  • 1. Data: 2022-06-08 11:08:32
    Temat: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Naczelniczka poczty z Pacanowa (województwo świętokrzyskie) ma stracić
    pracę po tym, jak wdała się w sprzeczkę z ministrem do spraw samorządu
    Michałem Cieślakiem. Agnieszka Głazek w rozmowie z "Gazetą Wyborczą"
    przyznała, że poskarżyła się politykowi na drożyznę. Niedługo potem dostała
    ultimatum: odejdzie sama lub zostanie zwolniona dyscyplinarnie. - Obecnie
    pracodawca prowadzi czynności wyjaśniające w przedmiotowej sprawie -
    informuje nas rzecznik prasowy Poczty Polskiej."

    https://tvn24.pl/polska/pacanow-poskarzyla-sie-minis
    trowi-michalowi-cieslakowi-na-drozyzne-w-sklepach-te
    raz-naczelniczka-poczty-ma-klopoty-5741267

    Tu jest ze szczegółami:
    https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,28550219,n
    aczelniczka-poczty-poskarzyla-sie-poslowi-pis-na-dro
    zyzne.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-06-08 11:56:07
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne [GW prawda + TVN prosto z Pacanowa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > Tu jest ze szczegółami:
    > https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,28550219,n
    aczelniczka-poczty-poskarzyla-sie-poslowi-pis-na-dro

    Pytasz się jakie prawa złamała Gazeta Wyborcza lub TVN? :-)

    Jak to sama "zwalniana" zacytowała to jest słowo przeciw słowu co
    *dokładnie* miało zajść. Słowo ministra przeciw słowu
    naczelniczki poczty w Pacanowie dopóki się nie dorzuci innych świadków
    "zdarzenia". "Zwalniana" zarzucanego użycia wulgaryzmów nie zapamiętała
    wiec może według GW prawdy etapu "tylko użyła ostrych słów".

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-06-08 12:15:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 08 Jun 2022 11:56:07 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > "zdarzenia". "Zwalniana" zarzucanego użycia wulgaryzmów nie zapamiętała
    > wiec może według GW prawdy etapu "tylko użyła ostrych słów".

    Ile i jakich słów należy użyć, żeby stracić pracę?

    Wystarczy być jak Obajtek?
    "Też przeklinam, ale Człowiek Wolności jest w tym naprawdę niezły. W 2
    godz. nagraniu k... 253x, ch... 55, pier... 42, jeb.... 36. No szacun...
    Chociaż jako mieszkaniec regionu ubolewam, że małopolskie 'dupcyć' tylko 3
    razy...."
    https://twitter.com/czuchnowski/status/1365192208857
    653250

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-06-08 12:37:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 12:15, Olin pisze:

    > Ile i jakich słów należy użyć, żeby stracić pracę?

    Jeśli mu rzeczywiście nabluzgała to jest to powód do dyscyplinarki. Z
    tym że sam zainteresowany się rakiem wycofuje i twierdzi, że ją
    podpierdolił, ale prosi prezesa (poczty? - jakiej, mają prezesa w każdym
    oddziale?) o wyrozumiałość - znaczy pali ale się nie zaciąga;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-06-08 12:45:20
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jun 2022 12:37:23 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jeśli mu rzeczywiście nabluzgała to jest to powód do dyscyplinarki.

    Media mętnego nurtu donoszą, że w rozmowie uczestniczyły inne panie z
    poczty, więc w razie potrzeby świadków nie zabraknie.

    Swoją drogą ciekawe, czy ów mister dostanie medal wzorowego ormowca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-06-08 13:16:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 12:45, Olin pisze:

    > Media mętnego nurtu donoszą, że w rozmowie uczestniczyły inne panie z
    > poczty, więc w razie potrzeby świadków nie zabraknie.

    Pytanie czy rzeczywiście mu nie nabluzgała...

    > Swoją drogą ciekawe, czy ów mister dostanie medal wzorowego ormowca.

    Raczej naganę za ujawnienie tajemnicy państwowej:P Jakby po prostu
    wyszedł, to nikt by o tym nie wiedział, a teraz po wszystkich portalach
    piszą że nawet pracownicy "budżetówki" co stanowi naturalny rezerwuar
    głosów na pis publicznie uważają uch za nieudaczników. Zresztą sam
    zainteresowany już się wycofuje i prosi o wyrozumiałość dla onej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-06-08 14:57:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 13:16, Shrek pisze:

    > Pytanie czy rzeczywiście mu nie nabluzgała...

    Wygląda jednak na to że nic mu nie nabluzgała, bo minister już się
    rakiem wycofuje i nie chce powiedzieć co mu rzekomo powiedziano i nie
    potrafi się wysłowić o co mu w zasadzie biega i z grubsza chodzi o to że
    w wyniku ataku werbalnego odniósł obrażenia. Od tego czy będzie obrażony
    dłużej niż 7 dni zależy kwalifikacji czynu naczelnik;)

    https://streamable.com/b0x9f7

    I tak honorowo jak na pisiora, bo nie chce publicznie skłamać żeby na
    jutubie nie zostało. Większość pisorów łgałaby jak z nurt.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-06-08 17:23:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 14:57, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > I tak honorowo jak na pisiora, bo nie chce publicznie skłamać żeby na
    > jutubie nie zostało. Większość pisorów łgałaby jak z nurt.

    Wow - this escalated quicly;)

    https://wiadomosci.wp.pl/minister-donosiciel-z-pacan
    owa-michal-cieslak-nie-przeprosil-naczelniczki-ale-i
    nterweniowal-u-prezesa-poczty-polskiej-6777581455100
    480a

    Minister prosi prezesa, żeby jego skargę uznać za niebyłą. Wbrew pozorom
    to zła wiadomość, bo teraz okaże się że babka odejdzie bez żadnego trybu:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-06-08 18:05:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Minister prosi prezesa, żeby jego skargę uznać za niebyłą. Wbrew
    > pozorom to zła wiadomość, bo teraz okaże się że babka odejdzie bez

    Jego skarga za szeroko rozeszła się po mediach żeby Poczta Polska
    mogła uznać sprawę za *całkowicie* niebyłą choćby z "ostrożności
    procesowej" i tworzenia/ochrony wizerunku. Szansa że sprawa zostanie
    kiedyś odgrzana albo będzie mieć reperkusje to IMHO parędziesiąt
    procent.

    Jak chcą zwolnić to mogą choćby za coś co *powiedziała Wyborczej*.
    Jak rozumiem tam są relacje z innych zdarzeń w cztery oczy które druga
    strona (zwierzchnia) może relacjonować "nieco inaczej", może wystarczyć
    _nadzwyczaj starannie_ wybrać.

    Skoro w Ikei Polska można zwolnić za wypowiedź co się myśli o LGBT+IQ to
    precedens zwalniania za wyrażenie własnych poglądów w (godzinach) pracy
    jest jak w mordę strzelił. Tyle że prokuratura *tam* się czepia
    osoby zwalniającej ale jak rozumiem (jeszcze?) nie Ikei :-)
    Mi się takie zwalnianie za słowa niespecjalnie podoba ale jeśli
    zdarzenie jest w (godzinach) pracy to jak dla mnie pracownik ma
    wskazywać (wyjątkowe) okoliczności wykluczające domniemanie prawa
    pracodawcy do zwolnienia. W przypadku Ikei było to nachalne wrzucenie
    tematu przez samego pracodawcę serią promocji LGBT+IQ *w pracy*.
    "Don't tell *unasked* "

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2022-06-08 18:16:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 18:05, A. Filip pisze:

    > Jego skarga za szeroko rozeszła się po mediach żeby Poczta Polska
    > mogła uznać sprawę za *całkowicie* niebyłą choćby z "ostrożności
    > procesowej" i tworzenia/ochrony wizerunku.

    Niby czemu? Minister przemyślał sprawę i prosił o uznanie skargi za
    niebyłą.

    > Szansa że sprawa zostanie
    > kiedyś odgrzana albo będzie mieć reperkusje to IMHO parędziesiąt
    > procent.

    Myślę że więcej:(

> [...]
    > Jak rozumiem tam są relacje z innych zdarzeń w cztery oczy które druga
    > strona (zwierzchnia) może relacjonować "nieco inaczej", może wystarczyć

    Po prostu ją zmuszą do odejścia bez żadnego trybu:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!