  • 21. Data: 2022-06-09 12:25:50
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne [GW prawda + TVN prosto z Pacanowa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > "Zarzucił mi, że używałam wulgaryzmów, co nie było prawdą - mówi
    > Głazek "Gazecie Wyborczej"."

    Tu jest grupa *prawo*. Twój cytat *bez wskazania innych świadków*
    "wymiany słów" jest sytuacją "słowo przeciw słowu" więc może być
    linią obrony oskarżanej - *samodzielnie* nie przesądza sprawy a tylko
    podbija stawkę licytacji.

    Czy w tekście GW są podani inni świadkowie? Bo przerzucać się tym
    której stronie chcemy wierzyć bardziej to możemy się DŁUGO.
    Mi się nawet nie chce sprawdzać co jest w wykastrowanej GW wersji
    udostępnianej bez ograniczeń. Za często to co zostaje ma wartość
    gówna a ja płacić za czytanie GW nie zamierzam IMHO.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2022-06-09 12:27:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2022 06:54:55 +0200, Shrek wrote:

    > Czyli ten ministerek poleciał na skargę do prezesa, bo był niezadowolony
    > z obsługi klienta w pacanowie. No tak - w końcu on minister w warszawy
    > nie będzie z jakimś dyrektorami po wsiach gadał.

    Troche watpie - prezes mialby wiedziec, kto w Pacanowie jest
    naczelnikiem poczty?
    A jesli pan minister chodzil na poczte w Pacanowie, to pewnie
    gdzies tam mieszka i dyrektora regionalnego zna.
    Moze nawet sam mu posade załatwil :-)

    No chyba, ze jednak zwyczajnie - minister nazwisko zauwazyl,
    pismo do prezesa napisal, prezes naglowek pisma zobaczyl,
    powinnosc swą zrozumial, i przekazal do wykonania :-)

    J.

  • 23. Data: 2022-06-09 12:58:11
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jun 2022 14:57:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > Wygląda jednak na to że nic mu nie nabluzgała, bo minister już się
    > rakiem wycofuje i nie chce powiedzieć co mu rzekomo powiedziano i nie
    > potrafi się wysłowić o co mu w zasadzie biega i z grubsza chodzi o to że
    > w wyniku ataku werbalnego odniósł obrażenia.

    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/fakty-z-8-c
    zerwca,1108401.html
    Materiał o Pacanowie zaczyna się ~15:20.
    Ok. 17:45 wypowiada się pani Maria, świadek zdarzenia, która żadnych
    wulgaryzmów nie słyszała.

    > I tak honorowo jak na pisiora, bo nie chce publicznie skłamać żeby na
    > jutubie nie zostało. Większość pisorów łgałaby jak z nurt.

    Ten cały Cieślak to 'republikanin', czyli człowiek Gowina, który podążył za
    Bielanem. Koledzy donoszą, że bardzo pragnął się "skeszować".

    "Jak mówią nam jego byli koledzy, poseł Cieślak powtarzał, że w pewnym
    momencie swojej kariery musi się "skeszować". - Podczas kongresu "Myśląc
    Polska" w 2019 w Katowicach wieczorem siedzieliśmy wszyscy w knajpie, a
    Michał westchnął: "do tej pory to do polityki ja tylko dokładam".
    Stanowisko ministra to obecnie około 15 tysięcy złotych wynagrodzenia. Do
    tego dochodzi 2,5 tysiąca diety poselskiej."
    https://wyborcza.pl/7,75398,28558912,zdradzil-partie
    -wiec-zostal-ministrem-kim-jest-michal-cieslak.html

    I jeszcze wspomnienie z czasów, kiedy Cieślak kandydował do Europarlamentu:
    "W Porozumieniu otrzymaliśmy informacje, że Cieślak otacza się w kampanii
    jakimiś dziwnymi ludźmi, mówili nam o tym ludzie z PiS - mówi polityk
    Porozumienia Gowina. A kampania była bardzo brutalna, w Busku "nieznani
    sprawcy" oblali fekaliami wolontariuszy europosłanki Róży Thun, o której
    zawsze na wiecach Cieślak z dezynwolturą mówił: ,,Róża Thun grafin von Thun
    und Hohenstein", i sugerował, że nie reprezentuje polskich interesów."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2022-06-09 13:01:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Jun 2022 10:20:38 +0200, Henryk Hajdan napisał(a):

    > Minister zadzwonił do prezesa, prezes do dyrektora, który powiedział:
    > "ja to załatwię"
    > zadzwonił do swojego zastępcy, który zajmuje się Pacanowem i okolicą a
    > ten do Pacanowa zadzwonił.

    Ponoć regionalnym dyrektorem PP w Kielcach jest partyjny kolega Cieślaka i
    po tej linii to poszło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2022-06-09 18:34:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2022 o 13:01, Olin pisze:

    > Ponoć regionalnym dyrektorem PP w Kielcach jest partyjny kolega Cieślaka i
    > po tej linii to poszło.

    W oświadczeniu pisał do prezesa PP czyli tam uderzał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-06-09 18:37:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2022 o 12:27, J.F pisze:

    > Troche watpie - prezes mialby wiedziec, kto w Pacanowie jest
    > naczelnikiem poczty?

    Nie - pan były minister, o którym nikt przed pacanowem nie słyszał
    pisał/dzwonił do prezesa, ten kazał sekretarce sprawdzić gdzie leży
    pacanów (bo coś mu dzwoniło ale nie widział o co z tymi kozami chodzi) i
    przesłać do lokalnego dyrektora itd. O tym że załatwiał u prezesa
    świadczy, że do prezesa się zwracał żeby uznać sprawę za niebyłą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2022-06-09 18:39:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2022 o 12:25, A. Filip pisze:

> [...]
    > "wymiany słów" jest sytuacją "słowo przeciw słowu" więc może być
    > linią obrony oskarżanej - *samodzielnie* nie przesądza sprawy a tylko

    Jak już jesteś takim purystą, to co do zasady jak ktoś komuś coś zarzuca
    ale niewiadomo jak było, to sie przyjmuje że jednak nie nabluzgał, bo
    trzeba udowodnić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2022-06-09 18:59:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2022 18:37:25 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > przesłać do lokalnego dyrektora itd. O tym że załatwiał u prezesa
    > świadczy, że do prezesa się zwracał żeby uznać sprawę za niebyłą.

    No tak.

    J.

  • 29. Data: 2022-06-09 19:14:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2022 12:58:11 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > wulgaryzmów nie słyszała.

    > Ten cały Cieślak to 'republikanin', czyli człowiek Gowina, który podążył za

    To ciagle byl "PiS" :-)

> [...]
    > https://wyborcza.pl/7,75398,28558912,zdradzil-partie
    -wiec-zostal-ministrem-kim-jest-michal-cieslak.html

    no i sie troche skeszowal
    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/michal-cieslak
    -oswiadczenie-majatkowe-przejrzelismy-je-wprowadzil-
    w-blad-naczelniczke-poczty-aa-V5JX-aYLk-t5aU.html

    Aczkolwiek
    https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/posel.xsp?id=047&t
    ype=A

    od 2019 przybylo mu jakies 70 tys oszczednosci i niecaly hektar ziemi.
    I ciut kredyty splacil.
    Co ci politycy z pieniedzmi robią?
    Na zone zapisuja, na dzieci?

    No mial mieszkanie do wykonczenia, moze nawet dwa.

    Ale wiece byly Rozy czy Cieslaka ? :-)

    J.

  • 30. Data: 2022-06-12 07:01:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale jak ją zwolnią to mleko rozleje się tu i teraz. Co do świeżości -
    > straszydło jest nieświeże i dalej mocno śmierdzi.

    Trochę pewnie poczekają. Jak to było z jakiś rok temu z pielęgniarką,
    która ośmieliła się skrytykować dyrektora szpitala, radnego pis? Była
    afera, mało kto już pamięta.

    > No zapewne - z samego powodu kretynizmu i ogólnego nieogarnięcia
    > ministrów się w rządzie pisu nie zwalnia:( Ten to akurat spad z partii
    > republikańskiej bielana. I tak nikt go nie lubił.

    No i idealnie się wstrzelił w początek kampanii.

    > Tak jak pisałem - to pionek bez pleców. BTW - jakby się coś zadziało to
    > nie wierzę, że dziennikarze nie przypomnieli sobie, że pewna
    > pielęgniarka ze szpitala bielańskiego wyleciała, bo nie potraktowała
    > bliźniaka jak był prezydentem warszawy (a może komisarzem) odpowiednio
    > służalczo. Może jarek doszedł do wniosku, że mondrzejsze o tym nie
    > przypominać.

    Coś te pielęgniarki nie mają do pisich za dużo szczęścia.

    --
    Marcin