  • 31. Data: 2022-06-12 08:30:03
    Temat: Re: Wiceszef pozycyjnej lewicy za prawem (także) do opierdalaniem opozycji W GODZINACH PRACY?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-afera-w-pacan
    owie-jest-zawiadomienie-do-prokuratury-dymisja-,nId,
    6086662
    > Wiceszef Lewicy dodał [...]
    > Jestem przekonany, że te sprawy powinny zostać rozstrzygnięte na
    > poziomie prokuratury, jak i PiP. W kraju demokratycznym nie może być
    > tak, że ktoś jest karany za swoje poglądy polityczne, za to, że powie
    > prawdę - dodał.

    IMHO Prawo pracownika do wyrażania poglądów politycznych *w (godzinach) pracy*
    (bez zgody pracodawcy) to równia pochyła. IMHO Pracodawca może zakazać
    (karać) w każdą polityczną stronę albo pozwalać w każdą polityczną stronę.
    Jakoś obstawiam że w takiej interpretacji przygniatająca większość
    zakaże *w (godzinach) pracy* a jełopozycja nie będzie "w pełni
    zachwycona" rezultatami wszędzie tam gdzie nie zakażą.

    W tej konkretnej sprawie skoro minister *po publikacjach" skargę wycofał
    to _solidne_ podstawy do zarzutów są możliwe ale IMHO mało prawdopodobne.
    Czyli to jest zapewne kwestia ile PIP/prokuratura zrobią żeby
    "w papierach był porządek" nim umorzą sprawę.

    --
    A. Filip

  • 32. Data: 2022-06-12 08:48:13
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trochę pewnie poczekają. Jak to było z jakiś rok temu z pielęgniarką,
    > która ośmieliła się skrytykować dyrektora szpitala, radnego pis? Była
    > afera, mało kto już pamięta.

    Nie sądzę - trafiła akurat na nielubianego polityka, więc to on "się
    zwolnił".
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-06-13 11:32:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2022 08:30:03 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
> [...]
    >
    > IMHO Prawo pracownika do wyrażania poglądów politycznych *w (godzinach) pracy*
    > (bez zgody pracodawcy) to równia pochyła.

    Ale w jaki sposob?
    Bo pracownik w czasie sluzbowym moze np na forum gazety pisac,
    ale np moze tez z kolega rozmawiac w czasie kopania rowu.

> [...]
    > zakaże *w (godzinach) pracy* a jełopozycja nie będzie "w pełni
    > zachwycona" rezultatami wszędzie tam gdzie nie zakażą.

    Taa ... a w sprawie IKEI pracodawca usilowal narzucic pracownikom
    poglady "polityczne" ?

    J.

  • 34. Data: 2022-06-13 12:54:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > Bo pracownik w czasie sluzbowym moze np na forum gazety pisac,
    > ale np moze tez z kolega rozmawiac w czasie kopania rowu.

    Prawdziwa polityka jest o sprawach *naprawdę* ważnych dla dyskutujących.
    Sporo+ ludzi o takich sprawach nie potrafi dyskutować bez
    "elementu *bardzo* emocjonalnego". Mają potem latami "kopać rowy" patrząc
    na siebie wilkiem spode łba? Jak ktoś chce mówić co tak naprawdę myśli to
    lepiej oddzielać pracę od polityki bo mało kto pracuje tylko z ludźmi
    którzy mają takie same polityczne poglądy. Jak myślisz że jesteś jednym
    z tych nielicznych to raczej nie słyszysz co *naprawdę* przynajmniej
    niektórzy z nich myślą.

    > Taa ... a w sprawie IKEI pracodawca usilowal narzucic pracownikom
    > poglady "polityczne" ?

    Podejście to LGBT+IQ to nie światopogląd? Światopogląd to nie w dużej
    części polityka? LGBT+IQ w RP3 to "polityka w trakcie zmian".
    Niby wszyscy się zgadzają dokąd te *polityczne* zmiany mają prowadzić i
    na czym się zakończyć? Jakoś nie zauważyłem.

    Mi się LGBT+IQ nie podoba *i nie musi podobać* ale nie mam zacięcia
    wpierdalać się z brudnymi buciorami w cudze (dorosłe) życie i
    uszczęśliwiać na siłę. Tak samo oczekuje że nikt się nie będzie
    wpierdalał w moje życie/światopoglądy i uszczęśliwiał mnie przymusem
    wspierania LGBT+IQ.

    Jak IKEA *sama* "wrzuciła temat" to IKEA dostała to o co się *nachalnie*
    doprosiła, zasugerowaniem cytatem ze _Starego Testamentu_ co się
    naprawdę myśli. Podstawowym celem istnienia IKEA jest sprzedaż (mebli)
    z zyskiem czy promocja LGBT+IQ? Kto będzie osądzał które "co
    się naprawdę myśli" są dozwolone a które nie? UE/KE? Dla pracodawcy
    _prościej_ jest omijać zbędne i konfliktowe tematy szerokim łukiem
    *w pracy*.

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2022-06-13 14:45:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 12:54, A. Filip pisze:

    > Mi się LGBT+IQ nie podoba *i nie musi podobać*

    Dziecko drogie, nikt cię nie pyta czy się to podoba, czy nie.
    Nikogo to nie interesuje. Tak jak nikogo nie interesuje, czy podobają ci
    się stokrotki, pościel w pokemony, czy różowe słonie.

    > ale nie mam zacięcia
    > wpierdalać się z brudnymi buciorami w cudze (dorosłe) życie i
    > uszczęśliwiać na siłę.

    No jak nie?
    Czyli nie masz nic przeciwko związkom małżeńskim par homo?
    Nie masz nic przeciwko adopcjom dzieci przez nich?
    Żeby mogli dziedziczyć mieszkanie po zmarłym partnerze/partnerce?
    Żeby mogli na ulicy trzymać się za ręce nie narażając się na skopanie i
    oplucie w tramwaju?

    > Tak samo oczekuje że nikt się nie będzie
    > wpierdalał w moje życie/światopoglądy i uszczęśliwiał mnie

    Tego samego oni oczekują od ciebie.

    > przymusem
    > wspierania LGBT+IQ.

    Nikt cię ne zmusza do wspierania.
    Masz się tylko nie wpierdalać.

    > Jak IKEA *sama* "wrzuciła temat" to IKEA dostała to o co się *nachalnie*
    > doprosiła,

    Dziecko drogie, jakby jakaś firma wrzuciła temat edukacyjny, że rasizm
    jest zły, że dyskryminacja ludzi/współpracowników ze względu na kolor
    skóry jest złe, to znaczy, że sama się nachalnie doprosiła jakiegoś
    cytatu nawołującego do eksterminacji kolorowych z jakiejś książki od
    jakiegoś rasisty?

    Dziecko drogie, tłumaczyłem ci wielokrotnie, że np. trzymanie się
    publicznie za ręce przez osoby homo nie jest dopraszaniem się o skopanie
    i oplucie.
    Tak samo jak chodzenie po parku w mini nie jest nachalnym dopraszaniem
    się o gwałt.
    A już tym bardziej jakaś akcja edukacyjna, że nie gwałci się kobiet w
    mini chodzących po parku nie jest nachalnym dopraszaniem się, żeby jakiś
    zwyrol rzucał cytatami z jakiejś książki dla zwyroli
    "usprawiedliwiającymi" gwałt.

    Jak niskie trzeba mieć IQ żeby nie dać rady tego pojąć?

    > zasugerowaniem cytatem ze _Starego Testamentu_ co się
    > naprawdę myśli.

    I dobrze, że wyszło co ten koleś naprawdę myśli.
    Dzięki temu można (a wręcz należy - w interesie tej firmy) się takich
    ludzi z firmy pozbyć zanim zrobią krzywdę jakiemuś innemu pracownikowi.

    > Podstawowym celem istnienia IKEA jest sprzedaż (mebli)
    > z zyskiem czy promocja LGBT+IQ?

    No. A podstawowym celem istnienia plantacji bawełny było sprzedawanie z
    zyskiem bawełny, a nie jakaś tam promocja praw człowieka, czy o zgrozo
    walka z niewolnictwem.
    Ależ się ci plantatorzy zdziwili!

    Jak widać, ciebie też trzeba dodać do tych zdziwionych.

    > Kto będzie osądzał które "co
    > się naprawdę myśli" są dozwolone a które nie?

    Na pewno nie cytaty z książek sprzed kilkuset lat.

    > UE/KE? Dla pracodawcy
    > _prościej_ jest omijać zbędne i konfliktowe tematy szerokim łukiem
    > *w pracy*.

    Wręcz przeciwnie.
    Pracodawca ma zagwarantować bezpieczeństwo w pracy. O zakazie
    dyskryminacji z litości nie wspomnę.
    A fanatycy religijni, rasiści itp. niewątpliwie stanowią zagrożenie dla
    normalnych ludzi.
    Możesz o tym poczytać w podręcznikach historii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2022-06-13 18:01:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 14:45:50 +0200, Kviat wrote:

    > Dziecko drogie, nikt cię nie pyta czy się to podoba, czy nie.
    > Nikogo to nie interesuje. Tak jak nikogo nie interesuje, czy podobają ci
    > się stokrotki, pościel w pokemony, czy różowe słonie.

    A gdzie poszanowanie konstytucji?

    Filip ma prawo do poglądow i do ich gloszenia,
    Ty co najwyzej możesz zatkac uszy :-)

    A nie, do głoszenia głośno, to nie wiadomo czy ma prawo,
    bo juz sprawy były. Ale obie opcje powinny byc tak samo traktowane :-P

    > No jak nie?
    > Czyli nie masz nic przeciwko związkom małżeńskim par homo?
    > Nie masz nic przeciwko adopcjom dzieci przez nich?
    > Żeby mogli dziedziczyć mieszkanie po zmarłym partnerze/partnerce?

    Sa jeszcze testamenty ... ale tez jest zachowek i podatek :-(

    > Żeby mogli na ulicy trzymać się za ręce nie narażając się na skopanie i
    > oplucie w tramwaju?

    J.

  • 37. Data: 2022-06-13 19:06:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 18:01, J.F pisze:

    > A nie, do głoszenia głośno, to nie wiadomo czy ma prawo,
    > bo juz sprawy były. Ale obie opcje powinny byc tak samo traktowane :-P

    I te "opcje" są tak samo traktowane?
    Homo nie domagają się zabierania jakichś praw ludziom hetero.
    W drugą stronę to nie działa, więc akcje edukacyjne są niezbędne tak
    długo, dopóki to nie będzie działać w obie strony.

    I oczywiście bredzisz, jak zwykle. Opcja popierająca np. rasizm (albo
    niewolnictwo, albo itp) wcale nie powinna być tak samo traktowana, jak
    opcja przeciwko rasizmowi (albo itp.).
    Zgadnij dlaczego.

    > Sa jeszcze testamenty ...

    Homo postulują odebranie testamentów ludziom hetero?
    Czy o co ci znowu chodzi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2022-06-13 19:16:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 19:06:36 +0200, Kviat wrote:

    > I te "opcje" są tak samo traktowane?
    > Homo nie domagają się zabierania jakichś praw ludziom hetero.

    Wychowania dzieci po swojemy, czy jak kto woli - po katolicku?
    Bo szkoła bedzie wciskac ..

> [...]
    >
    > I oczywiście bredzisz, jak zwykle. Opcja popierająca np. rasizm (albo
    > niewolnictwo, albo itp) wcale nie powinna być tak samo traktowana, jak

    Ja tylko o tym, ze jak takie akcje edukacyjne będa sie odbywaly
    w miescie z uzyciem megafonow ... no to tak samo traktowac.

    > Homo postulują odebranie testamentów ludziom hetero?
    > Czy o co ci znowu chodzi?

    Ze moga sobie zapisac i dziedzic, bez zadnych specjalnych praw.

    J.

  • 39. Data: 2022-06-13 20:06:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 19:16, J.F pisze:

    > Wychowania dzieci po swojemy, czy jak kto woli - po katolicku?

    Serio? Tego się homo domagają?
    Pokaż palcem.

    > Bo szkoła bedzie wciskac ..

    Po chuj szkoła ma się wtrącać do tego, w jakiej religii rodzice chcą "po
    swojemu" wychować swoje dzieci?

    Niby są zwolennikami wychowywania dzieci "po swojemu w swojej religii" i
    równocześnie nie są. Chcą, żeby szkoła uczyła religii. To sprzeczność.

    Bo tym momencie odbierają prawo do wychowania "po swojemu w swojej
    religii" innym, z innej religii. Czyli nie są zwolennikami wychowywania
    dzieci "po swojemu". Są zwolennikami wychowania dzieci "po ichniemu", a
    nie "po swojemu". To objaw hipokryzji i zakłamania, a nie chęć
    wychowania "po swojemu".

    > Ja tylko o tym, ze jak takie akcje edukacyjne będa sie odbywaly
    > w miescie z uzyciem megafonow ... no to tak samo traktowac.

    Dziecko drogie, jeszcze raz powoli: akcje edukacje rasistów dla rasistów
    nie są równoważne antyrasistowskim akcjom edukacyjnym.

    Nie, nie powinno się ich tak samo traktować.

    Wiem, że to trudne i masz problem ze zrozumieniem, ale wystarczy, że
    przyjmiesz to do wiadomości, bo w twoim przypadku nie sądzę, że
    zrozumienie przyjdzie nawet w przyszłości.

    > Ze moga sobie zapisac i dziedzic, bez zadnych specjalnych praw.

    No, to tak jak hetero.
    To po chuj ludziom hetero specjalne prawa, skoro testament jest
    wystarczający?
    Ludziom homo ma wystarczyć, a ludziom hetero nie wystarcza?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2022-06-13 20:50:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 20:06:41 +0200, Kviat wrote:

    > Serio? Tego się homo domagają?
    > Pokaż palcem.

    "Wprowadzenie edukacji antydyskryminacyjnej i seksualnej w każdej
    szkole, uwzględniającej kwestie tożsamości psychoseksualnej i
    identyfikacji płciowej, zgodnej ze standardami i wytycznymi Światowej
    Organizacji Zdrowia (WHO). "

> [...]
    >
    > Niby są zwolennikami wychowywania dzieci "po swojemu w swojej religii" i
    > równocześnie nie są. Chcą, żeby szkoła uczyła religii. To sprzeczność.

    To religia zatwierdzona przez biskupa :-)
    I przeciez nieobowiazkowa.

    A ta edukacja antydyskryminacyjna tez bedzie nieobowiazkowa?

    > Dziecko drogie, jeszcze raz powoli: akcje edukacje rasistów dla rasistów
    > nie są równoważne antyrasistowskim akcjom edukacyjnym.
    >
    > Nie, nie powinno się ich tak samo traktować.

    Aha.
    A ty bedziesz decydowac ktore sa dobre, a ktore zle.

    > No, to tak jak hetero.
    > To po chuj ludziom hetero specjalne prawa, skoro testament jest
    > wystarczający?
    > Ludziom homo ma wystarczyć, a ludziom hetero nie wystarcza?

    Moze i wystarcza, czy ktos sie ich pytal, jakich zapisow sobie zyczą?
    :-)

    J.