  • 1. Data: 2021-03-05 13:30:15
    Temat: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jak uważają sądy, wydając wyroki, noszenie maseczki jest niezgodne z
    Konstytucją. Niezgodność ta nie przeszkadza bandytom atakować ludzi
    gazem pieprzowym, czy powalać na ziemię i zakuwać w kajdanki. Za to
    że nie mają maseczki.
    Teraz w roli bandytów wystąpili strażnicy miejscy w Ełku.
    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
    irus-chiny/polska/news-elk-mezczyzna-nie-mial-masecz
    ki-interwencja-strazy-wywolala-,nId,5088440
    Gdzieś w necie jest film z napadu. Ten z Youtuba już skasowany.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-03-05 15:00:02
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 05.03.2021 o 13:30 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Jak uważają sądy, wydając wyroki, noszenie maseczki jest niezgodne z
    > Konstytucją. Niezgodność ta nie przeszkadza bandytom atakować ludzi
    Są niezgodne z Konstytucją, czy były niezgodne z K?

> [...]
    ki-interwencja-strazy-wywolala-,nId,5088440
    > Gdzieś w necie jest film z napadu. Ten z Youtuba już skasowany.

    Wcześniej przytaczane wyroki sądów odnosiły się do mandatów z zeszłego
    roku a coś w tym temacie zmienili w grudniu (była jakaś ustawa). Tak więc
    ponawiam pytanie o legalność nakazu noszenia maseczek (czy czegoś innego)
    na twarzy.
    Kamil

  • 3. Data: 2021-03-05 15:06:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-03-2021 o 15:00, Kubuś Puchatek napisał:

> [...]
    > roku a coś w tym temacie zmienili w grudniu (była jakaś ustawa). Tak
    > więc ponawiam pytanie o legalność nakazu noszenia maseczek (czy czegoś

    Czytałem wiele analiz i wszystkie wskazują ciągle kilka mankamentów tego
    rozwiązania, począwszy od globalnego, czy można takie ograniczenia
    delegować do rozporządzenia oraz czy jest możliwość wprowadzenia takich
    ograniczeń przy braku badań potwierdzających skuteczność, aż po błędy w
    samym rozporządzeniu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 4. Data: 2021-03-05 16:06:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :

    irus-chiny/polska/news-elk-mezczyzna-nie-mial-masecz
    ki-interwencja-strazy-wywolala-,nId,5088440

    Jednak jest. Jeszcze...
    https://youtu.be/jzuzQwQ7VlA

> [...]
    > delegować do rozporządzenia oraz czy jest możliwość wprowadzenia takich
    > ograniczeń przy braku badań potwierdzających skuteczność, aż po błędy w

    Na samym początku "epidemii" minister chorób, lekarz, twierdził
    kategorycznie nieskuteczność i nieprzydatność masek. Wtórowali mu
    inni lekarze, celebryci. Te wypowiedzi możecie zobaczyć na początku
    filmiku:
    https://youtu.be/G8olqv4ljjY

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2021-03-05 16:10:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 13:30, Zbynek Ltd. pisze:
    > Teraz w roli bandytów wystąpili strażnicy miejscy w Ełku.

    Media najprawdopodobniej celowo i z premedytacją przeinaczają fakty.
    Nikt z nikim się nie bije z tego powodu, że ktoś nie ma maseczki. Bez
    względu na legalność tego obowiązku. Te interwencje biorą się z tego, że
    Straż Miejska, czy Policja chce wylegitymować osobę nie mającą maseczki.
    I teraz bohater idący bez maski, zamiast dać się wylegitymować i
    dochodzić swoich racji przed sądem, to nagle traci rezon i próbuje
    uciekać albo szarpać z policjantami. No to naturalną reakcją pozostaje
    łapanie go i obezwładnianie. Brak maseczki nie jest podstawą samą w
    sobie do stosowania ŚPB. Odmowa podania danych i próba ucieczki tak.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-03-05 16:16:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-03-2021 o 16:10, Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > łapanie go i obezwładnianie. Brak maseczki nie jest podstawą samą w
    > sobie do stosowania ŚPB. Odmowa podania danych i próba ucieczki tak.

    I co jeszcze pocałować w tyłek? Nie ma powodu do legitymowania.
    Policjant nie przedstawia się, ale chce legitymować innych. Policja
    łamie prawo, a ty lataj po sądach co chwilę, bo ci z tyłka mandaty
    wystawiają.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 7. Data: 2021-03-05 16:17:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 16:06, Zbynek Ltd. pisze:
    > Na samym początku "epidemii" minister chorób, lekarz, twierdził
    > kategorycznie nieskuteczność i nieprzydatność masek. Wtórowali mu inni
    > lekarze, celebryci.

    Te wypowiedzi w ogóle trudno traktować jako jakiekolwiek źródło wiedzy.
    Nie chciało mi sie wstać i przełączyć kanału, więc przypadkowo ostatnio
    wysłuchałem, ze podobno maseczki dają 90% odporności. I teraz taka
    konstatacja.

    Szczepienie daje podobno 50~70 % w zależności od producenta. Maseczka
    90% Maseczki mają nosić nadal nawet zaszczepieni. Zauważcie, że maseczka
    plus szczepienie daje 95~97%. Czyli tak naprawdę szczepionka daje nam
    5~7 % przy ryzyku powikłań, nieznanych skutkach ubocznych itd. Boirąc
    pod uwagę, że przecież bez masek chodziliśmy sporo, więc również ludzie
    mają jakąś swoją własną odporność, a ci, którzy jej nie mieli pewnie już
    przechorowali, to taka wypowiedź o 90% skuteczności masek powoduje, że
    jak byłem przekonany o sensowności szczepienia,m to nagle zaczynam wątpić.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-03-05 16:21:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Policjant nie przedstawia się, ale chce legitymować innych. Policja
    > łamie prawo, a ty lataj po sądach co chwilę, bo ci z tyłka mandaty

    I właśnie dokładnie takie rozumowanie prowadzi do skutków w postaci
    konieczności użycia ŚPB. A nie mniej, czy bardziej sensowny obowiązek
    noszenia maseczek. Takimi doradami narażasz słuchających na
    odpowiedzialność za niepodanie danych (wykroczenie), czy czynną napaść
    na policjanta (przestępstwo). I gwarantuję Ci, ze żadne tłumaczenia o
    zgodności lub nie z Konstytucją obowiązku noszenia maski nie doprowadzą
    do uniewinnienia takiej osoby.

    Jeśli uważasz, że policjant coś źle zrobił, to napisz skargę, a nie bij
    się z policjantem.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-03-05 16:27:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > do uniewinnienia takiej osoby.
    >
    > Jeśli uważasz, że policjant coś źle zrobił, to napisz skargę, a nie bij

    Jeśli się nie przedstawia, jest zamaskowany, n ie ma imiennika, to na
    kogo mam złożyć? Już pomijam do kogo...

    Przestańcie łamać prawo, będzie mniej problemów, inaczej ktoś się wkurzy
    i w końcu oberwiecie. Na razie ludzie się hamują jeszcze, ale wszystko
    do czasu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2021-03-05 16:55:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    zki-interwencja-strazy-wywolala-,nId,5088440
    >Gdzieś w necie jest film z napadu. Ten z Youtuba już skasowany.

    Jajca to beda, jak ten sam sad uzna, ze straznicy dobrze wykonywali
    swoje obowiazki, wszak chronili narod przed zagrozeniem :-)

    J.