    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wiceszef pozycyjnej lewicy za prawem (także) do opierdalaniem opozycji
    W GODZINACH PRACY?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 13 Jun 2022 18:01:14 +0200

    On Mon, 13 Jun 2022 14:45:50 +0200, Kviat wrote:

    > Dziecko drogie, nikt cię nie pyta czy się to podoba, czy nie.
    > Nikogo to nie interesuje. Tak jak nikogo nie interesuje, czy podobają ci
    > się stokrotki, pościel w pokemony, czy różowe słonie.

    A gdzie poszanowanie konstytucji?

    Filip ma prawo do poglądow i do ich gloszenia,
    Ty co najwyzej możesz zatkac uszy :-)

    A nie, do głoszenia głośno, to nie wiadomo czy ma prawo,
    bo juz sprawy były. Ale obie opcje powinny byc tak samo traktowane :-P

    > No jak nie?
    > Czyli nie masz nic przeciwko związkom małżeńskim par homo?
    > Nie masz nic przeciwko adopcjom dzieci przez nich?
    > Żeby mogli dziedziczyć mieszkanie po zmarłym partnerze/partnerce?

    Sa jeszcze testamenty ... ale tez jest zachowek i podatek :-(

    > Żeby mogli na ulicy trzymać się za ręce nie narażając się na skopanie i
    > oplucie w tramwaju?

    J.