  • 1. Data: 2021-03-02 14:00:25
    Temat: Co się dzieje ostatnio z Fundacją Wolni Obywatele RP?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Co się dzieje ostatnio z Fundacją Wolni Obywatele RP?

    https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/555
    271,fundacja-wolni-obywatele-rp-mswia-ultimatum-prot
    est-konstytucja.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-03-02 14:18:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co się dzieje z Animką że zachowuje się jak Runt?

  • 3. Data: 2021-03-02 14:36:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 14:00:25 +0100, Animka napisał(a):

    > Co się dzieje ostatnio z Fundacją Wolni Obywatele RP?
    > https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/555
    271,fundacja-wolni-obywatele-rp-mswia-ultimatum-prot
    est-konstytucja.html

    Artykuł jest z maja 2018, więc dlaczego "ostatnio"?
    Misiewicze nie zdołali jeszcze całkiem opanować sądów, więc akurat to
    złodziejstwo im nie wyszło:
    https://obywatelerp.org/mswia-chcialo-przejac-fundac
    je-wolni-obywatele-rp-sad-oddalil-wniosek/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-03-02 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Co się dzieje z Animką że zachowuje się jak Runt?

    Na merytoryczna dyskujse było ci szkoda czasu ale widze ze w takich
    pyskówkach spełniasz sie doskonale... :-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 5. Data: 2021-03-02 18:37:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2021 16:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Na merytoryczna dyskujse było ci szkoda czasu ale widze ze w takich
    > pyskówkach spełniasz sie doskonale... :-D

    Na tle Animki miał rzadką okazję błysnąć intelektualnie więc wykorzystał
    okazję :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2021-03-02 23:18:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-02 o 14:36, Olin pisze:

> [...]
    > złodziejstwo im nie wyszło:
    > https://obywatelerp.org/mswia-chcialo-przejac-fundac
    je-wolni-obywatele-rp-sad-oddalil-wniosek/

    Czy ta organizacja jeszcze istnieje?

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-03-03 10:50:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 23:18:15 +0100, Animka napisał(a):

    > Czy ta organizacja jeszcze istnieje?

    Raczej tak, bo mają żyjące konto na fejsie.

    https://www.facebook.com/ObywateleRP.org/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-03-03 10:51:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Miło mi być w tak "dostojnym towarzystwie"

    Błyskotki jedne ;-)

  • 9. Data: 2021-03-03 19:32:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-03 o 10:50, Olin pisze:

    > Raczej tak, bo mają żyjące konto na fejsie.
    >
    > https://www.facebook.com/ObywateleRP.org/

    Dzięki.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-03-05 17:05:17
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Animka napisał(a):
    > Co się dzieje ostatnio z Fundacją Wolni Obywatele RP?
    >
    > https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/555
    271,fundacja-wolni-obywatele-rp-mswia-ultimatum-prot
    est-konstytucja.html

    Cierpio okrutnie.

    cyt.
    Przypomnijmy kulisy manipulacji tego komuszka: 1. Odmawia przyjęcia mandatu karnego.
    2. Nie wnosi sprzeciwu od wyroku nakazowego. 3. Świadomie nie uiszcza 50 zł grzywny.
    4. Jako "męczennik" zostaje "wtrącony do więzienia"

    Załącznik:
    https://youtu.be/b3OG953j50s