  • 521. Data: 2021-03-23 14:35:51
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.03.2021 o 12:03, J.F. pisze:
    > Bo przeciez chodzi o to, aby uczestnikow jakos nastraszyc.

    Co strasznego jest w legitymowaniu? To może "Hu, hu!" pokrzykiwać :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 522. Data: 2021-03-23 15:05:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23.03.2021 o 14:35, Robert Tomasik napisał:

    > Co strasznego jest w legitymowaniu? To może "Hu, hu!" pokrzykiwać :-)

    To, że
    1) zajmuje niepotrzebnie czas
    2) nie wiadomo, do czego zostanie wykorzystane. Przecież policja lubuje
    się w łamaniu prawa i np wiosną zgłaszała pomimo braku podstawy prawnej
    sanepidowi różne dziwne wymysły. Albo do sądu jakieś z tyłka zarzuty, a
    ty później marnuj czas i jeźdź po sądach i innych instytucjach.

    Gdyby odpowiedzialność karna za składanie nieprawdziwych zeznań przez
    policjantów była bardziej prawdopodobna, nie byłoby problemu, bo takie
    sytuacje zdarzały by sie rzadziej. Niestety funkcjonariusze instytucji
    mającej stać na straży prawa lamią to prawo namiętnie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 523. Data: 2021-03-23 18:19:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-23 o 10:27, J.F. pisze:

    > Jak obywatel podnosi reke na wladze, to sie staje przestepca i wladza mu
    > te reke utnie :-P

    Na razie to władza plus bandyci w mundurach podnoszą rękę na ludzi.
    Ludzie im rąk nie obetną ale za ileś lat nowy dyżurny policjant będzie
    płakał że jego "starszym kolegom" obniżyli emerytury za działalność
    niezgodna z prawem w czasie służby.

    Pozdrawiam

  • 524. Data: 2021-03-23 19:19:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >To, że
    >1) zajmuje niepotrzebnie czas

    No, jak akurat stoja na demonstracji, to widac maja akurat wolny czas
    :-)

> [...]
    >podstawy prawnej sanepidowi różne dziwne wymysły. Albo do sądu jakieś
    >z tyłka zarzuty, a ty później marnuj czas i jeźdź po sądach i innych

    Szczegolnie, ze na "postraszyc" to legitymowanie troche malo.
    Moze trzeba uzasadnienie podac: w celu ewentualnego oskarzenia za
    udzial w nielegalnej demonstracji.

    J.

  • 525. Data: 2021-03-23 20:24:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To, że
    > 1) zajmuje niepotrzebnie czas

    Podanie imienia i nazwiska zajmije pewnie kilkanaście sekund. Użeranie
    się z patrolem. Bicie z nim i potem plątanie po sądach - Twoim zdaniem -
    jest szynsze?

    > 2) nie wiadomo, do czego zostanie wykorzystane.

    Policja ma dostęp do bazy PESEL, więc jeśli już się znajdzie jakiś
    psychopata i bedzie tych danych chciał jakoś użyć - albo danych
    pozostałych 40-tu milionów polaków - to problem wylegitymowania
    Kowalskiego będzie najmniejszym problemem.

    --
    Robert Tomasik

  • 526. Data: 2021-03-23 20:37:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 23.03.2021 o 15:05, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >Podanie imienia i nazwiska zajmije pewnie kilkanaście sekund.

    No jak - legitymowali cie kiedys?
    Czy mnie dawno nie legitymowali ?

    Przeciez jakas litanie tam w kapowniczku wypisywali...

    >Użeranie się z patrolem. Bicie z nim i potem plątanie po sądach -
    >Twoim zdaniem -
    >jest szynsze?

    Jak z winy policjanta, to za odszkodowaniem :-)

> [...]
    >pozostałych 40-tu milionów polaków - to problem wylegitymowania
    >Kowalskiego będzie najmniejszym problemem.

    A moze nie psychopata, tylko zwykly przestepca, w mundurze :-P

    J.

  • 527. Data: 2021-03-23 21:40:34
    Od: Kviat

    > Co strasznego jest w legitymowaniu? To może "Hu, hu!" pokrzykiwać :-)

    Ty już dobrze wiesz co. I dobrze wiesz po co legitymują.
    Przecież ktoś musi podtrzymywać ubecką tradycję tworzenia listy wrogów
    jedynego słusznego przywódcy narodu. W podtrzymywaniu tradycji pałowania
    normalnych ludzi też jesteście specjalistami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 528. Data: 2021-03-23 22:22:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.03.2021 o 20:37, J.F. pisze:

    > No jak - legitymowali cie kiedys?
    > Czy mnie dawno nie legitymowali ?

    Wiesz, ze się zdarza. Daję dowód (zawsze akurat noszę) i słowem się nie
    oddzywam. Szybciej. Wklepie sobie w system i idę dalej.

    > Przeciez jakas litanie tam w kapowniczku wypisywali...

    No to ja już nie wiem, co oni tam za litanie wypisują. Jakieś modlitwy?
    Masz obowiązek dać dowód (czy podać dane). A nie spowiadać się.

    > Jak z winy policjanta, to za odszkodowaniem :-)

    Ale i tak wolniej.

    > A moze nie psychopata, tylko zwykly przestepca, w mundurze :-P

    Może. Ale ów przestępca nie potrzebuje Twojego legitymowania, żeby mieć
    Twoje dane, więc jak jest przestępcą, to nie bedzie biegał i legitymował.

    --
    Robert Tomasik

  • 529. Data: 2021-03-24 12:46:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wiesz, ze się zdarza. Daję dowód (zawsze akurat noszę) i słowem się
    >nie
    >oddzywam. Szybciej. Wklepie sobie w system i idę dalej.

    Zaraz zaraz - policja ma juz jakis "system", czy ciagle recznie
    wpisuje do kapowniczka?

    A w tym "systemie" to jest powod legitymowania do zaznaczenia ?

    >No to ja już nie wiem, co oni tam za litanie wypisują. Jakieś
    >modlitwy?
    >Masz obowiązek dać dowód (czy podać dane). A nie spowiadać się.

    Co oni tam spisuja to ja nie wiem, ale trwa i trwa, szczegolnie przy
    kontroli dorogowej, to widac musza.

    Zaraz zaraz ... podasz podstawe na "masz obowiazek dac dowod" ?
    Bo wystarczy zażądac od kulsona legitymacji, żeby zademonstrowal
    prawidlowe legitymowanie sie - zadnego dawania :-P

    >Ale i tak wolniej.

    Ale za pieniadze i satysfakcje :-P

    >Może. Ale ów przestępca nie potrzebuje Twojego legitymowania, żeby
    >mieć
    >Twoje dane, więc jak jest przestępcą, to nie bedzie biegał i
    >legitymował.

    Ja tam nie wiem - moze elektroniczne sprawdzenie za duzo sladow
    zostawia ... a jeszcze sie ktos spyta jakim prawem tyle osob sobie
    wyswietlil :-)

    J.

  • 530. Data: 2021-03-24 16:53:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 12:46, J.F. pisze:
    > araz zaraz - policja ma juz jakis "system", czy ciagle recznie wpisuje
    > do kapowniczka?

    Ma. :-)

    > A w tym "systemie"  to jest powod legitymowania do zaznaczenia ?

    Jest i jak zaznaczyć "celem ustalenia tożsamości", to wówczas po
    sprawdzeniu, ze dana osoba nie jest poszukiwana dane są automatycznie
    usuwane z systemu.

    --
    Robert Tomasik