  • 41. Data: 2022-06-13 21:34:33
    Temat: Re: Wiceszef pozycyjnej lewicy za prawem (także) do opierdalaniem opozycji W GODZINACH PRACY?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 20:50, J.F pisze:

    > "Wprowadzenie edukacji antydyskryminacyjnej i seksualnej w każdej
    > szkole, uwzględniającej kwestie tożsamości psychoseksualnej i
    > identyfikacji płciowej, zgodnej ze standardami i wytycznymi Światowej
    > Organizacji Zdrowia (WHO). "

    No i? Co w tym kontrowersyjnego? Przecież po to wymyślono szkoły żeby
    przekazywały wiedzę naukową.
    Szkoła nie jest do uczenia bajek o kreacjonizmie i o płaskiej Ziemi.

    Wychodzi na to, że to nie homo się czegoś domagają, lecz wyznawcy
    domagają się braku edukacji swoich dzieci.

    > To religia zatwierdzona przez biskupa :-)

    Rzeczywiście, zabawne.

    > I przeciez nieobowiazkowa.

    Znowu kłamiesz.
    Obowiązkowo płatna z podatków. Tak jak etaty szamanów w szpitalach i
    urzędach - i niby też nieobowiązkowe, a i tak klecha wpierdala się do
    sali w szpitalu bez pukania.
    Ale na szczęście ostatnio zmniejszyła się presja społeczna na
    "odmieńców" niechodzących na religię.

    Było to tutaj wielokrotnie wałkowane i dalej powtarzasz bzdury.
    Zapisz to sobie gdzieś przy monitorze, bo za tydzień znowu będziesz
    kłamał i udawał, że nie wiesz o co chodzi.

    > A ta edukacja antydyskryminacyjna tez bedzie nieobowiazkowa?

    Oby była obowiązkowa. Tak jak edukacja, że rasizm i niewolnictwo to zło.
    Trzeba być kretynem, żeby mieć coś przeciwko edukacji antydyskryminacyjnej.
    To tak jakbyś miał coś przeciwko edukacji, że rasizm albo niewolnictwo
    to zło. Z edukacją tego też masz problem?

    > Aha.
    > A ty bedziesz decydowac ktore sa dobre, a ktore zle.

    A masz problem w rozróżnieniu, która z tych edukacji jest dobra, a która
    zła?
    Twierdzisz, że rasizm albo niewolnictwo jest dobre? I edukację, że
    rasizm, czy niewolnictwo jest OK należy traktować na równi z edukacją,
    że są złe?
    Serio?
    Jeżeli masz z tym problem, z takim rozróżnieniem, to powinieneś poddać
    się leczeniu, bo jesteś niebezpieczny dla otoczenia.

    > Moze i wystarcza, czy ktos sie ich pytal, jakich zapisow sobie zyczą?

    To może trzeba zlikwidować ich specjalne prawa, skoro wystarcza.

    > :-)

    Rzeczywiście, zabawne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 42. Data: 2022-06-14 11:01:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Jun 2022 19:16:52 +0200, J.F napisał(a):

    > Ze moga sobie zapisac i dziedzic, bez zadnych specjalnych praw.

    Mogą, ale na tym tracą, bo "nierodzina" musi płacić podatek od spadków.
    Ponadto małżonek dziedziczy - razem z ewentualnymi dziećmi - ustawowo i nie
    potrzeba żadnego testamentu.
    Kiedy para nie była w formalnym związku i nie miała dzieci, ustawowo
    dziedziczą rodzice i nawet jeśli nie są wymienieni w testamencie należy im
    się zachowek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek