obywateli tego kraju
    > przed represjami ze strony obywateli tego samego kraju.

    Tu pasuje argument ostateczny:
    Podobnie jak Hitler.

  • 10. Data: 2021-03-14 13:27:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-13-marca-2021 o 15:16, Kviat pisze:

    > No tak, bo w UE to sami debile i nie wiedzą co się w tym kraju odpierdala.

    Jak słucham wystąpień europosłów to TAK Masz rację ;-)

    > Normalni ludzie wiedzą, że dotacje zostały zabrane nie za tablice.

    Gawiedź przez unijną propagandę ma być utrwalana w przekonaniu że KE MA
    PRAWO zabierać fundusze pod przykrywką magicznego słowa "łamanie
    praworządności"
    Gawiedź ma już nie zgłębiać zapisów traktatowych.
    One są już nieistotne. Ważne jest PRZEKONANIE komisarzy.

    Dokumentował głupotę.

    O widzisz...
    Nawet przyjmując że to głupota to malowanie sprejem na domu głupca
    napisu GŁUPIEC chyba nie przystoi postępowemu, progresywnemu aktywiście.
    Normalni ludzie traktują to jak zwykły wybryk chuligański który podlega
    pod paragraf i NORMALNIE się chuligana SKAZUJE

    A jeśli to głupota to czym jest narzucanie przez mniejszość (3%)
    zachowań, poglądów, znaczeń i domaganie się przywilejów im nie należnych
    reszcie (97%) społeczeństwa?

    Nie BEZCZELNOŚCIĄ?

    jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy

    ciach

    większość społeczeństwa uważa że nastąpiło zniesławienie a samorządy
    odpowiedziały na nachalną propagandę lpgtq+

    Tylko lewacki PROSTAK przyjmuje że niezgoda na PROPAGANDĘ równa się
    WYKLUCZENIU ze wspólnoty i wygnaniu za bramy miasta. ;-)

    Ale to raczej nie prostackie podejście tylko CELOWA MANIPULACJA

    A PROSTACY zabierają głos w PE

    > To smutne, że politycy z innych krajów muszą bronić obywateli tego kraju
    > przed represjami ze strony obywateli tego samego kraju.

    To smutne jaki poziom merytoryczny reprezentują europosłowie

    Czy wyborcy którzy na nich głosowali zdają sobie sprawę z ich
    barbarzyńskiego postępowania?

    Wiedzy, logiki i myślenia życzę ;-)