    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiceszef pozycyjnej lewicy za prawem (także) do opierdalaniem opozycji
    W GODZINACH PRACY?
    Date: Mon, 13 Jun 2022 12:54:49 +0200 (CEST)

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    owie-jest-zawiadomienie-do-prokuratury-dymisja-,nId,
    6086662

    > Ale w jaki sposob?
    > Bo pracownik w czasie sluzbowym moze np na forum gazety pisac,
    > ale np moze tez z kolega rozmawiac w czasie kopania rowu.

    Prawdziwa polityka jest o sprawach *naprawdę* ważnych dla dyskutujących.
    Sporo+ ludzi o takich sprawach nie potrafi dyskutować bez
    "elementu *bardzo* emocjonalnego". Mają potem latami "kopać rowy" patrząc
    na siebie wilkiem spode łba? Jak ktoś chce mówić co tak naprawdę myśli to
    lepiej oddzielać pracę od polityki bo mało kto pracuje tylko z ludźmi
    którzy mają takie same polityczne poglądy. Jak myślisz że jesteś jednym
    z tych nielicznych to raczej nie słyszysz co *naprawdę* przynajmniej
    niektórzy z nich myślą.

    > Taa ... a w sprawie IKEI pracodawca usilowal narzucic pracownikom
    > poglady "polityczne" ?

    Podejście to LGBT+IQ to nie światopogląd? Światopogląd to nie w dużej
    części polityka? LGBT+IQ w RP3 to "polityka w trakcie zmian".
    Niby wszyscy się zgadzają dokąd te *polityczne* zmiany mają prowadzić i
    na czym się zakończyć? Jakoś nie zauważyłem.

    Mi się LGBT+IQ nie podoba *i nie musi podobać* ale nie mam zacięcia
    wpierdalać się z brudnymi buciorami w cudze (dorosłe) życie i
    uszczęśliwiać na siłę. Tak samo oczekuje że nikt się nie będzie
    wpierdalał w moje życie/światopoglądy i uszczęśliwiał mnie przymusem
    wspierania LGBT+IQ.

    Jak IKEA *sama* "wrzuciła temat" to IKEA dostała to o co się *nachalnie*
    doprosiła, zasugerowaniem cytatem ze _Starego Testamentu_ co się
    naprawdę myśli. Podstawowym celem istnienia IKEA jest sprzedaż (mebli)
    z zyskiem czy promocja LGBT+IQ? Kto będzie osądzał które "co
    się naprawdę myśli" są dozwolone a które nie? UE/KE? Dla pracodawcy
    _prościej_ jest omijać zbędne i konfliktowe tematy szerokim łukiem
    *w pracy*.

    --
    A. Filip